Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Warszawa: Wykonanie projektu wykonawczego na rekultywację Stawów Księżych.
Numer ogłoszenia: 133140 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, fax 022 5457291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu wykonawczego na rekultywację Stawów Księżych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Projekt gospodarki drzewostanem w granicach planowanej inwestycji (inwentaryzacja drzew i naniesienie na mapę projektową określenie obwodu pnia na wysokości 1,30 m, określenie ich stanu zdrowotnego, wyznaczenie drzew do zachowania, przesadzenia bądź wycięcia, zlokalizowanie i określenie powierzchni krzewów do wycięcia ) -3egz. II.Projekt budowlano -wykonawczy stawów (duży zbiornik wraz z połączeniem zbiornika małego), rurociąg doprowadzający wody z Potoku Służewieckiego oraz rurociąg zrzutowy - 5 egz (i na płytach CD) - wykonany zgodnie z ustaleniami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy,wymaganiami ustawy prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. i innymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. III. Operat wodnoprawny (zgodnie z art. 132 ustawy prawo wodne - Dz.U.2005r. nr 239 poz. 2019 z późn. zm.) - 4 egz. IV. Specyfikacja techniczna - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. 2004r. nr 202 z późn. zm.) - 1egz V. Przedmiary robót i kosztorys inwestorski - 2egz Uzyskanie opinii i niezbędnych uzgodnień, w tym: ZUD-u, WZMiUW i Stołecznego Konserwatora Zabytków. Uwaga! Mapy do celów projektowych wraz z ich aktualizacją Wykonawca uzyska we własnym zakresie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1.1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, co najmniej 1 usługę na wykonanie projektu wykonawczego stawu, oczka wodnego, jeziora itp. 1.3. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem w tym co najmniej: - jednym projektantem z uprawnieniami w zakresie wodno- melioracyjnym lub budownictwa wodnego i potwierdzoną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. oraz - jednym geodetą z zawodowymi uprawnieniami geodezyjnymi. 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w sekcji III.2) pkt. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli niniejsze dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 3.1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Niniejsze oświadczenie winno być zgodne z treścią załącznika nr 3 do SIWZ lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3a do SIWZ. Zabronione jest wprowadzania jakichkolwiek zmian w treści oświadczenia. 3.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3.Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) potwierdzający spełnienie warunku określonego w sekcji III.2 w pkt 1.2. Ogłoszenia . Niniejszy wykaz winien być zgodny z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w jego treści. 3.4.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w sekcji III.2 pkt 1.3. Ogłoszenia. Niniejszy wykaz winien być zgodny z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 3.5.Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w sekcji III.2 pkt 1.3. Ogłoszenia. 4. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w sekcji III.2 w punkcie 3.2. Ogłoszenia zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsamy odpowiednik wymaganego dokumentu stosowany w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej - zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1.Oświadczenie wymienione w sekcji III.2 w pkt. 3.1 w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 5.2.Dokument wymieniony w sekcji III.2 w pkt. 3.2. Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna. 5.3.Dokumenty wymienione w sekcji III.2 pkt. od 3.3. do 3.5. Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie danego warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Ursynów, 02-777 Warszawa, Al.KEN 61, pok. nr 528 lub pocztą po pisemnym zgłoszeniu..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamaiającego przy Al.KEN 61, pok.530..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Pani Alicja Bluj - Główny Specjalista tel. 022/545 72 63 fax 022/ 545 72 51 - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Pan Norbert Poniewierski - Główny Specjalista tel. 022/545 72 64 fax 022/ 545 72 51 - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Pani Eliza Krych-Palusińska - Inspektor tel. 022/545 73 33 fax 022/545 73 33
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulicy Długiej w Nowej Soli.
- Opracowanie koncepcji długoterminowego rozwoju gospodarki wodno-ściekowej dla obszarów nieobjętych aglomeracją w ramach projektu IP LIFE PL Pilica Basin CTRL (2 części)
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek Dłużec - Piecki - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Cichej i Wodnej w Słupnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi serwisowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 624 na odcinku od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego w msc. Ciemne
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.