Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-20
Częstochowa: Dostawa specjalistycznego wyposażenia wraz z montażem dla Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 132901 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego , ul. Pułaskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, faks (034) 343 241 035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego wyposażenia wraz z montażem dla Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia wraz z montażem dla Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie - obejmująca między innymi dostarczenie i zamontowanie wyposażenia o parametrach nie gorszych niż: 1. Stoły ceramiczne - kawalet średnica 30cm - zwany inaczej toczek, obrotowy stół na łożysku pozwala na kontrolę pracy w każdej płaszczyźnie, zapewniając dostęp z każdej strony - 20 sztuk; 2. Stoliki składane maturalne - Jednoosobowy stolik do celów dydaktycznych. Stelaż - ze stali lakierowanej na czarno lub szaro, blat - z płyty melaminowanej oklejonej na krawędziach obrzeżem pcv, podstawa stal lakierowana proszkowo, szerokość 70cm, głębokość 50cm, blat płyta melaminowana, wysokość 73cm, wymiary blatu 70x50cm - 100 sztuk; 3. Krzesła składane na maturę - krzesło składane z dziurką w oparciu do powieszenia, materiał lity buk, szerokość 44cm, głębokość 51cm, wysokość 77cm - 20 sztuk; 4. Rusztowanie składanie na kołach, z podestem stalowym ocynkowanym tzw. Warszawskie wys. 5,5m. Rusztowanie ma posiadać ATEST producenta czyli deklarację zgodności oraz świadectwo jakości - 1 komplet; 5. Podesty biblioteczne - z Drabina anodowana - wykonana z wysokiej jakości profili aluminiowych oraz drabina profesjonalna składana 3-częściowa wykonana z wysokiej jakości profili aluminiowych o stabilnej konstrukcji (Wysokość podestu około 60cm, nośność 150kg, ma posiadać antypoślizgowe stopki, wielkość podestu ok.20x50cm, ma posiadać deklarację zgodności) - 6 sztuk; 6. System identyfikacji wewnętrznej i zewnętrznej (informacja wizualna); oznakowanie typograficzne kierunków i działów, bezpośrednie nadruki na drzwiach w salach /montaż i demontaż drzwi; nazwa sali, numer, kierunki oraz numery - za pomocą folii transparentnej na drzwiach szklanych; tablice pośrednie - wspomagające na piętrach określające kierunki oraz numery, system identyfikacji zewnętrznej /napis nad drzwiami wejściowymi - litery przestrzenne, wycięte z dibondu; oznakowanie kluczy, numeracja na zaprojektowanych przywieszkach; nowoczesny, autorski system identyfikacji rozdysponowywania kluczami z książką topografii pomieszczeń; flagi; reklama na samochód; baner reklamowy (Ilość drzwi z oznakowaniem typograficznym - 162 nadruki bezpośrednio na drzwiach (w tym montaż i demontaż drzwi, powierzchnia nadruków w granicach 50-70% powierzchni drzwi), 30 sztuk z nadrukiem folii transparentnej na drzwiach szklanych wraz z naklejeniem, wielkości tablic pośrednich - 30 sztuk wielkości max 100x70 cm; reklama na samochód pow. druku - 3mx3m; reklama zewnętrzna trwała - 3 sztuki kubików o wymiarach 125cm bok pomalowanych w trzech kolorach podstawowych, z nadrukiem na banerze reklamowym w wymiarach boku kubików wg projektu; oznakowanie kluczy w postaci breloku - 700 sztuk, system identyfikacji (skrócony plan nr pokoi wraz z odpowiednią szafką na klucze) - 1 zestaw; flagi 2 komplety po 3 sztuki każdy; projekt identyfikacji); 7. Maty prezentacyjne - 16 sztuk - ogółem 150m2 panneaux, oparte na konstrukcji aluminiowej z ramą z czterech stron, z wypełnieniem z miękkiej płyty, wykończone wykładziną o ustalonych kolorach szarości i czerni oraz wystawiennicze systemy podwieszeń wraz z linkami - 80m w formie szyny ekspozycyjnej przysufitowej, aluminiowej, mocowanej do ściany przy pomocy zacisków ściennych, o nośności do 5kg; 8. Naprawa przęseł ogrodzenia - wymiana uszkodzonego przęsła ogrodzeniowego wraz z malowaniem (Naprawa obejmuje: czyszczenie i malowanie jednorazowe farbą podkładową oraz malowanie farbą nawierzchniowa antykorozyjną pow. 202m2, uzupełnienie ubytku cokołu ogrodzenia - 4mb, wykonanie i osadzenie przęsła systemowego - 4,5 mb, wykonanie furtki systemowej 1,80x1m); 9. Doposażenie gabinetu - zestaw - szafka na segregatory, dostawka do stołu - płyta meblowa dostosowana do istniejącego już wyposażenia (Szafka trzydrzwiowa (z przeszklonymi środkowymi) o wymiarach 149x142x44, oraz etażerka jezdna o wymiarach 90x60x30); 10. Siłownia zewnętrzna na terenie szkoły: urządzenia aerobowe (biegacz, piechur, trenażer rąk i nóg), oporowe (wyciskanie siedząc, masażer pleców, ławeczka pozioma) oraz bieżnie wolno-stojące wewnętrzne: bieżnia profesjonalna, wioślarz, stół do gry w tenisa stołowego. Siłownia zewnętrzna na terenie szkoły: urządzenie do ćwiczeń aerobowych - biegacz (szt.1) ma posiadać certyfikat Centralnego Instytutu Sportu, wymiary min. dł. 2780mm, szer. 830mm, h. 2000mm - korzystnie wpływa na układ krążenia, serce i płuca, wzmacnia mięśnie nóg i pasa biodrowego; urządzenie do ćwiczeń oporowych - wyciskanie siedząc (szt.1) ma posiadać certyfikat CIS, wymiary min. dł. 2330mm, szer. 670mm, h. 2000mm - wzmacnia mięśnie ramion, klatki piersiowej, pleców i obręczy barkowej, poprawia ogólną kondycję fizyczną. Siłownia wewnętrzna: Wioślarz (szt.1) - urządzenie do ćwiczeń aerobowych - służy do ćwiczeń mięśni ramion, brzucha, nóg, obręczy barkowej i biodrowej, poprawia ogólną kondycję fizyczną. Wymiary: min. 270x100x50 waga około 40kg, max., waga użytkownika 160kg, niezawodność 9,99. Bieżnia (szt.1) - urządzenie aerobowe - służy do intensywnego treningu cardio, max. waga użytkownika 160kg, regulacja kata nachylenia, zmienna prędkość, wymagana bardzo dobra amortyzacja, mocny silnik w przedziale 3-4KM. Ma posiadać deklarację zgodności. Stół do gry w tenisa stołowego (szt.1) poprawia ogólną kondycję fizyczną, ćwiczy akomodację oka i antycypację; 11. Zadaszenie nad dziedzińcem szkoły - lekka mocna konstrukcja usztywniająca typu namiotowego z płótna spadochronowego o wymiarach 14,5mx18,6m, podwieszone na wysokości 5,5m do [kotew] z dwóch przeciwległych boków o dł. 14,5m; 12. Odkurzacz przemysłowy na plecy, odkurzacz o mocy ssania min. 3000W - 2 sztuki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00 - 36.14.00.00 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 42.99.91.00 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKAZ DOSTAW - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykonali główne dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę wraz z montażem o wartości minimum: 200.000,00 PLN brutto w zakresie wyposażenia w specjalistyczne wyposażenie obiektu użyteczności publicznej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez dostawę główną uważane będzie wykonanie minimum jednej dostawy wraz z montażem o wartości minimum: 200.000,00 PLN brutto w zakresie wyposażenia w specjalistyczne wyposażenie obiektu użyteczności publicznej;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, należy przedłożyć OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW - ART.22 UST.1 USTAWY-PZP - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Inne wymagane dokumenty: 1. DRUK OFERTA - Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 4; 2. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy; 3. PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4. GRUPA KAPITAŁOWA - Należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z póź. zm.) lub informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; 5. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE PROTOKOŁU ORAZ ZAŁACZNIKÓW DO PROTOKOŁU - Załącznik nr 5. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty); 6. ZESTAWIENIE ELEMENTÓW DOSTARCZANEGO i MONTOWANEGO WYPOSAŻENIA - Należy przedłożyć zestawienie elementów dostarczanego i montowanego wyposażenia wraz z cenami netto i brutto (sporządzone we własnym zakresie przez Wykonawcę), które powinno być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione; 7. WZÓR UMOWY - Stanowi załącznik do siwz (nie należy załączać do oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia przez ustawodawcę zmian w zakresie stawek podatku od towarów i usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plsp.ids.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. JACKA MALCZEWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE, UL. PUŁASKIEGO 15 42-200 CZĘSTOCHOWA pok.12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 08:30, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. JACKA MALCZEWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE, UL. PUŁASKIEGO 15 42-200 CZĘSTOCHOWA pok.11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidziane do współfinansowania przez Unię Europejską w ramach Działania 11.3. Infrastruktura szkolnictwa artystycznego XI Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- Remont i rozbudowa Kompleksu Sportowego wybudowanego w ramach programu " Moje Boisko - Orlik 2012" w formule zaprojektuj i wykonaj
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.