Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-20
Oświęcim: Usługa rozbudowy Repozytorium Cyfrowego - w ramach projektu współfinansowanego z grantu z Komisji Europejskiej pn.: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015
Numer ogłoszenia: 132997 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 844 8003, faks 33 843 18 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa rozbudowy Repozytorium Cyfrowego - w ramach projektu współfinansowanego z grantu z Komisji Europejskiej pn.: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa repozytorium cyfrowego dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau - w ramach projektu współfinansowanego z grantu z Komisji Europejskiej pn.: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015. W ramach powyższego Wykonawca zobowiązany jest do: Etap I 1. Opracowania Harmonogramu wykonania oprogramowania i jego wdrożenia. 2. Wykonania Analizy Przedwdrożeniowej, mającej na celu uzyskanie wiedzy niezbędnej do pełnego wdrożenia Aplikacji Archiwum zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego oraz określenie szczegółowej koncepcji wdrożenia aplikacji Archiwum. Etap II 3. Dostawy i instalacji sprzętu wraz z oprogramowaniem. Etap III 4. Wykonania aplikacji Archiwum i jej wdrożenie. 5. Migracji danych Zamawiającego do aplikacji Archiwum. 6. Przeprowadzenia szkoleń 7.Opracowania Dokumentacji Wdrożenia i Dokumentacji Powykonawczej dla aplikacji Archiwum oraz dla wykorzystanych metod migracji, a także kodów źródłowych wytworzonych przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. a) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. b) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach c) pieniądzu, d) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) w gwarancjach bankowych, f) w gwarancjach ubezpieczeniowych, g) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PeKao S.A. o/Katowice, nr 90124029751111001044640881 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na usługę rozbudowy 5. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać ustawowe przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r. (Dz. U. 2013 poz. 907 z późn. zm.). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 usług polegających na zaprojektowaniu, implementacji, instalacji i wdrożeniu systemów informatycznych zawierających mechanizmy wyszukiwania semantycznego i/lub odpowiedzi na pytania zadawane w języku naturalnym, każda o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Uwaga: W przypadku wartości usługi określonej w walucie innej niż PLN, Wykonawca dokona przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP (tabela A) na dzień zakończenia tej usługi
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posługującymi się językiem polskim: a) Kierownik projektu - co najmniej jedna osoba, posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych, posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie, posiadająca certyfikat PRINCE2 na poziomie co najmniej FOUNDATION lub równoważny (np. PMI). b) Specjalista ds. baz danych - co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym magisterskim, która uczestniczyła w charakterze specjalisty ds. baz danych lub analityka w co najmniej jednym projekcie obejmującym rozpoznanie formatu nieznanej bazy danych i jej konwersję do nowej struktury, c) Specjalista ds. integracji danych - co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym magisterskim, która uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie informatycznym i była odpowiedzialna za integrację danych z różnych źródeł, d) Specjalista ds. wyszukiwania semantycznego - co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym magisterskim, która uczestniczyła w tworzeniu architektury systemów informatycznych w co najmniej 2 projektach dotyczących wyszukiwania semantycznego i/lub odpowiedzi na pytania zadawane w języku naturalnym, e) Specjalista ds. testów - co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie, posiadająca doświadczenie w realizacji projektów informatycznych związanych z budową i wdrożeniem systemów informatycznych oraz ich testowaniem,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). W przypadku, gdy Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnianie warunku określające wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanej zdolności kredytowej w innych walutach niż PLN, Wykonawca przeliczy wartość posiadanych środków finansowych lub posiadanej zdolności kredytowej według średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień wystawienia dokumentu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie jedynie usługi wystarczające dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz załączyć dowody, że zostały one wykonane należycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca złoży wraz z ofertą opis oferowanego sprzętu sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca złoży wraz z ofertą: - oświadczenie producenta serwera potwierdzające spełnienie warunków gwarancyjnych przez oferowany sprzęt- tj. 3 lata gwarancji producenta serwera, na części i robociznę, realizowaną w miejscu zgłoszenia z gwarantowanym przez producenta zakończonym czasem naprawy do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia; - oświadczenie producenta o dostępności części zamiennych przez 5 lat od momentu zakupu serwera; - oświadczenie producenta