eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Rybnik: Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 5
Numer ogłoszenia: 132618 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62596 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 w Rybniku, ul. dr. Mariana Różańskiego 14 a, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4221281, faks 32 4221281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 5 w Rybniku. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 1.Uczestnicy: a)74 dzieci (3 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku płacimy za rzeczywistą ilość uczestników), b)7 opiekunów - bezpłatny pobyt wychowawców. 2.Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w Łebie, w ogrodzonym i bezpiecznym domu wczasowym/pensjonacie (obiekty typowo kolonijne wykluczone); wyłącznie do dyspozycji grupy. 3.Termin realizacji: 14 dni (13 noclegów) między 19.05 - 01.06.2014 r. 4.Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a)Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b)Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c)Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 5.Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: a)Obiekt musi znajdować się na terenie ogrodzonym, oddalonym max 300 metrów od plaży. b)Wielkość obiektu - na wyłączność grupy, bez pokoi zewnętrznych. c)Stołówka w budynku zakwaterowania. 6.Wymagania dotyczące zakwaterowania: a)Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 i 4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. b)W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury) Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. c)Oddzielne pokoje dla wychowawców. d)Zarządzający obiektem będzie powiadomiony przed przyjazdem, jakie mają być spełnione warunki. e)Na terenie ośrodka dostęp do placu zabaw i boiska. f)Pomoc przy bagażach (w dniu przyjazdu i wyjazdu). 7.Wymagania dotyczące wyżywienia: a)Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Wszystkie przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. b)Posiłki mają być smaczne, urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. c)Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem). d)Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. e)Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. f)Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 8.Transport: a)Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, video) w obie strony, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b)Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c)Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d)Wykonawca zapewnia transport autokarem sprawnym. Autokar, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinien spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). e)W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). f)Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. g)W przypadku niezapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). h)Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. i)Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. j)Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 9.Opieka medyczna. a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b)Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c)Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d)Wykonawca zabezpieczy wszystkie niezbędne leki /wraz z antybiotykami, które w razie potrzeby przepisze lekarz/ i środki opatrunkowe. e)Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. 10.Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 11.Do dyspozycji grupy: a)Świetlica do zajęć, sala z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą i stolikami. b)Bezpłatny dostęp do placu zabaw i boiska oraz sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. c)W razie niepogody korzystanie z krytej hali sportowej. d)Upominki dla każdego uczestnika (dyplomy, czapeczki lub inne gadżety). 12.Dodatkowe imprezy: a)Dyskoteki (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą. b)Ognisko z pieczeniem kiełbasek. c)Neptunalia połączone z połowami bursztynów (bursztyny i akty chrztu zagwarantowane przez firmę). d)Dodatkowe zajęcia kulturalno - oświatowe i sportowe typu konkursy sportowe i zręcznościowe na terenie ośrodka, w świetlicy i na plaży; zabawy dla dzieci (z nagrodami i upominkami oraz zabezpieczeniem artykułów papierniczych niezbędnych do gier, zabaw i konkursów). 13.W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania: 1)3 wycieczek autokarowych, w tym: a)Całodniowa wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Trójmiasta z wejściówkami do Centrum Nauki (Eksperyment) i na Dar Pomorza i Błyskawicę. b)Całodniowa wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Słowińskiego Parku Narodowego z pokryciem kosztów przejazdu kolejką bajkową i przewozu rejsu statkiem (każde x 2 w znaczeniu dojazd i powrót); pokrycie wejściówki do Słowińskiego Parku Narodowego i Wyrzutni Rakiet w Rąbce. c)Propozycja Wykonawcy podlegająca ocenie. 2)Pieszej wycieczki wraz z biletem wstępu do Parku Dinozaurów w Łebie. 3)Dodatkowych atrakcji zaproponowanych przez Wykonawcę i podlegających ocenie. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania. 14.Zleceniodawca przewiduje w okresie wiosennym wpłatę zaliczki maksymalnie 50 %. Zabezpieczeniem wpłaconej zaliczki będzie gwarancja bankowa Wykonawcy, na sumę określoną w umowie, przedłożona Zamawiającemu przed dokonaniem wpłaty zaliczki. 15.Jeśli Wykonawca nie przedłoży Zamawiającemu gwarancji bankowej, wówczas Zleceniodawca wpłaci 50% należnej kwoty w drugim dniu pobytu dzieci w ośrodku. Pozostałe warunki zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży jak i pobytu w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie. Składana oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z w/w warunkami określonymi przez zamawiającego. Szczegółowy przedmiot zamówieni precyzuje specyfikuj istotnych warunków zamówieni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Turystyczna Gunar, ul. Pszczyńska 328, 44-335 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.