eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoSporządzenie projektu budowlano - wykonawczego remontu pomieszczeń w Zespole Szkół Społecznych im. Lotników Morskich przy ul. Zwycięstwa 1 w Darłowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Darłowo: Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego remontu pomieszczeń w Zespole Szkół Społecznych im. Lotników Morskich przy ul. Zwycięstwa 1 w Darłowie
Numer ogłoszenia: 133089 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91957 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3142223 do 26, faks 94 3142333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego remontu pomieszczeń w Zespole Szkół Społecznych im. Lotników Morskich przy ul. Zwycięstwa 1 w Darłowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - sporządzenie dokumentacji projektowo - wykonawczej remontu pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Społecznych im. Lotników Morskich w Darłowie, ul. Zwycięstwa 1. Zakresem remontu należy objąć następujące pomieszczenia budynku szkoły: - logopedia, - korytarz do logopedii, - korytarz szkoły, - księgowość, - biblioteka miejska i szkolna, - sanitariaty, Szacowana powierzchnia pomieszczeń - 500m2. W pomieszczeniach tych zakresem dokumentacji budowlano - wykonawczej należy objąć przede wszystkim wzmocnienie posadzek wraz z ich odtworzeniem, wyburzenie i ponowne odtworzenie ścian działowych zgodnie ze stanem istniejącym wraz z wymianą stolarki drzwiowej; spięcie zarysowanych ścian nośnych w pomieszczeniach biblioteki miejskiej i szkolnej; instalację elektryczną gniazd wtykowych oraz oświetlenia w zakresie wyburzanych i odtwarzanych pomieszczeń; remont schodów zewnętrznych przylegających do pomieszczenia biblioteki miejskiej; wykończenie wnętrz i aranżacja wnętrz wyremontowanych stref szkoły. Dokumentację projektowo - wykonawczą należy wykonać w oparciu o udostępnioną przez Zamawiającego ekspertyzę techniczno - budowlaną (załącznik do dokumentacji przetargowej) oraz wniosków z przeprowadzonej przez zespół projektowy wizji i przeprowadzonych badaniach odkrywkowych. Ilość odkrywek oraz ich wielkość służyć ma prawidłowemu sporządzeniu dokumentacji. Należy zaznaczyć, że zakres remontu przewidziany do zaprojektowania jest szerszy niż obszar objęty ekspertyzą. Poza pomieszczeniami wymienionymi w ekspertyzie, należy zaprojektować remont biblioteki szkolnej, sanitariaty, korytarz, korytarz szkolny oraz salę lekcyjną. Zakres remontu szkoły przedstawiony został na rysunku rzut parteru kolorem czerwonym. Do obowiązków wykonawcy dokumentacji należy ponadto: - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania opinii, analiz, uzgodnień i pozwoleń, w tym wymaganych przepisami szczególnymi, - wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) w uzgodnieniu z inwestorem; - wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4.3. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienie zawierać ma następujące dokumenty wykonane w ilościach: - projekt budowlano - wykonawczy - wersja papierowa - 5 egz. - przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski - wersja papierowa - 2 egz. - szczegółowe specyfikacje techniczne SST - wersja papierowa - 2 egz. Wszystkie powyższe dokumenty powinny zostać również dostarczone Zamawiającemu w wersji elektronicznej celem udostępnienia dokumentacji przetargowej na stronie internetowej. Na żądanie Zamawiającego zespół projektowy na etapie prac projektowych zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu propozycji materiałów, które użyte zostaną podczas budowy. Zamawiający wymaga by propozycja zawierała porównanie wskazujące na późniejszy etap eksploatacji i kosztów z tym związanych. Zespół projektowy na etapie przetargu na wybór wykonawcy zobowiązany jest również do pisemnego udzielania odpowiedzi na zadane przez wykonawców pytania dot. projektu budowlano - wykonawczego. 4.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, - Ustawą Prawo Budowlane, - Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw do sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, - Ustawą z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych, Uwaga! Zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych sporządzając projekt budowlano - wykonawczy, który Zamawiający wykorzysta, jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawcy robót budowlanych, zespół projektowy w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania zapisów art. 29 pkt 1, 2, 3 oraz art. 30..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wacław Andrzej Szczuchniak, Biuro Projektowo - Inwestycyjne Budownictwa AS-PROJEKT, ul. Orla 8/3, 75-727 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14145,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14145,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.