Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-17
Mosina: PROJEKT BUDYNKU Z MIESZKANIAMI SOCJALNYMI W MIEJSCOWOŚCI KROSNO, GMINA MOSINA
Numer ogłoszenia: 132788 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Mosinie , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132251, faks 061 8132941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT BUDYNKU Z MIESZKANIAMI SOCJALNYMI W MIEJSCOWOŚCI KROSNO, GMINA MOSINA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej budowy budynku z mieszkaniami socjalnymi w miejscowości Krosno, gmina Mosina wraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę : 2.1. Charakterystyczne parametry określające zakres prac projektowych : - prace murarskie , prace blacharskie i dekarskie ,prace instalacyjne , prace wykończeniowe 2.2. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia : - przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami , wytycznymi do projektowania oraz w ścisłym uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Mosinie - odpowiednie ustalenia, zgody winny mieć postać pisemną 2.3. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe Budynek szeregowy jednorodzinny o 2 kondygnacjach mieszkalnych, z dachem płaskim, obejmujący 9 segmentów dwulokalowych wraz z częściami podpiwniczonymi Budynek winien pomieścić : - mieszkania 1 pokojowe z kuchnią, łazienką i korytarzem o pow. ok. 35 m2- 8 mieszkań - mieszkania 2 pokojowe z kuchnią, łazienką i korytarzem o pow. ok. 45 m2 - 8 mieszkań - mieszkania 3 pokojowe z kuchnią, łazienką i korytarzem o pow. ok. 55 m2 - 2 mieszkania 2.4. Szczegółowe właściwości Wykonanie projektu budowlanego wraz z projektami technicznymi i branżowymi , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami , ich elektronicznymi wersjami , pozwoleniem na budowę . Projekt winien uwzględniać : 1) indywidualny system ogrzewania poszczególnych mieszkań 2) docieplenie ścian i dachu wg obowiązujących norm 3) zagospodarowanie terenu z miejscami parkingowymi 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OBIEKTU 3.1. Konstrukcje a) przewidzieć ściany dwuwarstwowe z ociepleniem b) budynek murowany w systemie tradycyjnym 3.2. Instalacje : a) instalacje elektryczne b) instalacje telefoniczne c) instalacje c.o. d) oświetlenie zewnętrzne sterowane automatycznie e) instalacje wod.- kan ad. a. - dla pomieszczeń należy przewidzieć oświetlenie zgodne z obowiązującymi normami uwzględniając specyfikę pomieszczenia i jego planowanego sposobu wykorzystania ; uwzględnić należy również rozdział prądu z możliwością pomiaru bezpośredniego dla każdego mieszkania, ad. b. - należy przewidzieć rozprowadzenie do każdego mieszkania przyłącza telefonicznego ad. c. - należy przewidzieć rozprowadzenie do każdego mieszkania instalacji gazowej i indywidualnego sposobu ogrzewania piecami gazowymi dwufunkcyjnymi ad. d. - oświetlenie zewnętrzne z uwzględnieniem włącznika zmierzchowego z możliwością całkowitego ręcznego odłączenia zasilania - przejścia na ręczny sposób sterowania oświetleniem zewnętrznym, ad. e - uwzględnić należy rozdział wody z możliwością pomiaru zużycia bezpośrednio osobno dla każdego mieszkania, 3.3. Wykończenia : a) pokoje: - tynk kat III wapienny lub gipsowy - ściany malowane emulsją na biało - na podłodze wykładzina PCV - założony osprzęt instalacji elektrycznej ( bez lamp ) b) Kuchnia : - tynk kat III wapienny lub gipsowy - ściany malowane emulsją na biało - na podłodze wykładzina PCV - założony osprzęt instalacji elektrycznej ( bez lamp ) - fartuszek z glazury przy zlewozmywaku ( 60 cm x 100 cm ) - kran zlewozmywakowy c) Korytarz: - tynk kat III wapienny lub gipsowy - ściany malowane emulsją na biało - na podłodze wykładzina PCV - założony osprzęt instalacji elektrycznej ( bez lamp ) d) Łazienka: - tynk kat III wapienny lub gipsowy - ściany malowane emulsją na biało - na podłodze terakota z fartuszkiem h=7 cm - założony osprzęt instalacji elektrycznej ( bez lamp ) - do 205 cm glazura - założona armatura : * umywalka i kran * wanna i kran nadwannowy lub brodzik i kran * miska ustępowa typu ,,kompakt ,, z sedesem 3.4. okna z PCW , profil min 4 komorowy , współcz. kmin 1,1 , stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana 3.5. projekt winien obejmować zagospodarowanie terenu przyległego . Do projektu winny być dołączone kosztorysy inwestorskie i przedmiary w formie papierowej i elektronicznej. W projekcie należy uwzględnić również projekt przyłącza wody , gazu i kanalizacji 3.6. łącznie z projektem należy wykonać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót 3.7. należy przewidzieć miejsca parkingowe 3.8. w projekcie należy uwzględnić -drogi, chodniki, ogrodzenia, zieleń. 4. OPIS WYMAGAŃ 4.1. Budynek winien być zaprojektowany do budowy systemem tradycyjnym 4.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze późn. zm.). Dokumentacja projektowa wymagana przez Zamawiającego do pozwolenia na budowę: a) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych w skali 1:500, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej; b) uzyskanie mapy ewidencyjnej terenu projektowanego wraz z wypisami z rejestru ewidencji gruntu; c) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; d) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń narzuconych przez wydane w trakcie uzgodnień decyzje; e) niezbędna dokumentacja geotechniczna; f) opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych obejmujących wszystkie wymagane branże. - w liczbie 6 kompletów ; g) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac -w liczbie 2 egzemplarzy; h) opracowanie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robot budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 3 egzemplarzy; i) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w liczbie 2 egzemplarzy; j) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu również w formie elektronicznej w formacie ogólnodostępnym (Word, Excel, PDF) na płycie CD. UWAGA : Pliki nie powinny przekraczać 2 Mb 2.3. Dokumentacja projektowa powinna spełniać warunki zawarte w obowiązujących ustawach i rozporządzeniach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę wykonania dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na budowę lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej o wartości min. 80 000,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz; - Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy w zakresie terminu wykonania - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, c) innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub organów administracji: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. 2. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. 3. Dopuszczalna jest zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie. 4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są nieistotne zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie
Pl. 20 Października 1
62-050 Mosina.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.