eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaUdzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego dla Miasta Szklarska Poręba na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Szklarska Poręba: Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego dla Miasta Szklarska Poręba na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 132709 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202614 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego dla Miasta Szklarska Poręba na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia: a. złotówkowy kredyt bankowy w kwocie 5.500.000 zł , z możliwością wykorzystania niepełnej kwoty bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tym związanych i bez wymaganej zgody wykonawcy oraz konieczności sporządzenia aneksu , b. kredyt realizowany będzie w 3 transzach od 27 lipca 2009 r. do 20 listopada 2009 r. I transza w kwocie 640.000 zł - 27. 07. 2009 r. II transza w kwocie 2.200.000 zł - 25. 09. 2009 r. III transza w kwocie 2.660.000 zł - 20. 11. 2009 r., przy czym kwoty transz i terminy ich uruchamiania mają charakter orientacyjny i będą każdorazowo uzgadniane - dla I transzy - w terminie 2 dni przed jej uruchomieniem, - dla II i III transzy - w terminie 5 dni przed jej uruchomieniem, - przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie, c. spłata odsetek od kredytu wykorzystanego - po uruchomieniu I transzy, w okresie miesięcznym, do dnia 28 każdego miesiąca , począwszy od miesiąca sierpień 2009r. ( wyjątkowo -10 sierpnia 2009 r.) d. spłata kapitału w 2010 r. jednorazowa ,w latach następnych po 1.000.000 zł w każdym roku - w ratach kwartalnych , płatnych 28 każdego miesiąca kończącego kwartał , to jest: - w 2010 r. rata jednorazowa, w wysokości 2.500.000 zł płatna 30 czerwca 2010 r. - w 2011 r. cztery (4) raty po 250.000 zł każda, - w 2012 r. cztery (4) raty po 250.000 zł każda, - w 2013 r. cztery (4) raty po 250.000 zł każda, e. spłata kredytu nastąpi do 28 grudnia 2013 r. z możliwością skrócenia tego terminu , przy czym wówczas - odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu, - nie będzie to miało wpływu na zmianę warunków umowy, jak również bank z tego powodu nie będzie pobierał żadnych opłat/prowizji , f. jednorazowa prowizja bankowa- przygotowawcza od przyznanego kredytu = 0,00% g. formę zabezpieczenia spłaty kredytu wraz z należnymi odsetkami stanowi weksel in blanco z deklaracją wekslową równą wielkości wnioskowanego kredytu. h. refinansowanie poniesionych w 2009 r. wydatków na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie przed podpisaniem umowy z bankiem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 612757.71 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego- Oddział we Wrocławiu, Malarska 26, 50-077 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 612757.71
  • Oferta z najniższą ceną: 612757.71 oferta z najwyższą ceną: 612757.71
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.