Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie jezdni masą mineralno - asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 132783 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie jezdni masą mineralno - asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje bieżące utrzymanie (konserwację) nawierzchni jezdni masą mineralno - asfaltową według wskazań Zamawiającego. Planowane ilości do wykonania: Wykonanie remontu nawierzchni niezależnie od powierzchni: 328 T. Wykonanie remontu nawierzchni przy powierzchni do 100 m2 przy grubości 4 cm-wartwa ścieralna: 5400 m2. Wykonanie remontu nawierzchni - za każdy następny 1 cm grubości powyżej 4 cm - warstwa ścieralna: 10957 m2. Wykonanie remontu nawierzchni przy powierzchni do 100 m2 przy grubości 4 cm - warstwa wiążąca: 1785 m2. Wykonanie remontu nawierzchni - za każdy następny 1 cm grubości powyżej 4 cm - warstwa wiążąca: 1395 m2. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 i emulsją kationową: 2000 m2. Remont cząśtkowy nawierzchni za pomocą emulsji i grysów: 16 T. Frezowanie nawierzchni bitumicznych ulic niezaleznie od powierzchni przy grubości 4 cm: 5800 m2. Frezowanie nawierzchni bitumicznych ulic niezależnie od powierzchni za każdy następny 1 cm grubości: 12741 m2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - niezależnie od powierzchni-przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm: 144 m2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - niezależnie od powierzchni-za każde następne 5 cm grubości warstwy po zagęszczeniu: 118 m2. Wykonanie podbudowy z chudego betonu R28 = 6-9 MPa - niezależnie od powierzchni-przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm: 39 m2. Wykonanie podbudowy z chudego betonu R28 = 6-9 MPa - niezależnie od powierzchni-za każde następne 5 cm grubości warstwy po zagęszczeniu: 44 m2. Regulacja kratek ściekowych ulicznych: 4 szt. Regulacja włazów kanałowych: 4 szt. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych: 3 szt. Regulacja studzienek telekomunikacyjnych: 2 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - wykonanie, utrzymanie i likwidację organizacji ruchu tymczasowego i zabezpieczenie terenu robót, - wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu, projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz jego uzgodnienia, dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu robót, po zakończeniu robót budowlanych. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni codzienny całodobowy dyżur w celu zabezpieczenia zgłoszonych uszkodzeń nawierzchni jezdni w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia (zgłoszenie telefoniczne, faksem itp.). Wymaga się aby Wykonawca na czas realizacji zamówienia miał dostęp do masy mineralno-asfaltowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto lub dwa o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN każde, polegające na utrzymaniu (konserwacji) nawierzchni masą mineralno-asfaltową lub ułożeniu nawierzchni jezdni z masy mineralno-asfaltowej i załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do następującego sprzętu: - piła do cięcia asfaltu lub podobnie działające urządzenie, - walec wibracyjny, - walec statyczny samojezdny, - walec ogumiony, - skrapiarka do bitumu, - rozkładarka mas bitumicznych, - sprężarka, - recykler, - frezarka do nawierzchni bitumicznych, - kombajn do powierzchniowego utrwalania nawierzchni (lub skrapiarka lepiszczu z elektronicznym sterowaniem i rozsypywarka kruszywa), - agregat ssący tzw.odkurzacz, - szczotka mechaniczna, - remonter, - samochód samowyładowczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Upoważnienie (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał, że polega na zasobach innych podmiotów. 5. Oświadczenie o zapewnieniu codziennego, całodobowego dyżuru wraz z podaniem imienia, nazwiska i numeru telefonu osoby (osób) odpowiedzialnej za zabezpieczenie zgłoszonych uszkodzeń. 6. Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 7. Oświadczenie o dostępie do masy mineralno-asfaltowej na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: - konieczności udzielenia i wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art.67 ust.1 pkt 5 Pzp, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywanym zamówienia dodatkowego nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji przedmiotu niniejszej specyfikacji (zamówienie podstawowe), - wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, - działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku: - zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT - nastąpi zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmienionego podatku VAT, - zmiany kierującego robotami. Warunkiem powyższej zmiany jest wniosek Wykonawcy poparty stosownymi dokumentami na posiadanie przez proponowane osoby kwalifikacji wymaganych przez niniejszy SIWZ, - zmiany osoby pełniącej nadzór nad robotami, - zlecenia przez Wykonawcę części robót podwykonawcy lub zatrudnienia przez Wykonawcę innego podwykonawcy niż wskazany w umowie. Warunkiem powyższych zmian jest: a) przedłożenie propozycji zamiany nie później niż 7 dni przed planowanym dopuszczeniem do wykonania robót któregokolwiek podwykonawcy, b) uzasadnienie ich przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowane przez zamawiającego na piśmie. - wystąpienia robót zamiennych, - rezygnacji przez Zamawiającego z części z części robót przewidzianych umową. 3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pokój 315. Wersja wydrukowana płatna: 20 zł brutto. Bezpłatna SIWZ jest dostępna do pobrania na stronie www.bip.gorzow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Wydział Dróg i Transportu Publicznego ul. Okólna 2 , 66-400 Gorzów Wlkp. pokój 101..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów prewencyjnych - czujki, spraye, hełmy strażackie dziecięce
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w jednostkach terenowych Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych komunalnych w Gorzowie Wielkopolskim w ramach Programu TERMO etap VI-VII (powtórzenie).
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego operacyjnego SLOp
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 109713L w miejscowości Góry
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.