eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › przebudowa i wzmocnienie drogi krajowej Nr 55 odc. Malbork - Sztum od km 26+800 do km 35+632

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-14

POZYCJA 13312

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: przebudowa i wzmocnienie drogi krajowej Nr 55 odc. Malbork - Sztum od km 26+800 do km 35+632

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Romana Brylowska w sprawach procedury przetargowej tel. 058 5112441, przyjmowanie ofert, pok. nr 8; Sławomir Rytlewski w sprawach technicznych i merytorycznych, wydawanie SIWZ, pok nr111 tel. 058 5112407, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405, e-mail: oddzial@gdansk.gddkia.gov.pl, www.gdansk.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i wzmocnienie drogi krajowej nr 55 odc. Malbork - Sztum od km 26+800 do km 35+632. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Rozbiórka elementów dróg, podbudowy, roboty nawierzchniowe, roboty towarzyszące. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: droga krajowa nr 55 od km 26+800 do km 35+632. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 8 832 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 250 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A) Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp B) Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kserokopiami dokumentów w składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż 25.000.000 PLN. b) Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub kredytem lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000 PLN, potwierdzone w ofercie informacją banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy / rachunki bankowe. c) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca, który wybrany zostanie przez Zamawiającego jako najkorzystniejszy powinien przed podpisaniem Umowy przedłożyć ubezpieczenie na daną budowę, obejmujące okres trwania budowy. Minimalne warunki ubezpieczenia ustala się następująco: - Minimalne ubezpieczenie robót oraz placu budowy i materiałów równe wartości robót wg Oferty (Cenie Ofertowej) bez podatku VAT, - Minimalne ubezpieczenie z tytułu utraty lub uszkodzenia sprzętu wynosi 0,2 mln PLN, - Minimalne ubezpieczenie własności (innego mienia) 2 mln PLN, - Minimalne ubezpieczenie z tytułu śmierci lub kalectwa 4 mln PLN od każdego zdarzenia. Okres ubezpieczenia - na czas trwania budowy. Zakres ubezpieczenia - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy (CAR) +OC. Ubezpieczenie powinno potwierdzać, że ubezpieczonymi są: A) WYKONAWCA, B) ZAMAWIAJĄCY, tj. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku. C) PODWYKONAWCY i inne firmy formalnie zatrudnione na budowie. Wykonawca robót powinien przedłożyć ubezpieczenie zawarte na powyższych warunkach, łącznie z uaktualnioną polisą ogólną, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a)Warunek określony w pkt 1.a spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 1.b (dysponowanie środkami finansowymi i/lub kredytem / zdolnością kredytową) spełniają łącznie. c)Warunek określony w pkt 1.c (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli: L.p./ Stanowisko, wykształcenie, uprawnienia/ Wymagana liczba osób/ Doświadczenie zawodowe w realizacji robót(w latach)/ Doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót w n/w robotach(w latach) 1./ Kierownik budowy - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg/ 1/ minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży drogowej/ minimum 3 lat pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej 2./ Kierownik robót drogowych - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg/ 1/ minimum 5 lat pracy w realizacji podobnych robót w branży drogowej/ minimum 3 lat pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej 3./ Kierownik robót branży kanalizacja deszczowa - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie instalacji i sieci wodociągowych i kanalizacyjnych / 1/ minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży kanalizacja deszczowa/ minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót branży kanalizacja deszczowa 4./ Kierownik robót branży mostowej - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w specjalności mostowej/ 1/ minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży mostowej/ minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót branży mostowej 5./ Kierownik robót branży elektroenergetycznej - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych/ 1/ minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży elektrycznej /minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót w branży elektrycznej 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. 3. Potencjał techniczny Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny - jednostki sprzętu i środki transportu - wymienione poniżej: a) Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min. 150 Mg/godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej winna posiadać pozwolenie na użytkowanie zgodnie z Prawem Budowlanym. Wymaga się, aby dozowanie składników, w tym także wstępne, było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn. czas transportu masy mineralno-bitumicznej na budowę nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania. - 1 szt. b) Mieszarka do wytwarzania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - min. 1 szt. lub alternatywnie Zamawiający dopuści zakup gotowej mieszanki z kruszywa łamanego do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie pod warunkiem spełnienia przez zakupioną mieszankę wszystkich warunków i wymagań dla materiałów (kruszywa) oraz gotowej mieszanki zapisanych w DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ Specyfikacja Techniczna D-04.04.02 "Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie". c) Frezarka sterowana elektronicznie wyposażona w automatyczny system niwelacji poprzecznej i podłużnej o szerokości frezowania min. 1 metr - min 2 szt. lub o szerokości frezowania 2 metry 1szt. d) Równiarki lub układarki do rozkładania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z elektronicznym sterowaniem grubością układanej warstwy - min. 1 szt. e) Walce wibracyjne o parametrach zgodnych z SST - min. 2 szt. f) Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągłą pracę układarki - czas transportu mieszanki mineralno-bitumicznej w miejscu wbudowania nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania. g) Układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 2 szt. h) Walce ogumione o regulowanym ciśnieniu w oponach o ciężarze od 10 do 20 ton - min. 2 szt. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie sprzęt własny i/lub obcy (wynajmowany, dzierżawiony, lub tp.), w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy - na żądanie Zamawiającego - przedłożyć dokumenty potwierdzające własność sprzętu, którego Wykonawca jest właścicielem i/lub kserokopie podpisanych umów najmu, dzierżawy, itp. dotyczące sprzętu obcego, a w przypadku korzystania z obcej wytwórni mas bitumicznych - podpisaną umowę na dostawę pełnego zakresu ilości mas bitumicznych. 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 4. Wymagane doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych drogowych wraz z infrastrukturą - odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie robót budowlanych drogowych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Formularzu 3.4. - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości zrealizowanych robót, z podaniem daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej trzy roboty drogowe polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg wraz ze skrzyżowaniami, zlokalizowanych w ciągach dróg co najmniej klasy G, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 150.000 m kw. nawierzchni (warstwy ścieralnej), w tym minimum 50.000 m kw. w ramach jednego pojedynczego zadania. c) Wymagana łączna wartość wykonanych robót Łączna wartość netto wszelkich robót budowlanych drogowych wraz z infrastrukturą - odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej 60.000.000 PLN. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 4.a, c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. b) Warunek określony w pkt 4.b (dot. wymaganej ilości zrealizowanych robót) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeden z członków konsorcjum wykonał (w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg wraz ze skrzyżowaniami, zlokalizowanych w ciągach dróg co najmniej klasy G, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 100.000 m2 nawierzchni (warstwy ścieralnej). 5. Podwykonawstwo a) Zamawiający nie dopuszcza wykonania w systemie podwykonawstwa robót bitumicznych. b) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie: - robót branży elektroenergetycznej, - robót branży mostowej, - robót branży kanalizacja deszczowa, - robót branży drogowej w zakresie nie większym niż 30 % ich wartości (z wyłączeniem robót bitumicznych). 6. Laboratorium Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.04.2006, cena - 765 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.04.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.04.2006, godzina 12:00, GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pok. nr 13.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.