eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie przez Wykonawcę usług zabezpieczenia technicznego w pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego w ramach XVII Spotkania Prezydentów Państw Europy Środkowej z udziałem Prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki, które odbędzie się w dniach 27-28 maja 2011 r. w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2011-05-27

Warszawa: Świadczenie przez Wykonawcę usług zabezpieczenia technicznego w pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego w ramach XVII Spotkania Prezydentów Państw Europy Środkowej z udziałem Prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki, które odbędzie się w dniach 27-28 maja 2011 r. w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 132656 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez Wykonawcę usług zabezpieczenia technicznego w pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego w ramach XVII Spotkania Prezydentów Państw Europy Środkowej z udziałem Prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki, które odbędzie się w dniach 27-28 maja 2011 r. w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do: a) Zorganizowania w Sali Kinowej Pałacu Prezydenckiego miejsca do pracy dla akredytowanych dziennikarzy krajowych i zagranicznych w dniach 27-28 maja 2011r., b) Przygotowania i wyposażenia Centrum Prasowego w infrastrukturę techniczną i informatyczną, c) Koordynacji, nadzoru oraz właściwej organizacji pracy Centrum Prasowego w dniach 27-28.05.2011 r. d) Zapewnienia wyposażenia technicznego do tłumaczenia symultanicznego w Sali Kolumnowej podczas obiadu roboczego oraz odsłuchu i transmisji wideo z Sali Kolumnowej dla osób sporządzających notatki z rozmów w Sali Muszlowej w dniu 27.05.2011,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Prasowe Polskiej Agencji Prasowej S.A, ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163491,60

  • Oferta z najniższą ceną: 163491,60 / Oferta z najwyższą ceną: 163491,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z powyższą przesłanką, zastosowanie trybu z wolnej ręki możliwe jest w razie wystąpienia okoliczności powodujących konieczność natychmiastowego udzielenia zamówienia. Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia musi wynikać z przyczyn niezależnych od zamawiającego, okoliczności których nie można było przewidzieć wcześniej, a w zaistniałej sytuacji nie da się zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W dniu 28 kwietnia 2011r. został zatwierdzony przez Szefa Kancelarii Prezydenta RP Pana Jacka Michałowskiego wstępny program Spotkania Prezydentów. Na tej podstawie niezwłocznie zostały rozesłane aplikacje do 21 zaproszonych państw, z terminem odpowiedzi do 9 maja 2011 r. w celu określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Nadmieniam, iż do dnia 18 maja br. nie zostały dostarczone wszystkie potwierdzenia. W dniu 12 maja na spotkaniu z przedstawicielami grup przygotowawczych uzyskaliśmy wstępną deklarację obecności 18 delegacji. Na tej podstawie można było dopiero określić - w porozumieniu pomiędzy Biurem Obsługi Organizacyjnej Prezydenta i Biurem Prasowym KP RP wstępną specyfikację dotyczącą wymagań w zakresie zlecanej usługi. Równocześnie trwały ustalenia techniczne realizacji ww. usługi z dyrekcją Zamku Królewskiego, w celu uzgodnień dotyczących montażu, obsługi oraz zakresu dostępności obiektu. Dopiero po dokonaniu niezbędnych uzgodnień z podmiotem zewnętrznym świadczącym usługę wynajmu pomieszczeń w celu organizacji Spotkania Prezydentów tj. w dniu 16 maja br. udało się doprecyzować zakres usług w celu dokonania oszacowania wartości zamówienia. W tym celu, zostały wystosowane zapytania do dwóch firm zajmujących się profesjonalną obsługą konferencji, z których firma LIDEX Sp. z o.o. odmówiła podjęcia się w tak krótkim czasie realizacji usługi. W tym samym czasie firma BSC Sp. z o.o. podjęła się wykonania podobnej usługi na rzecz Kancelarii Prezydenta RP w Zamku Królewskim w związku z obsługą sesji plenarnych spotkania Prezydentów, organizacją konferencji prasowej w Arkadach Kubickiego i zabezpieczenia centrum prasowego na dziedzińcu Pałacu pod Blachą. Potwierdzenie chęci wykonania zamówienia i wstępny szacunek kosztów zadeklarowała natomiast firma Centrum Prasowe Polskiej Agencji Prasowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Bracka 6/8. Firma gwarantuje zapewnienie niezbędnych instalacji do tłumaczenia symultanicznego podczas obiadu roboczego z udziałem prezydentów biorących udział w Spotkaniu oraz Prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki, odsłuchu dla przedstawicieli delegacji robiących notatki z rozmów, a także przygotowanie obsługi medialnej oraz centrum prasowego. Pozostały kilkudniowy czas do wydarzenia o tak podniosłej randze, nie pozwolił na zastosowanie żadnego innego trybu zakończonego podpisaniem umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.