eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzUsługa prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Skarbowego w Zgierzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-27

Zgierz: Usługa prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Skarbowego w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 133144 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zgierzu , ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 8, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 2701128, faks 042 2701001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbaskarbowa.lodz.pl.uszgierz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Skarbowego w Zgierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w siedzibie Zamawiającego Punktu Bankowego Obsługi Kasowej w okresie od 01.07.2011 r. do 30.06.2015 r., polegające na: 1. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych - bez obciążania wpłacającego: a) podatków płaconych przez osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej (PIT-7, PIT-23, PIT-37, PIT-38, PCC, SD), b) podatków płaconych przez podatników i płatników prowadzących działalność gospodarczą, nie zobowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów - rozliczających się w formie ryczałtu (PIT-28, PPE), - rozliczających się w formie karty podatkowej, - podatków płaconych przez osoby duchowne (PPD), - podatków płaconych z tytułu wytwórczości ludowej i artystycznej, - podatków wynagrodzeń (PIT-4R, PIT-8AR), - podatków od czynności cywilnoprawnych (PCC), - podatków od spadków i darowizn (SD), - podatku od towarów i usług, c) podatków płaconych przez podatników uzyskujących dochody z tytułu najmu, sprzedaży nieruchomości, akcji i obligacji, d) podatków płaconych przez podatników i płatników zobowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów będących mikroprzedsiębiorcami, e) z tytułu mandatów karnych kredytowanych, grzywien w związku z dobrowolnym poddaniem się karze i kosztów postępowania karnego skarbowego orzeczonych przez tutejszy Organ (GKP), f) pobranych przez poborców skarbowych na rzecz Organu podatkowego podatków i niepodatkowych należności budżetowych ( od podatków i niepodatkowych należności budżetowych wpłacanych w kasie przez poborców skarbowych na rzecz innych organów niż tutejszy Organ bank pobiera prowizję), g) z tytułu egzekucyjnych postępowań administracyjnych, h) należności za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników Urzędu w przypadku korzystania z telefonów służbowych 2. Dokonywaniu wypłat gotówkowych: a) z tyt. nadpłat i zwrotów podatków dla podatników, którzy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego nie są zobowiązani do posiadania rachunku bankowego dla celów prowadzonej działalności gospodarczej. b) z tytułu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych wynikających z zeznań rocznych, c) z tytułu zmiany stawki VAT na materiały budowlane, w związku z niektórymi wydatkami związanymi z budownictwem mieszkaniowym, 3. Potwierdzaniem wpłat i wypłat odpowiednim dokumentem. 4. Punkt Bankowej Obsługi Kasowej czynny będzie w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki od 8.00 do 16.00, we wtorki od 8.00 do 18.00) i obejmie dwa stanowiska kasowe, z których jedno będzie stanowiskiem stałym, a drugie przeznaczonym do obsługi poborców skarbowych zatrudnionych w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu, czynnym w godz. 12.00-13.00 oraz dodatkowo uruchamianym do obsługi klientów według potrzeb na zlecenie Zamawiającego. 5 W szczególnych przypadkach godziny pracy Punktu Bankowej Obsługi Kasowej na wniosek Zamawiającego mogą ulec zmianie (np. zmiana godzin pracy Zamawiającego, wydłużony czas pracy Urzędu w końcowym okresie składania zeznań rocznych, dni otwarte organizowane w sobotę, itp.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełanienia warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w paragrafie 11 Specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełanienia warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w paragrafie 11 Specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełanienia warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w paragrafie 11 Specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełanienia warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w paragrafie 11 Specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do Specyfikacji; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do Specyfikacji; Wzór umowy - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do Specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izbaskarbowa.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Zgierzu ul. Księdza J. Popiełuszki 8 95-100 Zgierz pok. 119.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zgierzu ul. Księdza J. Popiełuszki 8 95-100 Zgierz pok. 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.