eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskieprace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni w 5 rejonach miasta Siemianowic Śląskich w okresie od 1.04.2007 r. do 31.03.2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-16

POZYCJA 13305

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siemianowice Śląskie: prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni w 5 rejonach miasta Siemianowic Śląskich w okresie od 1.04.2007 r. do 31.03.2009 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Witold Dułak, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280, e-mail: ratusz@um.siemianowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.siemianowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Witold Dułak, ul.Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (32)7605 460, fax (32)7605 420, e-mail: w_dulak@um.siemianowice.pl, www.um.siemianowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Witold Dułak, ul.Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (32)7605 460, fax (32)7605 420, e-mail: w_dulak@um.siemianowice.pl, www.um.siemianowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Witold Dułak, ul.Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (32)7605 460, fax (32)7605 420, e-mail: w_dulak@um.siemianowice.pl, www.um.siemianowice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni w 5 rejonach miasta Siemianowic Śląskich w okresie od 1.04.2007 r. do 31.03.2009 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 77. Główne miejsce świadczenia usług: Siemianowice Śląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima /parki, zieleńce/ w 5 rejonach miasta: Rejon I - V w okresie od momentu podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.04.2007 r. do 31.03.2009 r., w szczególności: 1)pielęgnację zieleni niskiej, średniej i wysokiej, 2)wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, 3)montaż, naprawę, konserwację elementów małej architektury, 4)utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach 5)utrzymanie zimowe terenów zielonych /odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy/, 6)usunięcie urobku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rejon I - 34035,53 EURO Rejon II - 24764,98 EURO Rejon III - 23884,78 EURO Rejon IV - 32253,93 EURO Rejon V - 13843,05 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Rejon I - 3300 PLN, Rejon II - 2400 PLN, Rejon III - 2300 PLN, Rejon IV - 3000 PLN , Rejon V - 1200 PLN. Wadium na wszystkie rejony łącznie 12 200 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2006 r nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 2.Wykonawca musi dysponować do wykonania przedmiotowego zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe rolnicze bądź ogrodnicze, bądź posiadającą świadectwo gospodarza zieleni (wpisać do dodatku nr 5 do SIWZ - załącznik nr 9 do oferty) Uwaga: Wymieniona ilość odnosi się do sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę na jeden lub dwa rejony. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na trzy lub więcej rejonów ma obowiązek wykazać, że dysponuje minimum dwoma osobami o w/w kwalifikacjach. 3.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wpis do dodatku nr 6 do SIWZ- załącznik nr 7 do oferty). Uwaga: Wymieniona ilość usług i wartość odnosi się do sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę na jeden rejon. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden rejon to: -minimalna ilość usług jest równa ilości rejonów na które wykonawca składa ofertę, -minimalna łączna wartość usług jest równa iloczynowi liczby, odpowiadającej ilości rejonów na które wykonawca składa ofertę oraz kwoty 50 000,00 zł np. jeżeli wykonawca składa ofertę na cztery rejony, to powinien wykazać minimum 4 usługi za łączną minimalną kwotę 200 000,00 zł. 4.Wykonawca musi wykazać, że do wykonania zamówienia posiada sprawne urządzenia wymienione w dodatku nr 4 do SIWZ - załącznik nr 8 do oferty. Ilość wymaganego sprzętu od Wykonawców w zależności od ubiegania się o wykonanie usługi na obszarze jednego/dwóch/trzech/czterech/pięciu rejonów, niezależnie od danego Rejonu/ów: RI-RejonI, RII-RejonII, RIII-RejonIII,RIV- Rejon IV, RV- Rejon V - Zamiatarka chodnikowa - RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-1,RV-1 - Samochód samowyładowczy do 5 t.- RI -1,RII -1, RIII-2,RIV-2,RV-3 - Samochód samowyładowczy 5-10 t.- RI -1, RII -1, RIII -2,RIV-2,RV-3 - Samochód towarowo-osobowy od 0,9 t.- RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-1,RV-1 - Samochód skrzyniowy do5t.-RI-1,RII-1,RIII-2,RIV-2,RV-3 - Ciągnik z przyczepą-RI-1,RII-1,RIII-1,RIV-2,RV-2 - Multikar lub równorzędny w funkcji pojazd z usprzętowieniem: kosiarka, szczotki mechaniczne, pług do zimowego odśnieżania - RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-2,RV-2 -Beczkowóz z usprzętowieniem - do podlewania I zraszania - RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-1,RV-1 -Pojazd do zimowego odśnieżania chodników - RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-1,RV-1 -Kosiarka trawnikowa z koszem lub bez kosza - RI -2, RII -2, RIII -3,RIV-3,RV-4 -Kosa spalinowa - RI -2, RII -2, RIII -3,RIV-3,RV-4 -Sekator spalinowy - RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-2,RV-2 -Podnośnik- RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-1,RV-1 -Rębak - RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-1,RV-1 -Frezarka do pni - RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-1,RV-1 -Piła spalinowa - RI -1, RII -1, RIII -1,RIV-1,RV-1 5.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000,00 zł. 6.Wykonawca musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione niżej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie dokumentów wymienionych niżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 1.2. Formularz ofertowy 1.3. Kosztorys/y ofertowy/e sporządzone na podstawie zakresów robót i zestawienia obiektów /dodatek nr 3a-3e do SIWZ/ oraz wskazówek dotyczących rejonów od I do V /dodatek nr 8 do SIWZ/, a także wypełnionego formularza cenowego /dodatek nr 3a - 3e do SIWZ/ 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.8. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat dot. wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 1.9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 1.10. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 1.11. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000,00 zł /Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia na okres wykonywania umowy/. 1.12. Projekt umowy zaakceptowany 1.13. Wskazówki dotyczące Rejonów od I do V

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm. Opłata: 66,9 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać (za zaliczeniem pocztowym) lub odebrać w Referacie Zieleni Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul. Michałkowickiej 105, pok. Nr 17 w dni robocze w godzinach 7 00 - 15 00 tel. 032 760-54-60, faks 032 760-54-20 po uprzednim uiszczeniu opłaty 66,90 zł w kasie Urzędu Miasta ul. Michałkowicka 105 lub ul. Jana Pawła II nr 10 w godz. 7 00 - 13 45 oraz dodatkowo w poniedziałki w godz. 15 00 - 17 00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.03.2007, godzina 09:00, Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, pokój nr 19.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni w 5 rejonach miasta Siemianowic Śląskich w okresie od 1.04.2007 r. do 31.03.2009 r. 1) Krótki opis: Prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni w Siemianowicach Śląskich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Rejon I 34035,53 euro Rejon II 24764,98 euro Rejon III 23884,78 euro Rejon IV 32253,93 euro Rejon V 13843,05 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.