Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Warszawa: Utrzymanie systemu komputerowego SAWA w Sądzie Okręgowym w Warszawie oraz usługa opieki serwisowej systemu - ZP/OI/8/12
Numer ogłoszenia: 132896 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie systemu komputerowego SAWA w Sądzie Okręgowym w Warszawie oraz usługa opieki serwisowej systemu - ZP/OI/8/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie utrzymania systemu komputerowego SAWA w Sądzie Okręgowym w Warszawie oraz usługa opieki serwisowej systemu, wspomagającego pracę sekretariatów sądowych w Sądzie Okręgowym w Warszawie, w zakresie modułów: Biuro Podawcze, Wydziały Cywilne I i II Instancji, Wydziały Gospodarcze I i II Instancji, Wydziały Karne I i II Instancji, Wydział Penitencjarny, Wydziały Pracy i Ubezpieczeń I i II Instancji, Wydział Wykonawczy, Wydział - Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Wydział Wspólnotowych Znaków Towarowych i Wzorów Przemysłowych, Kuratela, Kuratorzy Rodzinni, System Wspomagania Organizacji Rozpraw wraz ze szkoleniem pracowników i sędziów w zakresie wykorzystania oprogramowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Currenda Sp. z o.o., Al. Niepodległości 703 A, 81-853 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129931,05
Oferta z najniższą ceną: 129931,05 / Oferta z najwyższą ceną: 129931,05
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Firma Currenda sp. z o.o. wdrożyła w Sądzie Okręgowym w Warszawie specjalistyczne oprogramowanie swojego autorstwa i posiada wyłączne prawa autorskie do wyżej wymienionego oprogramowania
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Świadczenie usługi serwisu sytemu informatycznego AMMS/ InfoMedica będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białe
- Odnowienie licencji na oprogramowanie DesktopCentral do zdalnej administracji komputerami Szpitala oraz realizacji polityki zabezpieczeń
- Usługa serwisu pogwarancyjnego, wsparcia technicznego i bieżącej konserwacji posiadanego i wdrożonego systemu informatycznego mMedica wraz z e-Rejestracją na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Nadzór autorski, serwis oprogramowania systemów informatycznych Infomedica/AMMS.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Systemu Wymiany Plików SWP
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.