Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Katowice: PN 2/08 REMONT V PIĘTRA - remont wschodniej części kondygnacji V siedziby Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 132992 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2531000, fax 032 2531150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 2/08 REMONT V PIĘTRA - remont wschodniej części kondygnacji V siedziby Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogólno remontowych i elektrycznych obejmujących swoim zakresem remont istniejącej ścianki działowej z płyt GK, remont istniejących 4 szt. drzwi polegający na ich wymianie, remont posadzek z płyt gresowych i paneli, malowanie pomieszczeń farbą akrylową, malowanie konstrukcji okien aluminiowych farbą olejną w kolorze szarym, malowanie ościeżnic w aneksie WC, wymiana szyldów z klamkami w aneksie WC, demontaż umywalek i baterii z zaślepieniem otworów, remont obudów wentylacji z kratkami oraz obudowy rur co, remont zabudowy szaf wnękowych, remont parapetów i obudów grzejników, wymianę korytek istniejącej instalacji p-poż, wymiana istniejących opraw oświetleniowych, wykonanie wszelkich niezbędnych prac towarzyszących i porządkowych. Prace wykonywane będą w dziesięciu pomieszczeniach biurowych o łącznej powierzchni około 207 m2 w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31 (strona wschodnia kondygnacji V).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie: 1. Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie prac będących przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 UPzp. 5. Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na wykonane prace remontowe na okres 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6. Wykonawcy, którzy dostarczą wymagane dokumenty zgodnie ze spisem zawartym w punkcie VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu ofertowym lub według formularza ofertowego (zachowując jego układ graficzny i treść) /część III SIWZ/, 2. Do oferty załączyć należy kalkulację ceny ofertowej w postaci kosztorysu ofertowego opracowanego metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu. Cena ofertowa powinna wynikać z kalkulacji opracowanej na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w Art. 22 ust. 1 UPzp oraz nie podleganie pod wykluczenia zapisane w Art. 24 UPzp /część IV SIWZ/. 4. Wzór umowy /część II SIWZ/ parafowany na każdej stronie przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę. 5. Stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty w przypadku, gdy członkowie zarządu jako mocodawcy wyznaczają pracownika do wykonania czynności w ich imieniu o ile pełnomocnictwo nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony lub potwierdzony przez stosowny urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz personelu kierowniczego, technicznego oraz realizującego prace, który będzie brał udział w wykonaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - /część V SIWZ/. 8. Dokumenty stwierdzające, że personel kierowniczy uczestniczący w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia/kwalifikacje w formie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego, z potwierdzeniem obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 9. Wykaz robót wykonanych (tzn. zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, obejmujący wykonanie trzech realizacji w skład których wchodzą prace ogólno remontowe i elektryczne odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w tym: jedna robota o wartości co najmniej 100 tysięcy zł. brutto oraz 2 roboty o wartości co najmniej 50 tysięcy zł. brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także potwierdzeniem (np. w formie listów referencyjnych), że roboty zostały wykonane należycie /część VI SIWZ/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, piętro III pok. 320 lub 317.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty przetargowe należy złożyć osobiście lub pocztą kurierską w pokoju 320 lub 317 na p. III. W przypadku przesyłki pocztowej decyduje termin wpływu do biura podawczego P.A...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Odświeżenie pomieszczeń biurowych w Warszawie przy ul. Krzywickiego 34
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.