Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-20
Częstochowa: Dostawa sprzętu elektronicznego wraz z montażem - Uzupełnienie i modernizacja sprzętu w pracowniach specjalistycznych: jubilerstwo, ceramika, grafika, animacja
Numer ogłoszenia: 132787 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego , ul. Pułaskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, faks (034) 343 241 035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego wraz z montażem - Uzupełnienie i modernizacja sprzętu w pracowniach specjalistycznych: jubilerstwo, ceramika, grafika, animacja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego wraz z montażem - Uzupełnienie i modernizacja sprzętu w pracowniach specjalistycznych: jubilerstwo, ceramika, grafika, animacja - obejmująca między innymi dostarczenie i zamontowanie sprzętu o parametrach nie gorszych niż: 1. Drukarka 3d dane technologiczne: pole wydruku o wymiarach: 310mmx310mmx310mm; możliwość drukowania materiałami: PLA, Nylon, PVA, HIPS, PETT, FlexPoliester, Laywood, Laybrick i inne; prędkości wydruku 3D do 150 mm na sec; dwie głowice drukujące; rozbudowana o panel LCD SD; 1kg fi lamentu; serwisowana w Polsce - 1 sztuka. 2. Skaner 3d parametry: powierzchnia robocza: 20cmx20cmx30cm; stolik obrotowy; obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP i nowszy, Linux, Mac OS X [10.6 lub nowszy]; serwisowany w Polsce - 1 sztuka. 3. Komputery pracujące w systemie Mac OS X min 10.8; procesor 4-rdzeniowy, z częstotliwością taktowania 3.5GHz; dysk min 3T; karta grafiki 4 GB; pamięć wewnętrzna procesora 2GB; pamięć RAM 32GB; ekran 27cali - 12 sztuk. 4. Komputery pracujące w systemie Mac OS X min 10.8; procesor 4-rdzeniowy, z częstotliwością taktowania 3.5GHz; dysk min 3T; karta grafiki 4 GB; pamięć wewnętrzna procesora 2GB; pamięć RAM 32GB; ekran 27cali wraz z programem do montażu materiałów multimedialnych o specyfikacji: - montaż kamer z automatyczną synchronizacją i wsparciem dla mieszanych formatów i liczby klatek na sekundę, minimum 64 kamery; - linia czasu automatycznie utrzymująca materiał w synchronizacji, zapobiegająca kolizji i eliminująca luki; - możliwość zachowania połączenia klipów nieruchomych podczas poślizgu przesuwania i przenoszenia; - złożone klipy pozwalają zostać uproszczone do jednego klipu (klipy złożone są automatycznie i zapisywane w przeglądarce w celu łatwego ponownego wykorzystania, a zmiany można aktywnie zaktualizować we wszystkich projektach, w których były one stosowane); - możliwość powielenia klipów wewnątrz Audition; - możliwość edytowania podczas importowania mediów w tle z wielu źródeł; - tworzenie projektów o rozmiarach niestandardowych ramek; - mix rozmiarów ramki, klatek i formaty w tej samej osi czasu, aż do 5K w czasie rzeczywistym; - edycja na 23,976, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94, lub 60 klatek na sekundę. - rozszerzenie edycji do pozycji Skimmer; - program Final Cut Pro lub o podobnych możliwościach. 2 sztuki. 5. Tablet graficzny LCD 24cali 769,3x463,74x64 wrażliwość na min 2048 stopni nacisku - 2 sztuki. 6. Program do synchronizacji obrazu i dźwięku. Specyfikacja: automatyczne układanie klatek, współpraca z aparatami cyfrowymi w trybie online. Klawiatura pod Keypad obsługująca program. - 1 sztuka. 7. Monitor 27cali z kalibracją sprzętową, odwzorowanie przestrzeni barw Adobe RGB min 99%, obsługa wejść HDMI, DVI-D, DisplayPort, rozdzielczość min 2560x1440 powłoka przeciwodblaskowa. - 6 sztuk. 8. Komputer do montażu i edycji video oraz 3d z obsługą dysku 4TB (RAID), z przeznaczeniem na materiały video; procesor 4-rdzeniowy, z częstotliwością taktowania 3.5GHz z keszem 8MB; karta grafiki o parametrach min karty: nVidia GeForce GTX 760 / 2048MB GDDR5/ CUDA; dysk pamięci SSD 240GB (SATAIII) z przeznaczeniem na system operacyjny; 32 GB RAM. - 2 sztuki. 9. Tablet bezprzewodowy, bezbateryjny, w technologii indukcji elektromagnetycznej, z min 4 przyciskami programowalnymi. - 10 sztuk. 10. Program - uzupełnienie do programu Rhino. Specyfikacja: tworzenie fotorealistycznych wizualizacji z modeli 3D w czasie rzeczywistym. - 8 sztuk. 11. Program do przetwarzania obrazu do druku 3D - uzupełnienie do programu Rhino współpracującym z nakładką KeyShot. - 1 sztuka. 12. Karta grafiki - pamięć wewnętrzna min. 2GB. - 9 sztuk. 13. Profesjonalny sprzęt odtwarzający muzykę: z płyt CD, mp3, midi, waw, aif. 1 sztuka..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKAZ DOSTAW - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykonali główne dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę wraz z montażem o wartości minimum: 200.000,00 PLN brutto w zakresie wyposażenia w specjalistyczny sprzęt elektroniczny obiektu użyteczności publicznej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez dostawę główną uważane będzie wykonanie minimum jednej dostawy wraz z montażem o wartości minimum: 200.000,00 PLN brutto w zakresie wyposażenia w specjalistyczny sprzęt elektroniczny obiektu użyteczności publicznej;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, należy przedłożyć OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW - ART.22 UST.1 USTAWY-PZP Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Inne wymagane dokumenty: 1. DRUK OFERTA - Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 4; 2. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy; 3. PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4. GRUPA KAPITAŁOWA - Należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z póź. zm.) lub informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; 5. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE PROTOKOŁU ORAZ ZAŁACZNIKÓW DO PROTOKOŁU - Załącznik nr 5. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty); 6. ZESTAWIENIE ELEMENTÓW DOSTARCZANEGO i MONTOWANEGO SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO - Należy przedłożyć zestawienie elementów dostarczanego i montowanego sprzętu elektronicznego wraz z cenami netto i brutto (sporządzone we własnym zakresie przez Wykonawcę), które powinno być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione; 7. WZÓR UMOWY - Stanowi załącznik do siwz (nie należy załączać do oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia przez ustawodawcę zmian w zakresie stawek podatku od towarów i usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plsp.ids.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. JACKA MALCZEWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE, UL. PUŁASKIEGO 15 42-200 CZĘSTOCHOWA pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 08:30, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. JACKA MALCZEWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE, UL. PUŁASKIEGO 15 42-200 CZĘSTOCHOWA pok. 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidziane do współfinansowania przez Unię Europejską w ramach Działania 11.3. Infrastruktura szkolnictwa artystycznego XI Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła - 12 części.
- Prace modernizacyjne dot. projektu "Praktyczne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start - poprawa jakości kształcenia w szkołach zawodowych w Częstochowie" - IV części.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Kaźmierz"
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Kolneński
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostawa oprogramowania wraz z dodatkowymi pakietami obliczeniowymi spełniającymi potrzeby prototypowania systemów biorobotycznych,
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.