eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzBudowa rurociągu kablowego oraz zaciągnięcie kabli światłowodowych na terenie miasta Swarzędza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Swarzędz: Budowa rurociągu kablowego oraz zaciągnięcie kabli światłowodowych na terenie miasta Swarzędza
Numer ogłoszenia: 132828 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, fax (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swarzedz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa rurociągu kablowego oraz zaciągnięcie kabli światłowodowych na terenie miasta Swarzędza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Budowa przyłącza światłowodowego w relacji: Budynki UMiG Swarzędz ul. Poznańska 25 - Węzeł Telekomunikacji Kolejowej, Dworzec Kolejowy. Zakres 2 Budowa przyłącza światłowodowego w relacji: Budynek UMiG Swarzędz ul. Rynek 1 - Budynek Straży Pożarnej ul. Bramkowa 3. Zakres 3 Budowa przyłącza światłowodowego w relacji: Budynek Straży Pożarnej ul. Bramkowa 3 - Kamera 3 ul. Powstańców Wlkp. 1 Zakres 1 - budowa kanalizacji z rury HDPE wraz z niezbędnymi studniami technicznymi, zaciągnięcie kabla światłowodowego jednomodowego 16J włóknowego oraz rozszycie włókien na przełącznicach światłowodowych. Zgodnie z projektem i kosztorysem. W ulicy Poznańskiej od SK2/2 do SK2/4 jest ułożona kanalizacja teletechniczna. Zakres prac nie obejmuje ułożenia kanalizacji teletechnicznej na terenie Kolejowym. Do istniejącej kanalizacji należy zaciągnąć kabel światłowodowy oraz rozszyć go na przełącznicy. 2 Zakres 2 - budowa kanalizacji jedno/dwu otworowej z rury HDPE wraz z niezbędnymi studniami technicznymi, zaciągnięcie kabla światłowodowego jednomodowego 24 włóknowego oraz rozszycie włókien na przełącznicach światłowodowych. Zgodnie z projektem i kosztorysem. 3 Zakres 3 - budowa kanalizacji jedno otworowej z rury HDPE. Zgodnie z projektem i kosztorysem. 4 Pozostałe wymagania 4.1 Wykonanie dokumentacji powykonawczej zrealizowanej budowy wraz z niezbędnymi mapami geodezyjnymi oraz pomiarami optycznymi. 4.2 Roboty przy układaniu kanalizacji teletechnicznej należy prowadzić w sposób ciągły, przy czym jednorazowo (dziennie) nieodtworzony odcinek nawierzchni nie może przekraczać 100 m. 5 Szczegółowe lokalizacje przełącznic w przedmiotowych obiektach zostaną uzgodnione na etapie wykonastwa. (niezbędne materiały oraz robocizna uwzględniono w kosztorysie) (CPV: 45.31.43.00-4, 31.35.20.00-8, 45.23.11.00-6)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4, 31.35.20.00-8, 45.23.11.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - budowa kanalizacji teletechnicznej, o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł brutto lub długości nie mniejszej niż 1 kilometr, potwierdzoną referencją - dokumentem, że robota te została wykonana należycie, c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie złożonych przez wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kopii innego dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w Referacie Gospodarki Finansowej zgodnie z pkt. 10 rozdziału 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia); II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2) III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 409..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.