To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Gdańsk: Wykonanie audytu zewnętrznego, części (obejmującej okres sprawozdawczy od 29 listopada 2010r. do 31 marca 2012r.) wydatkowania środków finansowych na naukę w projekcie rozwojowym realizowanym w ramach konsorcjum
Numer ogłoszenia: 133206 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103886 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Oceanotechniki Okrętownictwa, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 11 79, faks +48 58 341 47 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu zewnętrznego, części (obejmującej okres sprawozdawczy od 29 listopada 2010r. do 31 marca 2012r.) wydatkowania środków finansowych na naukę w projekcie rozwojowym realizowanym w ramach konsorcjum.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu zewnętrznego, części (obejmującej okres sprawozdawczy od 29 listopada 2010 r. do 31 marca 2012r.) wydatkowania środków finansowych na naukę w projekcie rozwojowym pt. Aktywny bezzałogowy system wykrywania i identyfikacji materiałów niebezpiecznych w obszarach wodnych realizowanego w ramach Konsorcjum, którego liderem jest Politechnika Gdańska w skład, którego wchodzą: Akademia Marynarki Wojennej z siedzibą w Gdyni, DGT Sp. z.o.o z siedzibą w Straszynie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.23.00 - Usługi audytu ustawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ BIEGŁYCH REWIDENTÓW "SALDO - KREDYT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ BIEGŁYCH REWIDENTÓW "SALDO - KREDYT" SP. Z O.O.
- Zespół Biegłych Rewidentów Saldo-Kredyt, ul. Starowiejska 24/1, 81-356 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3999,99
Oferta z najniższą ceną: 3089,43 / Oferta z najwyższą ceną: 10600,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ BIEGŁYCH REWIDENTÓW "SALDO - KREDYT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ BIEGŁYCH REWIDENTÓW "SALDO - KREDYT" SP. Z O.O.
- Zespół Biegłych Rewidentów Saldo Kredyt Sp. z.o.o, ul. Starowiejska 24/1, 81-363 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3999,99
Oferta z najniższą ceną: 3089,43 / Oferta z najwyższą ceną: 10600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, magazynów archiwalnych i terenów zewnętrznych Oddziału IPN w Gdańsku (część I) i Delegatury IPN w Bydgoszczy (część II)
- Rewaloryzacja i adaptacja historycznych budynków (A i B) zespołu szpitalnego Bożego Ciała w Gdańsku
- Dostawa obuwia profilaktycznego na potrzeby pracowników UCK
- Przygotowanie i przeprowadzenie konferencji pt. "Dzień Przemysłu Kosmicznego" wraz z usługami towarzyszącymi
- Dostawa przekształtników napięcia 380VDC na 230VAC na potrzeby CI TASK
- Dostawa oraz montaż wielostanowiskowego stołu do pracy z inteligentnymi rozwiązaniami na potrzeby doposażenia przestrzeni coworkingowej Biblioteki Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.