Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-02
Wrocław: Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową, żurawiem i kontenerem stalowym o pojemności 36 m3, przeznaczonego do pracy na sortowni odpadów.
Numer ogłoszenia: 132585 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A., ul. Traugutta 72/78, 50-418 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3375100, fax 071 3375111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpoalba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową, żurawiem i kontenerem stalowym o pojemności 36 m3, przeznaczonego do pracy na sortowni odpadów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO z zabudową hakową, żurawiem i kontenerem stalowym o pojemności 36 m3, przeznaczonego do pracy na sortowni odpadów. OGÓLNE ZASTOSOWANIE Transport kontenerów hakowych o długości do 7000 mm pojemność do 36 m3 norma DIN 30722. Wewnętrzne wymiary kontenera stalowego 6750 x 2300 x 2300 mm kolor RAL 5011 Obsługa urządzeniem dźwigowym pojemników na surowce wtórne. Transport przyczepy. PODWOZIE Podwozie 3-osiowe 6 x 2, Moc silnika od 350 KM, bez limitu górnego. Manualna skrzynia biegów. Kabina zwykła tzw. krótka, z tylnią szybą i światłem ostrzegawczym pomarańczowym podłużnym tzw. długim kogutem. Z hakiem do przyczepy 40 mm. Zabudowa i kabina w kolorze RAL 5011. URZĄDZENIE HAKOWE Minimalny udźwig 20 ton. Mechaniczne zabezpieczenie haka. Sterowanie urządzeniem z wnętrza kabiny z lewej strony fotela kierowcy plus awaryjna konsola zewnętrzna. Zabezpieczenie kontenera hydrauliczne. System zabezpieczenia tylnego zawieszenia podczas załadunku. ŻURAW Minimalny zasięg żurawia 7,0 m. Minimalny udźwig żurawia przy wysięgu 7,0 m - 1000 kg. Wymagana ilość funkcji żurawia min 6. Sterowanie po obu stronach zabudowy. WYMAGANA DOKUMANTACJA, którą należy dostarczyć wraz z przedmiotem umowy pod sankcją odmowy jego przyjęcia bez wymaganych dokumentów Książkę pojazdu - 1 szt. Instrukcję obsługi pojazdu oraz jego wyposażenia w języku polskim - 1 egzemplarz Książkę gwarancyjną w języku polskim - 1 szt. Deklaracja zgodności z normami UE. Katalog części. WARUNKI GWARANCJI Okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące na układ napędowy limit 200 000 km i 12 miesięcy na całość podwozia. Okres gwarancji na urządzenie hakowe nie krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji na kontener stalowy 36 m3 nie krótszy niż 24 miesiące. Reakcja serwisu (max. czas dotarcia przedstawiciela serwisu na miejsce awarii na pisemne zgłoszenie Zamawiającego nie dłuższa niż 24 godziny nie wliczając świąt oraz sobót i niedziel. Usunięcie awarii do 14 dni kalendarzowych od momentu pisemnego zgłoszenia. Dyspozycyjność w okresie 12 miesięcy użytkowania nie mniej niż 225 dni roboczych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 140.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - co najmniej 5 dostaw pojazdów ciężarowych objętych przedmiotem zamówienia o wartości każdej minimum 350 000 PLN brutto, oraz potwierdzą stosownymi dokumentami wykonanie tychże dostaw z należytą starannością. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty określone poniżej formularz ofertowy (Załącznik nr 1), oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 2), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku. UWAGA Jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa, sporządzony i zawierający informacje, określone w dziale XIV pkt. 8 SIWZ. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - (Załącznik nr 3) Uwaga Wykonawca musi potwierdzić warunek określony w dziale VII pkt.2 dokumenty potwierdzające, że dostawy (o których mowa w powyższym pkt. 5) zostały wykonane należycie, Szczegółowe parametry techniczne oferowanego sprzętu tj. samochodu ciężarowego specjalnego przeznaczenia - samowyładowczy z urządzeniem hakowym, żurawiem i kontenerem stalowym 36 m3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpoalba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A. ul. Traugutta 72-78 50 - 418 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A. ul. Traugutta 72-78 50 - 418 Wrocław budynek A, sekretariat, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.