Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Głowno: Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Bronisławowie
Numer ogłoszenia: 1327 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Głownie , ul. Jana Kilińskiego 2/4, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191291, faks 042 7192008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-glowno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Bronisławowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Bronisławowie, wraz z przebudową przyłącza gazu, budową nowej kanalizacji sanitarnej z szambem, parkingu dla samochodów osobowych i nowego wjazdu zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzjami - pozwoleniem na budowę 627-2009 oraz pozwoleniem na budowę nr 100/2009. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a) przebudowa istniejącego budynku, w zakres której wchodzą wyburzenia i przebudowy pomieszczeń, łącznie ze zmianą funkcji niektórych z nich, ocieplenie budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji wewnętrznych, dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. Pierwszy etap realizowany jest w ramach projektu (Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Bronisławowie) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 (Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. b) rozbudowa budynku o dwa pomieszczenia parterowe, jednokondygnacyjne zlokalizowane od strony północno - zachodniej, budowa parkingu dla samochodów osobowych i nowego wjazdu roboty budowlane, instalacyjne współfinansowanego ze środków Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania POLCENTRUM w ramach działania 4.1 (413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju) Odnowa i Rozwój Wsi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlany - załącznik nr 7 do SIWZ, kosztorysy nakładcze - załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), które powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia polegającą na przebudowie lub budowie budynku o wartości co najmniej 400 000 zł (brutto) i powierzchni użytkowej nie mniej niż 400 m2. b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych tj.: - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - uprawnienie instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - uprawnienia w specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Wzór - załącznik nr 1) 2. Oświadczenie o spełnieniu w trybie art. 22 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wzór - załącznik nr 3) 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Wzór - załącznik nr 4) 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-glowno.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Głownie ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Głownie ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego"
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- "Prace budowlano - remontowe dotyczące budynku szkoły (Zespół dworsko - parkowy w Głazowie)" - powt II.
- "Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie".
- 293-2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie montażu systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Collegium Wróblewskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rozbudowa Zintegrowanego Bloku Operacyjnego.
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.