Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-24
Łomża: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP I DOSTAWĘ OPAKOWAŃ I TESTÓW DO PROCESU STERYLIZACJI
Numer ogłoszenia: 13303 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego , Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 4733610, faks 086 4733210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP I DOSTAWĘ OPAKOWAŃ I TESTÓW DO PROCESU STERYLIZACJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opakowań i testów do procesu sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o wymaganiach wg załącznika 1 do SIWZ. Liczba Pakietów - 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 35.23.00.00 - Rękawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy opakowań i testów do procesu sterylizacji, potwierdzone dokumentami na łączną kwotę brutto minimum : 74.500,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu. jeżeli dotyczy wyrobu, a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679, albo dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu medycznego Prezesowi Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia lub powiadomienia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679,. Na wszystkie zaoferowane wyroby wymagana jest deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE. Na w. w. dokumentach należy umieścić adnotację, której pozycji dotyczą. Uwaga: Jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych- Ustawa z dnia 20.05.2010r.- i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, - należy go wymienić- nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów określonych w załączniku nr 1do SIWZ, np.: prospekty producenta, foldery producenta, wyciągi z katalogów producenta, oświadczenia producenta itp. W przypadku braku potwierdzenia w w. w. dokumentach wymogu, Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty oświadczenia producenta oferowanych wyrobów medycznych potwierdzającego, że spełnia on dany wymóg Zamawiającego - dotyczy pozycji 13, 16, 17. 3. Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.wydane przez wytwórcę - tam, gdzie wymieniona jest norma, na zgodność z normami dotyczącymi nie biologicznych systemów kontroli sterylizacji odpowiednio: PN EN ISO 11140-1, PN EN ISO 11140-4 z podaniem klasy wskaźnika. 2.wydane przez wytwórcę - o parametrach punktu końcowego tam, gdzie ma to zastosowanie. 3.wydane przez wytwórcę - tam, gdzie jest to oznaczone - nietoksyczny - o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych. 4.wydane przez niezależną jednostkę - potwierdzenie klasy wskaźnika tam, gdzie wymagane przy opisie wskaźnika. 5.wydany przez wytwórcę opakowań dokument potwierdzający zgodność oferowanych opakowań z normami EN ISO 11607-1: EN 868 EN ISO 11607-1:2006 Opakowania dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych - Część 1: Wymagania dotyczące materiałów, systemów bariery sterylnej i systemów opakowaniowych EN 868-2:2009 Materiały opakowaniowe dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych - Część 2: Materiały opakowaniowe do sterylizacji - Wymagania i metody badań EN 868-3:2009: Materiały opakowaniowe dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych - Część 3: Papier stosowany do wytwarzania torebek papierowych - określonych w EN 868-4- i do wytwarzania torebek i rękawów określonych w EN 868-5 - Wymagania i metody badań EN 868-5:2009 Materiały opakowaniowe dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych - Część 5: Torebki z zamknięciem samoprzylepnym oraz rękawy z materiałów porowatych i folii z tworzywa 6. 6. wydany przez wytwórcę dokument potwierdzający parametry wytrzymałościowe papierów i włóknin oraz ich zgodności z normą PN EN 868-2 oraz wydany przez wytwórcę papierów i włóknin dokument zawierający charakterystykę wytrzymałościową oferowanych papierów i włóknin. 7. kompletna charakterystyka papieru stosowanego w zaoferowanych torebkach i rękawach wydana przez producenta opakowań w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-3:2009. 8.charakterystyka folii wydana przez jego wytwórcę. 9.folia ośmiowarstwowa, wymagane potwierdzenie liczby warstw folii wydane przez niezależną jednostkę oraz wydane przez producenta folii - a nie dystrybutora- oświadczenie o zgodności z normami oraz charakterystyka folii w celu oceny i potwierdzenia parametrów wytrzymałościowych i zgodności -PN EN 868-5 ; PN EN 868-3-. 10.wymagane potwierdzenie zgodności konstrukcji z EN 868-5 przez niezależną organizację. Załączyć: dokumenty wydane przez wytwórcę folii potwierdzające brak zawartości w niej chlorków i siarczków, oświadczenie wytwórcy opakowań o biokompatybilności oferowanych opakowań, dokumenty wydane przez wytwórcę opakowań określające okres zachowania ich pełnych własności użytkowych po dacie sterylizacji -minimum 2 lata. 4.Do oferty należy załączyć próbki oferowanego produktu podpisane przez Wykonawcę w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw : - po 2 arkusze dla papieru i włókniny, 2 x 30 cm rękawa; - po 2 szt. torebek, testów; - Test do kontroli ster. parą wodną dla parametrów 134 stopni 7 prim, 121 stopni 20 prim - 2szt ; - Test do kontroli ster. parą wodną dla parametrów 134 stopni 3,5 prim - 2szt; - Test biologiczny do sterylizacji parowej ampułkowy - 2 amp; prim- Test chemiczny zintegrowany do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu - 2 szt. - Pakiet kontrolny prawidłowości działania sterylizatora typu B&D - 2 szt. ; - Test do kontroli dezynfekcji termicznej 93-10 90-5 - 2 szt. ; - Test sprawdzający skuteczność mycia mechanicznego w myjni-dezynfektorze nie wymagający dodatkowych działań - 2 szt.; - Pisaki odporne na warunki sterylizacji - 2 szt. ; - Testy do sprawdzania skuteczności zgrzewu zgrzewarek rolkowych bez konieczności umieszczania wskaźnika w dodatkowym opakowaniu - 2 szt. ; - Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem do kontroli sterylizacji parą wodną - 2 szt. ; - Etykiety podwójnie przylepne bez wskaźnika sterylizacji - 2 szt. ; - Koperty do archiwizacji danych ze sterylizatora - 2 szt. ; - Koperty do archiwizacji danych z myjni-dezynfektora - 2 szt. ; jedna szt. - arkusz -amp. zostanie przeznaczona do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw, a druga sztuka - arkusz - amp. wykorzystana -zużyta- dla potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że na każde wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów określonych w załączniku nr 1do SIWZ, np.: prospekty producenta, foldery producenta, wyciągi z katalogów producenta, oświadczenia producenta itp. W przypadku braku potwierdzenia w w. w. dokumentach wymogu, Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty oświadczenia producenta oferowanych wyrobów medycznych potwierdzającego, że spełnia on dany wymóg Zamawiającego - dotyczy pozycji w których Zamawiający żądał dostarczenia próbek.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy) z wyjątkiem: a) obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny; b) zmiany nazwy towaru w przypadku kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany; c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku; d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; e) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, f) Kupujący zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości w trakcie trwania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża, Sekcja Zamówień Publicznych - pok. 218, Hotel Pielęgniarek (II piętro)- Al. Piłsudskiego 11a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża, Kancelaria - pok. 235.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w części V SIWZ pkt. 1.1. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w części V. SIWZ pkt. 2. powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawę środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu do utrzymania czystości w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża - Etap II
- Dostawa jednoporcjowego miksu tłuszczowego do smarowania pieczywa dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Dostawa art. spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Łomży od 01-01-2025 do 30-04-2025
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.