To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Olkusz: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Carving I i II stopnia dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 132727 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114690 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Carving I i II stopnia dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Carving I i II stopnia dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego. Uczestnikami szkolenia będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Carving - szkolenie grupowe (I stopnia) I.1 Liczba uczestników - 6 I.2 Szkolenie Carvingu - szkolenie grupowe w wymiarze co najmniej 10 godzin. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej zagadnienia: 1.historia sztuki carvingu 2.narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji 3.sposoby zabezpieczania i pielęgnacji wyrzeźbionych prac 4.rzeźbienie takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne 5.tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb (tworzenie kompozycji przestrzennej) I.3 Metody pracy: 1.zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum 2.ćwiczenia praktyczne Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia kompletu noży do carvingu (co najmniej 2 szt.) ze stali nierdzewnej, które po zakończeniu szkolenia zostaną własnością kursanta. I.4Termin realizacji: do dnia 31.05.2012 r. Carving II stopnia (dla osób średniozaawansowanych) I.1 Liczba uczestników - 2 osoby I.2 Szkolenie Carving II stopnia w wymiarze co najmniej 12 godzin. Program szkolenia powinien pogłębiać wiedzę i doskonalić umiejętności zdobyte w trakcie szakolenia I stopnia. Ponadto uwzględniać powinien nowe elementy tj. płaskorzeźby oraz kompozycje wieloelementowe. I.3 Metody pracy: -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne I.5 Termin realizacji: do dnia 30.06.2012 r. Ilekroć w opisie występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAPEWNIĆ Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi pakiet materiałów szkoleniowych. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem szkolenia jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne (w tym również warzywa i owoce oraz profesjonalne noże do carvingu) oraz materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis). Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -listę obecności -protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, -imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, -rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Wzory dokumentów Wykonawca pobierze ze strony internetowej www.zawodowiec.olkusz.pl Po zakończeniu szkolenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginały ww. dokumentów oraz dokumentację fotograficzną ze szkolenia. W przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, Wykonawca zapewni 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników szkolenia. Wykonawca odpowiada za udostępnienie profesjonalnego sprzętu oraz materiałów do ćwiczeń, w tym warzyw i owoców. Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. Wykonawca uwzględni w cenie opłacenie 1 egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli taki jest przewidziany, a także pozostałe koszty organizacyjne. Szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem imiennego certyfikatu i zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego następujące elementy: imię, nazwisko, datę i miejsce urodzenia, nazwę szkolenia, pełne dane organizatora, datę realizacji oraz poruszane tematy wraz z wymiarem godzinowym. Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, w terminie 7 dni od daty ich wydania uczestnikom szkoleń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników szkolenia oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia na zajęciach. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika na szkoleniu. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego i egzaminu zewnętrznego. Wykonawca niezwłocznie, tj. w ciągu 2 dni, zawiadomi (w formie pisemnej) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego szkolenia. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji szkolenia będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W pomieszczeniach, w których będą realizowane szkolenia będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu szkolenia najpóźniej w dniu podpisania umowy oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Sugeruje się, aby szkolenie odbywało się w dni wolne od nauki bądź w dni powszednie po godzinie 16.00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Szewczyk Pracownia Sztuki Kulinarnej
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Szewczyk Pracownia Sztuki Kulinarnej
- Łukasz Szewczyk Pracownia Sztuki Kulinarnej, ul.Mickiewicza 7/5, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4700,00
Oferta z najniższą ceną: 4180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1113K w km od 0+675 do km 1+975 w miejscowości Krzywopłoty".
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.:" Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 1069K na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną (ul. Nowa) do wiaduktu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1126K w km od 0+000 do km 2+650"
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Usługa społeczna - terapia neurologopedyczna i logopedyczna dla mieszkańców Gminy Miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Wyjazd terapeutyczno-edukacyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Podstawowy kurs komputerowy dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.