Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Zamość: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Zubowice
km 0+000 - 0+170 w miejscowości Łabuńki Pierwsze.
Numer ogłoszenia: 132571 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396332, fax 0846396332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl ,www.bip.zdp.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Zubowice km 0+000 - 0+170 w miejscowości Łabuńki Pierwsze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna charakterystyka zamówienia: budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Zubowice km 0+000 - 0+170 w miejscowości Łabuńki Pierwsze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 25.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w celu obsadzania stanowisk podanych w SIWZ. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko. 3. Potencjał sprzętowy Wykonawca ma posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu podanych w SIWZ. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 4. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu) co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności robót porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków: Sprawdzenie kompletności wymaganych załączników i informacji w nich zawartych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna być przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę na każde z zadań. 3. Oferta zostanie sporządzona na formularzu oferty stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Ofertę należy składać w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach lub opakowaniach. Należy stosować koperty lub opakowania zewnętrzne i wewnętrzne. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana do zamawiającego na adres :Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu , ul.Szczebrzeska 69 oraz powinna być oznakowana następująco Oferta na budowę chodnika na drodze powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Zubowice w miejscowości Łabuńki Pierwsze oraz nie otwierać przed 10.07.2008r. Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana jak wyżej, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy, aby można było ją odesłać w przypadku stwierdzenia jej nieważności. 5. Cenę oferty należy określić w wysokości netto oraz podać wartość brutto (z podatkiem VAT) zgodnie z formularzem kosztorysu ofertowego stanowiącym załącznik do Specyfikacji - w przypadku omyłek rachunkowych zostaną one poprawione zgodnie z art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych . 6. Wszystkie informacje finansowe należy podać w polskich złotych. 7. Ofertę należy napisać w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem) z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności . 8. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane. 9. Formularz oferty zostanie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy , w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. W przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienie do występowania w obrocie prawnym - należy dołączyć pełnomocnictwo. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 10. Strony oferty winny być trwale spięte . Załączniki do oferty stanowią jej integralną część . 11. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 12. Wykonawca do oferty załączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami punktu V SIWZ. Formularz ofertowy, załączniki Nr 1, 2, 3,4,5 Instrukcji dla Wykonawców powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę na oryginalnych drukach dostarczonych przez Zamawiającego dokładnie, bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień tam zawartych bez dokonywania w nich zmian pod rygorem odrzucenia oferty. Jeśli na stronach załączników zabraknie miejsca, należy dołączyć dodatkowe strony. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisze on nie dotyczy. 13. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w części XII pkt. 2 SIWZ. Powiadomienie powinno być opieczętowane i dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie oznaczonej dodatkowo napisem ZMIANA lub WYCOFANIE. 14. Wykonawca nie może dokonać zmian ani też wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl , www.bip.zdp.zamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość,pokój numer 7.Cena za materiały przetargowe wynosi 10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość pokój numer 1 (sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont przełomów
- Remont, nadbudowa, przebudowa, adaptacja na funkcję edukacyjną oficyny wschodniej dawnego Zespołu Klasztornego S.S. Klarysek w Zamościu
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Budowa placu manewrowego wraz z wiatą garażową w ramach projektu pn. "Nowe umiejętności-nowe możliwości-zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia kursu obsługi wózków jezdniowych dla uczniów ZSE...".
- Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1911T oraz Nr 1913T na odcinku o łącznej długości 571 mb w miejscowości Krasocin
- Modernizacja drogi wewnętrznej w Chrzowicach
- Przebudowa/rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych w Pile
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 relacji Lublin-Grabownica Starzeńska polegająca na budowie chodnika w km 142+950 - km 143+164 strona prawa w miejscowości Gniewczyna Łańcucka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.