Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-02
Warszawa: wykonanie robót budowlanych polegających na remontu instalacji ogrzewania odcinków sieci wodociągowej zasilania w tunelu Zagłębienia Wisłostrady w Warszawie w części zachodniej, podzielonych na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 132820 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Trasa Świętokrzyska" Sp. z o.o., ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6191043, fax 022 6700596.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trasa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych polegających na remontu instalacji ogrzewania odcinków sieci wodociągowej zasilania w tunelu Zagłębienia Wisłostrady w Warszawie w części zachodniej, podzielonych na dwa zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 211 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że powierza kierowanie wykonywaniem zamówienia osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami: 1) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - dotyczy zadania nr I, 2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - dotyczy zadania nr II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (metoda 0/1). Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego w warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wyszczególnieniem osoby (osób), którym wykonawca powierza kierowanie wykonywaniem zamówienia, 4) dokumenty stwierdzające, że powierza kierowanie wykonywaniem zamówienia osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami: a) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - dotyczy zadania nr II; b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - dotyczy zadania nr I. - decyzja wydana przez właściwy organ samorządu zawodowego, a w przypadku uprawnień nadanych po 1994 r. wraz z zaświadczeniem o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego z określonym w nim terminem ważności wpisu. Wykonawcy mający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składają oświadczenia i dokumenty będące odpowiednikami powyższych dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.trasa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Trasa Świętokrzyska sp. z o.o. ul. Sokola 2, 03-724 Warszawa telefon (022) 619-10-43 telefaks:(022) 670-05-96.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Trasa Świętokrzyska sp. z o.o. ul. Sokola 2, 03-724 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - roboty ziemne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót budowlanych polegających na remontu instalacji ogrzewania odcinków sieci wodociągowej zasilania w tunelu Zagłębienia Wisłostrady w Warszawie w części zachodniej - roboty ziemne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - roboty elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót budowlanych polegających na remontu instalacji ogrzewania odcinków sieci wodociągowej zasilania w tunelu Zagłębienia Wisłostrady w Warszawie w części zachodniej - roboty elektryczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Jagodowej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.