Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Żagań: Dobudowa zewnętrznej windy osobowej oraz zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, do budynku Zespołu Szkół nr 2 w Żaganiu.
Numer ogłoszenia: 132529 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Żaganiu , ul. Nocznickiego 18, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 0-68 453 91 77, faks 0-68 453 91 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa prowadzona przez administrację samorządową..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa zewnętrznej windy osobowej oraz zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, do budynku Zespołu Szkół nr 2 w Żaganiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie rodzaju inwestycji: Przedmiotem realizacji jest dobudowa zewnętrznej windy osobowej oraz zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, do budynku Zespołu Szkół nr 2 w Żaganiu, w którego skład wchodzą Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 oraz Publiczne Gimnazjum nr 2. Jest to zespół budynków o zróżnicowanych gabarytach pod względem rzutów i wysokości - ilości kondygnacji, trzech segmentów dydaktycznych i jednego segmentu Sali gimnastycznej połączonego łącznikiem. Niniejsza inwestycja obejmuje swym zakresem dobudowę do części najwyższej z dwiema kondygnacjami piwnic oraz trzema kondygnacjami nadziemnymi. 2. Zestawienie zadań: - wykonanie dobudowy zewnętrznej windy osobowej hydraulicznej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych, - wykonanie dobudowy zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu na pierwszą kondygnację nadzienia, - wykonanie wewnętrznej rampy wyrównawczej z poziomu drugiego przystanku na poziom parteru (+/- 0,00), - wykonanie demontażu okien i parapetów w ścianach zewnętrznych w miejscu projektowanej windy, - wykuć i zamurowania ścian zewnętrznych celem połączenia komunikacyjnego windy z budynkiem, - wykonanie wykuć i zamurowania ścian wewnętrznych, - wykonanie nadproży z elementów żelbetowych, - montaż nowej stolarki okiennej, - skucie części istniejącej ławy fundamentowej w miejscu projektowanej windy, - przeniesienie istniejących grzejników instalacji c.o. na trzech kondygnacjach nadzienia i jednej piwnicznej, - wykonanie nowych chodników celem skomunikowania istniejącej komunikacji zewnętrznej z nowymi dobudowanymi elementami. 3. Dane ogólne szybu windowego - powierzchnia zabudowy szybu: - 5,66 m2 - powierzchnia windy: - 1,65 m2 - kubatura szybu: - 104,70 m3 - szerokość szybu: - 2,36 m - długość szybu: - 2,40 m - wysokość szybu (od poziomu gruntu): - 16,90 m - wysokość podnoszenia: - 12,00 m - ilość przystanków: - 5 - udźwig windy: - 630 kg 4. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną rozumianą jako: projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót, , stanowiących załączniki do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie (umowa) o wartości minimum 150 000,00 zł, polegające na budowie lub dobudowie windy osobowej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które posiadają: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na łączną kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5 pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, a których wykonanie może spowodować opóźnienia w wykonaniu zadania podstawowego z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wprowadzone z zachowaniem wymogów wynikających z art. 144 ustawy Pzp, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 w Żaganiu, ul. Nocznickiego 18, 68-100 Żagań. Sekretariat gimnazjum - pok. nr 106..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół nr 2 w Żaganiu, ul. Nocznickiego 18, 68-100 Żagań. Sekretariat gimnazjum - pok. nr 106..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 lipca 2014 r., w Zespole Szkół nr 2 w Żaganiu pok. 106 przy ul. Nocznickiego 18 w Żaganiu o godzinie 11.15.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Poprawa oświetlenia drogowego na terenie gminy przez montaż lamp solarnych
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenów niezamieszkałych obsługiwanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Żaganiu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP nr 2 w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
- Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż dźwigu towarowo-osobowego w budynku przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.