Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-18
Białystok: Remont posadzek w korytarzach oraz remont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi wejściowych w wybranych budynkach Politechniki Białostockiej (część I), remont pionów wod.-kan. w kuchni i pralni Domu Studenta Nr 2, 3 i 4 Politechniki Białostockiej (część II)
Numer ogłoszenia: 132583 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont posadzek w korytarzach oraz remont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi wejściowych w wybranych budynkach Politechniki Białostockiej (część I), remont pionów wod.-kan. w kuchni i pralni Domu Studenta Nr 2, 3 i 4 Politechniki Białostockiej (część II).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest: CZĘŚĆ I: Remont posadzek w korytarzach oraz remont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi wejściowych w wybranych budynkach Politechniki Białostockiej (kod CPV: 45214410-7 Roboty budowlane w zakresie politechnik, 45262690-4 Remont starych budynków, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne) W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się: 1. Remont posadzki korytarza w Budynku Ogólnotechnicznym cz. A przy ul. Wiejskiej 45A - niski parter 2. Remont posadzki korytarza w Budynku Ogólnotechnicznym cz. C przy ul. Wiejskiej 45A 3. Remont wiatrołapu w Budynku Ogólnotechnicznym cz. C od strony budynku Wydziału Mechanicznego przy ul. Wiejskiej 45A 4. Wymianę drzwi wejściowych do Budynku Ogólnotechnicznego cz. A od strony Budynku Ogólnotechnicznego cz. B, drzwi wejściowe do budynku w części B 5. Remont pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej w Kleosinie przy ul. Tarasiuka 2. 6. Remont pokoi studenckich w Domach Studenta Politechniki Białostockiej znajdujących się przy ul. Zwierzynieckiej w Białymstoku Zakres robót obejmuje: a. Budynek Ogólnotechniczny Zamówienie polega na: wymianie starych posadzek z płytek PCV na nową okładzinę z płytek gresowych oraz na wymianie starej stolarki drzwiowej aluminiowej na nową wraz z wykonaniem innych drobnych robót budowlanych, b. Pomieszczenia dydaktyczne na potrzeby Wydziału Zarządzania Zamówienie polega na: wykonaniu remontu pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej w Kleosinie przy ul. Tarasiuka 2. Remont obejmuje uzupełnienie ubytków, wyrównanie nierówności, malowanie ścian, uzupełnienie płyt istniejącego sufitu podwieszanego. w pomieszczeniach komputerowych przewiduje się wymianę posadzki na wykładzinę PCV c. Pokoje w Domach Studenta Zamówienie polega na: wykonaniu robót malarskich oraz wymianie drzwi wewnętrznych w wybranych pomieszczeniach studenckich w Domach Studenta Nr 1, Nr 2 , Nr 3 i Nr 4. Uwaga: Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie użytkowanym. Wykonawca zobowiązany będzie do całkowitego wygrodzenia terenu objętego robotami budowlanymi. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia prac uciążliwych w godzinach popołudniowych, nocnych bądź w terminach uzgodnionych z użytkownikiem. Szczegółowy zakres robót określa Załącznik Nr 2 (część I) do SIWZ (Projekt, Przedmiary robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). CZĘŚĆ II: Remont pionów wod.-kan. w kuchni i pralni Domu Studenta Nr 2, 3 i 4 Politechniki Białostockiej (kod CPV: 45262690-4 Remont starych budynków, 4521413-4 Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego) Zakres robót obejmuje: Wymianę pionów wodociągowych (c.w.u., woda zimna, cyrkulacja ) oraz pionów kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniu kuchni i pralni od leżaków w piwnicy do ostatniej dziesiątej kondygnacji. Roboty dotyczą branży: sanitarnej (demontaż istniejących pionów, podejść odpływowych i dopływowych i montaż nowych, wymianę wpustów podłogowych w pralni oraz części baterii i zlewozmywaków) budowlanej (demontaż ścianek działowych szachtów instalacyjnych, rozkucie stropów, wywiezienie elementów demontowanych, zamurowanie ścian szachu oraz stropów, uzupełnienie tynków, glazury, terakoty i malowanie ścian w miejscu prowadzenia prac). Uwaga: Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie i powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. Szczegółowy zakres robót określa Załącznik Nr 2 (część II) do SIWZ (Projekt istniejącej instalacji wod.-kan., Przedmiar robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych materiałów lub urządzeń wymaganych przez zamawiającego z parametrami oferowanych materiałów lub urządzeń itp.). (dotyczy CZĘŚCI I i II). Zamawiający może zrezygnować z części prac lub zlecić prace zamienne. Rozliczenie za prace zamienne lub zaniechane rozliczone zostanie w oparciu o załączony do oferty kosztorys ofertowy. W przypadku braku cen w kosztorysie ofertowym do rozliczeń powyższych robót zostaną przyjęte ceny z innych cenników odpowiednie dla danego rodzaju prac lub ceny rynkowe stosowane w obrocie rzeczami tego samego rodzaju i gatunku (dotyczy CZĘŚCI I i II). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: CZĘŚĆ I: 3 lata (na całość zamówienia) od daty podpisania końcowego protokółu odbioru robót. CZĘŚĆ II: 5 lat (na całość zamówienia) od daty podpisania końcowego protokółu odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.10-7, 45.26.26.90-4, 45.21.41.30-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I: 15.000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych). CZĘŚĆ II: 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. posiadania wiedzy i doświadczenia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 2 zamówień na roboty remontowo budowlane polegające na wykonaniu posadzek z płytek ceramicznych o powierzchni min. 400m2 o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każde zamówienie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (dotyczy CZĘŚCI I)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w kierowaniu robotami budowlanymi tj. kierownikiem z branży budowlanej i kierownikiem z branży elektrycznej (dotyczy CZĘŚCI I), - wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi i elektrycznymi (dotyczy CZĘŚCI I), - wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w kierowaniu robotami budowlanymi tj. kierownikiem z branży budowlanej i kierownikiem z branży sanitarnej (dotyczy CZĘŚCI II), - wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi i sanitarnymi (dotyczy CZĘŚCI II)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
