eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiPrzebudowa mostu położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 1694B Brańsk - Dziadkowice przez rz. Czarna wraz z dojazdami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Bielsk Podlaski: Przebudowa mostu położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 1694B Brańsk - Dziadkowice przez rz. Czarna wraz z dojazdami
Numer ogłoszenia: 132531 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75503 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Sportowa 4, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 85 8332684, faks 85 8332685.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie drogami powiatowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 1694B Brańsk - Dziadkowice przez rz. Czarna wraz z dojazdami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Stan istniejący: Most z dojazdami znajdują się w ciągu drogi powiatowej Nr 1694B koło miejscowości Holonki. Początek trasy przyjęto w km 9+480,0 przed mostem od strony Brańska w osi istniejącej nawierzchni bitumicznej, a koniec trasy przyjęto w km 9+827,0 za mostem w osi istniejącej nawierzchni bitumicznej w kierunku do Dziadkowic. Dojazdy do mostu bitumiczne o przekroju szlakowym. W km 9+484 - 9+519,5 łuk kołowy. Obiekt położony w terenie niezabudowanym. Ruch pojazdów i pieszych jest mały. Jest to droga klasy technicznej Z. W chwili obecnej istnieje zespolony stalowo - żelbetowy most stały. Most jest położony w planie na prostym odcinku drogi. Obiekt krzyżuje się z osią rzeki pod kątem około 90 stopni. Przebudowywany most jest konstrukcja jednoprzęsłową o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej wybudowaną w latach siedemdziesiątych XX wieku. Konstrukcję nośną przęsła stanowi 5 dźwigarów stalowych z dwuteownika walcowanego 550 mm o całkowitej długości 10,60 m. konstrukcja przęsła opiera się na dwóch masywnych przyczółkach ze skrzydełkami skośnymi do osi drogi. Skrzydełka utrzymują stateczność nasypu drogowego na dojazdach. Przekrój poprzeczny na obiekcie wykonano jako bez krawężnikowy. Na obiekcie spadek podłużny wynosi średnio 0-0,3%. Za obiektem woda odprowadzona jest powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne na przyległy teren. Na obiekcie brak jest chodników dla pieszych. Na wspornikach ułożone są prefabrykowane kapy w których zakotwiona jest stalowa poręcz. Na moście ułożona jest nawierzchnia bitumiczna o szerokości9,1 m bezpośrednio na izolacji. Powierzchnia stożków jest nie umocniona. Spadki poprzeczne na obiekcie wynoszą ok. 0,2 - 0,4 %. Szacunkowa klasa obciążeń obiektu C (30 ton). Rodzaj prac do wykonania na moście: wprowadzenie czasowej organizacji ruchu wg projektu opracowanego przez Wykonawcę i na jego koszt; roboty rozbiórkowe: balustrada, wsporniki chodnikowe, nawierzchnia bitumiczna, izolacja mastyksowa, nawierzchnia bitumiczna i podbudowa na długości płyt przejściowych; skucie luźnej otuliny elementów konstrukcyjnych mostu; prace budowlane w szczególności: nadbeton na istniejącej płycie, sączki odwodnienia izolacji, izolacja przeciwwodna z pap, drenaż podłużny i poprzeczny z geowłókniny, krawężniki kamienne w obrębie płyty na drenażu mineralno-żywicznym, krawężniki kamienne na dojazdach na ławach betonowych, chudy beton pod płyty przejściowe, płyty przejściowe, kapy chodnikowe, barieroporęczy sztywne bezprzekładkowe, nawierzchnia asfaltowa (warstwy wiążąca i ścieralna), reprofilacja ubytków na zewnętrznych powierzchniach ustroju niosącego i przyczółków zaprawami PCC, zabezpieczenia antykorozyjne powierzchni betonowych, dwa biegi monolitycznych schodów skarpowych, prefabrykowane ścieki skarpowe. Rodzaj prac do wykonania na drodze: Na dojazdach do mostu przewiduje się wykonanie nakładki bitumicznej od km 9+480do km 9+827. Przewidziana nakładka bitumiczna o konstrukcji dwuwarstwowej o łącznej minimalnej grubości 7 cm (minimum 3 cm warstwa wyrównawczo - wzmacniająca, oraz 4 cm warstwa ścieralna) ma posiadać przekrój poprzeczny daszkowy ze spadkami wynoszącymi 2%. Na łuku poziomym od km 9+484 do km 9+519,5 przewiduje się wykonanie przechyłki wynoszącej 6%. Szerokość nawierzchni na dojazdach wynosić ma tak jak obecnie 5,7 m. na moście przewiduje się nawierzchnię o szerokości 7,0 m. Wykonawstwo i odbiory: Wykonawca na własny koszt opracuje projekt organizacji ruchu na czas budowy. Powstające odpady przy robotach rozbiórkowych Wykonawca zagospodaruje zgodnie z ustawą o odpadach, a zdjęty humus odwiezie w miejsce wskazane przez Inspektora Nadzoru na odległość nie większą niż 2 km. Szczegóły dotyczące wykonania robót zawarto w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz dokumentacji projektowej. Pomiary i badania niezbędne do przeprowadzenia odbioru robót zgodnie z wymogami SST. Jedynie dla elementów betonowych wymagających badania mrozoodporności betonu, które jest czasochłonne, brak tego badania nie jest przeszkodą do przeprowadzenia czynności odbiorowych, w sytuacji gdy wszystkie inne badania świadczą o właściwej jakości tego elementu. Do chwili uzupełnienia dokumentów odbiorowych o właściwy wynik mrozoodporności należy wstrzymać zapłatę 50% wartości elementu. Gdyby jednak nie uzyskano odpowiedniej mrozoodporności postępować zgodnie z SST w zakresie potrąceń za wady. Wykaz załączników do opisu przedmiotu zamówienia: Kosztorys ofertowy, Przedmiar robót, Specyfikacje techniczne, Projekt wykonawczy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 608107,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 491484,31

  • Oferta z najniższą ceną: 491484,31 / Oferta z najwyższą ceną: 697434,11

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.