Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Grodziczno: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego ratownictwa technicznego.
Numer ogłoszenia: 132644 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno, Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, fax 056 4729106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego ratownictwa technicznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie jednostki OSP Grodziczno poprzez zakup i dostawę 1 szt. nowego lekkiego samochodu pożarniczego ratownictwa technicznego 4x2 o masie do 3,5 T. Szczegółowy zakres i wymagania dla lekkiego samochodu pożarniczego, ratownictwa technicznego do 3,5 T w zabudowie kontenerowej z napędem 4 x 2 . 1. Nadwozie: a. przystosowane do przewozu załogi 6 osobowej (1+5) wraz z zabudową kontenerową, wyposażoną w skrytki po obu stronach i z tyłu pojazdu - wykonane z materiałów nierdzewnych, z zamykanymi roletami żaluzjowymi pyło- i wodoszczelne, b. wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu, c. drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, d. przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką pokryte materiałem łatwym do utrzymania czystości, e. podest roboczy zamontowany na dachu wytrzymujący obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu, z powierzchnią do chodzenia w wykonaniu antypoślizgowym, przystosowany do mocowania sprzętu w postaci drabiny drewnianej lub aluminiowej oraz mocowanie pompy pływającej typu Niagara. 2. Wyposażenie: a. urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, świetlne i dźwiękowe z możliwością podawania komunikatów głosowych oraz wyposażona w światła zewnętrzne zgodnie z wymaganiami odrębnych przepisów krajowych dot. pojazdów specjalnych, b 1 radiotelefon nasobny z 2 stacjami do ich ładowania, zamontowane na stałe w pojeździe oraz 1 radiotelefon samochodowy wraz z osprzętem, dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków, c. lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone z przodu pojazdu, d. pozostawienie miejsca z przodu pojazdu i jego przystosowanie pod zainstalowanie i podłączenie wyciągarki elektrycznej o uciągu do 3,5 T , e. oświetlenie boczne pojazdu, umożliwiające obsługę sprzętu w warunkach nocnych, f. gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, g. przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V, h. hak typu kulowego do ciągnięcia przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3.500kg , i. gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12V, j. układ przeciwpoślizgowy ABS, k. podgrzewane lusterka boczne, l. oświetlenie wewnętrzne w kabinie kierowcy po prawej stronie, do czytania mapy, m. wydzielone miejsce na zamontowanie zbiornika wodnego i agregatu gaśniczego wysokociśnieniowego. 3. Dopuszczalna masa całkowita - do 3.500kg. 4. Silnik - wysokoprężny z zapłonem samoczynnym, spełniającym normy Euro 4. 5. Moc silnika - nie mniejsza niż 100 KM. 6. Skrzynia biegów - manualna, zsynchronizowana. 7. Napęd - na koła tylne. 8. Układ kierowniczy - ze wspomaganiem. 9. Zabudowa wewnętrzna: a. podłoga przedziału załogi i ładunkowa pokryta antypoślizgową blachą aluminiową, b. skrytki, szuflady, wysuwane podesty powinny być tak dobrane, aby zapewniały miejsce na usytuowanie i umocowanie następującego sprzętu: - lekkiego zestawu narzędzi hydraulicznych Lukas Uniwersal z możliwością zamontowania większego zestawu hydraulicznego z dwu członowym rozpierakiem, nożycami i rozpierakiem kolumnowym. - piły do betonu i stali, piła do drewna, - zestaw PSP R1- usytuowany w przedziale załogi, - kilku węży tłocznych, prądownicy, - agregatu prądotwórczego o mocy 2,5 KW, - miejsce do mocowania kanistra do paliwa 10 litrowy oraz 2x5 litrowe na olej i paliwo usytuowane w tym samym schowku co piła do betonu i do drewna, - miejsce na mocowania noszy z zagłówkami i szyn kramera, - typu miotły, łom, 2 komplety nożyc ręcznych, łopaty, sprzęt ostrzegawczy i sygnalizacyjny, - aparaty powietrzne nadciśnieniowe - 2 szt., - pojemnik na sorbent do neutralizacji plam na jezdni, - skrytki na drobne narzędzia samochodowe. 10. Wyposażenie dodatkowe: a. maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp min. 1.000W zamocowany na stałe w pojeździe oraz możliwość obracania wokół osi pionowej. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu podłoża do reflektora nie mniejsza niż 4,5m. Stopień ochrony reflektorów i masztu minimum IP 55. Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 oraz zgodne z przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz.1002). Wymagany okres gwarancji - minimum 2 lata [ 24 miesiące ] na cały samochód z urządzeniami i wyposażeniem (bez limitu kilometrów).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem [Wykonawca dołącza dokument do oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30.08.2002r o systemie oceny zgodności /Dz. U. z 2004r Nr 204 poz.2087 z późniejszymi zmianami/, że oferowany przedmiot zamówienia będzie zgodny z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.06.2007r w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania /Dz.U. nr 143 poz.1002/]; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: nie dotyczy 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ust. 1: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 4 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 9. Wykonawcy zobowiązani są również dostarczyć do przedkładanej oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z ceną oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 wg załącznika 2 do SIWZ; 3) Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że i spełniają warunki art. 22 ust. 1 wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie terminu realizacji zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ. 10. Oświadczenia wynikające z warunków określonych niniejszą specyfikacją: 1) Oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych zamawiającego w tym również okresu związania ofertą w okresie 30 dni od daty składania ofert wg załącznika nr 4 do SIWZ, 2) Oświadczenie o przyjęciu warunków umownych i realizacyjnych zamawiającego oraz postanowień określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców potwierdzenia prawidłowości składanych dokumentów. 12. OFERTA SKŁADANA PRZEZ PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE (KONSORCJUM): W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów (tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej) oferty wspólnej (konsorcjum) do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum: - Jednoznacznie określała wspólne przedsięwzięcie gospodarcze obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia. - Zawierała zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty. - Określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym. - Stwierdzała, że partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, - Była zawarta na czas trwania umowy, powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi. - Określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia. - Była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami. Podmiot wiodący wskazany w umowie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ. Każdy podmiot oferty wspólnej [konsorcjum] zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w SIWZ. Oferta składana przez spółkę cywilną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca zobowiązany jest do złożenia: - wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ, dodatkowo umowa regulująca prawa i obowiązki wspólników Oferta składana przez spółkę z o.o. - wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ, dodatkowo umowa spółki W przypadku spółek z o.o. gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wielkość kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umów [art. 17 § 2, art. 230 i art. 624 Kodeksu Spółek Handlowych]. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę podwykonawców wg załącznika nr 6 do SIWZ. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na 2 tygodnie przed odbiorem przedmiotu zamówienia wszystkie, niezbędne dokumenty potrzebne do zarejestrowania pojazdu w Wydziale Komunikacji. Wykonawca dostarczy do oferty świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez jednostkę certyfikującą CNBOP w Józefowie. Wykonawca do oferty załączy zastosowane rozwiązania lub parametry techniczne pojazdu według załącznika nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Grodziczno; Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno Jednostka prowadząca postępowanie przetargowe [dane do korespondencji] : Urząd Gminy w Grodzicznie; Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy składać w siedzibie Urzędu Gminy; Grodziczno 17A;13 - 324 Grodziczno - sekretariat pokój 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup lekkiego pojazdu ratowniczo - gaśniczego dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Bukowie
- "Zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Żydowo"
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu "4 Żywioły - Gotowi na zmiany klimatu"
- "Dostawa używanego lekkiego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skolinie"
- Dostawa używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szreniawie
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu.
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.