CZĘŚĆ I: 1) Kosztorys ofertowy w oparciu o dołączony do SIWZ Załącznik Nr 2 do SIWZ (część I) -Projekt, Przedmiary robót oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru Robót). CZĘŚĆ II: 1) Kosztorys ofertowy w oparciu o dołączony do SIWZ Załącznik Nr 2 do SIWZ (część II) -Projekt istniejącej instalacji wod. - kan., Przedmiary robót oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
CZĘŚĆ I: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik nr 1- Formularz ofertowy), 2) oświadczenie o udzieleniu min. 3 letniej gwarancji na całość zamówienia (na druku Formularza ofertowego) CZĘŚĆ II: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik nr 1- Formularz ofertowy), 2) oświadczenie o udzieleniu min. 5 letniej gwarancji na całość zamówienia (na druku Formularza ofertowego)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, a także w przypadkach zaistnienia okoliczności, nie leżących po stronie Wykonawcy, a uniemożliwiających mu, dotrzymania terminu wykonania zamówienia lub też w istotny sposób utrudniające możliwość spełniania świadczenia w terminie, Wykonawca będzie mógł zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia (dotyczy CZĘŚĆI I i II).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont posadzek w korytarzach oraz remont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi wejściowych w wybranych budynkach Politechniki Białostockiej (część I),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Remont posadzek w korytarzach oraz remont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi wejściowych w wybranych budynkach Politechniki Białostockiej (kod CPV: 45214410-7 Roboty budowlane w zakresie politechnik, 45262690-4 Remont starych budynków, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne) W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się: 1. Remont posadzki korytarza w Budynku Ogólnotechnicznym cz. A przy ul. Wiejskiej 45A - niski parter 2. Remont posadzki korytarza w Budynku Ogólnotechnicznym cz. C przy ul. Wiejskiej 45A 3. Remont wiatrołapu w Budynku Ogólnotechnicznym cz. C od strony budynku Wydziału Mechanicznego przy ul. Wiejskiej 45A 4. Wymianę drzwi wejściowych do Budynku Ogólnotechnicznego cz. A od strony Budynku Ogólnotechnicznego cz. B, drzwi wejściowe do budynku w części B 5. Remont pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej w Kleosinie przy ul. Tarasiuka 2. 6. Remont pokoi studenckich w Domach Studenta Politechniki Białostockiej znajdujących się przy ul. Zwierzynieckiej w Białymstoku Zakres robót obejmuje: a. Budynek Ogólnotechniczny Zamówienie polega na: wymianie starych posadzek z płytek PCV na nową okładzinę z płytek gresowych oraz na wymianie starej stolarki drzwiowej aluminiowej na nową wraz z wykonaniem innych drobnych robót budowlanych, b. Pomieszczenia dydaktyczne na potrzeby Wydziału Zarządzania Zamówienie polega na: wykonaniu remontu pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej w Kleosinie przy ul. Tarasiuka 2. Remont obejmuje uzupełnienie ubytków, wyrównanie nierówności, malowanie ścian, uzupełnienie płyt istniejącego sufitu podwieszanego. w pomieszczeniach komputerowych przewiduje się wymianę posadzki na wykładzinę PCV c. Pokoje w Domach Studenta Zamówienie polega na: wykonaniu robót malarskich oraz wymianie drzwi wewnętrznych w wybranych pomieszczeniach studenckich w Domach Studenta Nr 1, Nr 2 , Nr 3 i Nr 4. Uwaga: Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie użytkowanym. Wykonawca zobowiązany będzie do całkowitego wygrodzenia terenu objętego robotami budowlanymi. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia prac uciążliwych w godzinach popołudniowych, nocnych bądź w terminach uzgodnionych z użytkownikiem. Szczegółowy zakres robót określa Załącznik Nr 2 (część I) do SIWZ (Projekt, Przedmiary robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.10-7, 45.26.26.90-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pionów wod.-kan. w kuchni i pralni Domu Studenta Nr 2, 3 i 4 Politechniki Białostockiej (kod CPV: 45262690-4 Remont starych budynków, 4521413-4 Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pionów wod.-kan. w kuchni i pralni Domu Studenta Nr 2, 3 i 4 Politechniki Białostockiej (kod CPV: 45262690-4 Remont starych budynków, 4521413-4 Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego) Zakres robót obejmuje: Wymianę pionów wodociągowych (c.w.u., woda zimna, cyrkulacja ) oraz pionów kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniu kuchni i pralni od leżaków w piwnicy do ostatniej dziesiątej kondygnacji. Roboty dotyczą branży: sanitarnej (demontaż istniejących pionów, podejść odpływowych i dopływowych i montaż nowych, wymianę wpustów podłogowych w pralni oraz części baterii i zlewozmywaków) budowlanej (demontaż ścianek działowych szachtów instalacyjnych, rozkucie stropów, wywiezienie elementów demontowanych, zamurowanie ścian szachu oraz stropów, uzupełnienie tynków, glazury, terakoty i malowanie ścian w miejscu prowadzenia prac). Uwaga: Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie i powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. Szczegółowy zakres robót określa Załącznik Nr 2 (część II) do SIWZ (Projekt istniejącej instalacji wod.-kan., Przedmiar robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.21.41.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania budynku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Kijowskiej 3 w Białymstoku.
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.