potwierdzające, że elementy, z których zbudowane są serwery są produktami producenta tych serwerów lub są przez niego certyfikowane, a także są objęte gwarancją producenta, potwierdzoną przez oryginalne karty gwarancyjne; - oświadczenie producenta, potwierdzające że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce; -kartę katalogową oferowanego serwera umożliwiającą weryfikację parametrów oferowanego sprzętu; - Deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany sprzęt wyprodukowano w systemie zapewnienia jakości ISO 9001; - dokument potwierdzający, że emisja ciepła dla konfiguracji z maksymalnym obciążeniem jest nie większa niż 1370 kJ/h; - oświadczenie w zakresie ogólnopolskiej, telefonicznej infolinii/linii technicznej producenta komputera, (ogólnopolski numer o zredukowanej odpłatności 0-800/0-801, należy podać nr telefonu) w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt i umożliwiającej po podaniu numeru seryjnego urządzenia weryfikację: konfiguracji sprzętowej serwera, w tym model i typ dysków twardych, procesora, ilość fabrycznie zainstalowanej pamięci operacyjnej, czasu obowiązywania i typ udzielonej gwarancji; -oświadczenie Wykonawcy w zakresie możliwości aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu serwera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta serwera.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. c. Kopia dowodu wniesienia wadium. Oryginał wadium wnoszonego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) - należy dołączyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie. d. Pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne postanowienia umowy zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp., Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp., nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia, zawarte w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub wystąpiła konieczność zmiany personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie, z zastrzeżeniem, że zmiana osoby/osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy jest możliwa wyłącznie na osobę/osoby, które będą spełniały takie same lub wyższe wymagania, jak określone w SIWZ; 2) w zakresie zmiany treści umowy w odniesieniu do treści Załącznika nr 1a do oferty, zmianie ulegnie pozycja dotycząca określenia sprzętu oraz cena jednostkowa dotycząca tego sprzętu, w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie lub innych okoliczności o obiektywnym charakterze (np. ujawnienie wad fabrycznych sprzętu). W powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie oferowanego pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia lub istnieniu innych okoliczności (np. ujawnienie wad fabrycznych sprzętu.). 3) W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zgodnie z pkt. 2) sprzętu w cenie wyższej niż zaoferowana pierwotnie, Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania wynagrodzenia w kwocie wyższej, natomiast w przypadku sprzętu w cenie niższej, Zamawiający zastrzega obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy. 4)dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 5)Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość wydłużenia terminów realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli w okresie ich realizacji wystąpi działanie siły wyższej, przy czym przedłużenie odpowiadało będzie liczbie dni, w których wystąpiła siła wyższa; decyzję w zakresie rozpatrzenia wniosku Wykonawcy podejmuje Zamawiający. 6)Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 7)Zamawiający dopuszcza zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych (leżących po stronie Zamawiającego) nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub wykonanie zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego. 8)Jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32- 603 OŚWIĘCIM.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 12:00, miejsce: PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny, biuro podawcze - parter, pokój nr 1.8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn.: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Bieżące utrzymanie oznakowania oraz urządzeń BRD dróg powiatowych w Powiecie Oświęcimskim w 2025 r."
- ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KALIBRACYJNE, MATERIAŁY KONTROLNE I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DIAGNOSTYKI INFEKCJI, MARKERÓW NOWOTWOROWYCH ORAZ MARKERÓW KARDIOLOGICZNYCH
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA 2025 ROK
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- DOSTAWĘ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. I
- Roboty bud. na odc. BI byłego KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu, poleg. na wyk. zadania związanego z budową przyłącza kanalizacji deszczowej dla baraku murowanego o nr inw. B-144
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- "Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zapewnienie subskrypcji oprogramowania Symantec wraz ze wsparciem producenta
- "Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz projektorów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu".
- Zakup wraz z dostawą sprzętów do budowy stałego systemu monitoringu leśnych ptaków lęgowych i nietoperzy.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania przedsiębiorstwem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.