To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-17
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 132908 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117654 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6473625, faks 061 6473628.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa nadana przez Zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego, którego szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy, będący przedmiotem zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom minimalnym opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wymagania stawiane wykonawcy a. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami tj. dostarczyć kompletną partię dostawy i rozładować ją własnymi siłami w siedzibie Zamawiającego (magazyn sądowy - III Piętro). b. Cena brutto pojedynczego urządzenia lub zestawu nie może być większa od kwoty 3.500 zł z uwagi na ograniczenie zawarte w § 3 ust. 5 pkt. 8 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia gospodarki finansowej i działalności inwestycyjnej sądów powszechnych (Dz. U. z 2008 r., Nr 11, Poz. 69). Oferty nie spełniające powyższego warunku zostaną odrzucone. c. Wykonawca oświadcza, że udziela gwarancji trwałości na dostarczone wyroby na okresy wyrażone w miesiącach zgodnie z wymaganiami określonymi dla danego rodzaju sprzętu, zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 do SIWZ. d. Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia dostawy towaru. e. W razie uszkodzenia dysku twardego lub innego elementu komputera, gdzie wymagana jest naprawa poza miejscem użytkowania komputera, przyjmuje się następujący tok postępowania: w przypadku niemożności naprawy dysku w miejscu użytkowania, następuje wymiana na nowy dysk (stary zostaje do dyspozycji Zamawiającego), w przypadku napraw innych elementów komputera, gdzie istnieje konieczność naprawy poza siedzibą Zamawiającego, należy dysk twardy pozostawić w miejscu użytkowania sprzętu komputerowego. f. W przypadku awarii w okresie gwarancji przywrócenie ciągłości pracy następuje w ciągu 8 godzin roboczych Zleceniodawcy od momentu zgłoszenia awarii (wymiana uszkodzonego podzespołu na miejscu lub dostarczenie komputera zastępczego o nie gorszych parametrach na czas naprawy). g. Czas naprawy nie może być dłuższy niż 14 dni od przystąpienia do niej, licząc w dniach roboczych, w przypadku gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 14 dni roboczych, okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji. h. Wszystkie naprawy gwarancyjne winny być odnotowane w karcie gwarancyjnej. i. W przypadku trzech napraw gwarancyjnych tego samego podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy. W przypadku wymiany urządzenia na nowe, gwarancja biegnie od początku. j. Odbiór i zwrot sprzętu wysłanego do naprawy gwarancyjnej odbywać się będzie w formie door-to-door czyli pracownik Wykonawcy odbiera sprzęt z siedziby Zamawiającego i po naprawie dostarcza do siedziby Zamawiającego. k. Wykonawca przekaże instrukcję obsługi w języku polskim. l. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. m. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. n. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia 5. Zasady oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRODATA spółka z o.o., ul. J.H. Dąbrowskiego 233, 60-406 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115371,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135030,70
Oferta z najniższą ceną: 135030,70 / Oferta z najwyższą ceną: 170896,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.