eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › 1. Rem. instal. elekt. w lokal. mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Ks. Anastazji 9/9, Rybackiej 18/2, Spółdzielczej 9/3, Spółdzielczej 29/3 w Koszalinie. 2. Rem. instal. elekt. w lokal. mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. St. Wyspiańskiego 9/5a, St.Wyspiańskiego 9/5, A. Grottgera 8/1 w Koszalinie. 3. Rem. instal. elekt. w lokal. mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Mariańskiej 19/1, Lutyków 7/1, Kr. i Wandy 22/6, Dz. Wrzesińskich 29/7, B. Chrobrego 14/2, Poprzecznej 32 B/14, W.Wróblewskiego 12/4 w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-05

Koszalin: 1. Rem. instal. elekt. w lokal. mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Ks. Anastazji 9/9, Rybackiej 18/2, Spółdzielczej 9/3, Spółdzielczej 29/3 w Koszalinie. 2. Rem. instal. elekt. w lokal. mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. St. Wyspiańskiego 9/5a, St.Wyspiańskiego 9/5, A. Grottgera 8/1 w Koszalinie. 3. Rem. instal. elekt. w lokal. mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Mariańskiej 19/1, Lutyków 7/1, Kr. i Wandy 22/6, Dz. Wrzesińskich 29/7, B. Chrobrego 14/2, Poprzecznej 32 B/14, W.Wróblewskiego 12/4 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 132930 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Rem. instal. elekt. w lokal. mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Ks. Anastazji 9/9, Rybackiej 18/2, Spółdzielczej 9/3, Spółdzielczej 29/3 w Koszalinie. 2. Rem. instal. elekt. w lokal. mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. St. Wyspiańskiego 9/5a, St.Wyspiańskiego 9/5, A. Grottgera 8/1 w Koszalinie. 3. Rem. instal. elekt. w lokal. mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Mariańskiej 19/1, Lutyków 7/1, Kr. i Wandy 22/6, Dz. Wrzesińskich 29/7, B. Chrobrego 14/2, Poprzecznej 32 B/14, W.Wróblewskiego 12/4 w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Księżnej Anastazji 9/9, Rybackiej 18/2, Spółdzielczej 9/3, Spółdzielczej 29/3 w Koszalinie. 2. Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 9/5a, Stanisława Wyspiańskiego 9/5, Artura Grottgera 8/1 w Koszalinie. 3. Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Mariańskiej 19/1, Lutyków 7/1, Krakusa i Wandy 22/6, Dzieci Wrzesińskich 29/7, Bolesława Chrobrego 14/2, Poprzecznej 32 B/14, Walerego Wróblewskiego 12/4 w Koszalinie. Zakres robót został określony w kosztorysach nakładczych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia publicznego, każdy z warunków okreslonych w pkt III.3.1) - III.3.5) winien spełnić co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania oferty, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 2. pisemne zobowiązanie podmiotów (jeżeli dotyczy) w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik niniejszej specyfikacji. 2. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty na następujących warunkach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a) na skutek działania siły wyższej, za która uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawierania umowy i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie. . 2) zmiany kierownika budowy wskazanego przez z wykonawcę, na wniosek wykonawcy. 3. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w pkt 2.1b) będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany terminu. 4. W przypadku wniosku wykonawcy o dokonanie zmiany kierownika budowy, wykonawca obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazanej osoby pozwalające stwierdzenie spełnienia przez wskazaną osobę wymagań określonych przepisami Prawa budowlanego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 24,60 PLN. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307 (sekretariat) lub pokój 212 (biuro zam. pub.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Księżnej Anastazji 9/9, Rybackiej 18/2, Spółdzielczej 9/3, Spółdzielczej 29/3 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Księżnej Anastazji 9/9, Rybackiej 18/2, Spółdzielczej 9/3, Spółdzielczej 29/3 w Koszalinie. Zakres zamówienia został określony w kosztorysach nakładczych stanowiących załączniki do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 9/5a, Stanisława Wyspiańskiego 9/5, Artura Grottgera 8/1 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 9/5a, Stanisława Wyspiańskiego 9/5, Artura Grottgera 8/1 w Koszalinie Zakres zamówienia został określony w kosztorysach nakładczych stanowiących zalączniki do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Mariańskiej 19/1, Lutyków 7/1, Krakusa I Wandy 22/6, Dzieci Wrzesińskich 29/7, Bolesława Chrobrego 14/2, Poprzecznej 32 B/14, Walerego Wróblewskiego 12/4 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych (zamieszkałych) przy ul. Mariańskiej 19/1, Lutyków 7/1, Krakusa I Wandy 22/6, Dzieci Wrzesińskich 29/7, Bolesława Chrobrego 14/2, Poprzecznej 32 B/14, Walerego Wróblewskiego 12/4 w Koszalinie Zakres zamówwienia został okreslony w kosztorysach nakładczych siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.