Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-02
Kartuzy: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w obiektach: Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach, Szkole Podstawowej w Prokowie i Przedszkolu w Mezowie.
Numer ogłoszenia: 133068 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6814085, fax 058 6810973.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w obiektach: Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach, Szkole Podstawowej w Prokowie i Przedszkolu w Mezowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w łącznej ilości 114 szt. w następujących obiektach: 1) Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach - 92 szt. 2) Szkoła Podstawowa w Prokowie - 19 szt. 3) Przedszkole w Mezowie - 3 szt. Szczegółowy zakres i warunki realizacji określono w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni n/w warunki: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 PZP, tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą dostawę i montaż stolarki okiennej z PCV o łącznej wartości min. 250.000 zł. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał należycie roboty budowlane wymagane przez Zamawiającego. 2) Odnośnie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie oraz posiada, co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami w tej specjalności budowlanej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 PZP, tj. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione, odpowiednio: 1) przez każdego Wykonawcę (osobno) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP, 2) przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 PZP. Uwaga: Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymaganych przez Zamawiajcego warunków odbędzie się na podstawie, odpowednio: 1. Odnośnie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - na podstawie oświadczenia o robotach budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Odnośnie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane tych osób (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego). 3. Odnośnie znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie oświadczenia Wykonawcy. 4. Odnośnie nie podlegania wykluczeniu z postępowania - na podstawie 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 203 (II p.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 11:00, miejsce: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 100 (I p.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1925 G w miejscowości Kiełpino
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Kartuzy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSZiO w Żukowie, w ramach projektu pn.: "Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
- Opracowanie koncepcji rozwoju tras rowerowych na terenie Powiatu Kartuskiego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Staniszewie - część II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.