eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaroboty budowlane -remont polegający na wymianie stolarki okiennej z pracami towarzyszącymi oraz naprawie dwóch balkonów w budynku BRPO w Warszawie przy al. Solidarności 77

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-09

Warszawa: roboty budowlane -remont polegający na wymianie stolarki okiennej z pracami towarzyszącymi oraz naprawie dwóch balkonów w budynku BRPO w Warszawie przy al. Solidarności 77
Numer ogłoszenia: 133219 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187756 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5517756, 5517846, faks 22 8280740.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane -remont polegający na wymianie stolarki okiennej z pracami towarzyszącymi oraz naprawie dwóch balkonów w budynku BRPO w Warszawie przy al. Solidarności 77.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont, polegający na wymianie stolarki okiennej z pracami towarzyszącymi oraz naprawie dwóch balkonów w budynku BRPO w Warszawie przy al. Solidarności 77, 3. Zakres robót obejmuje: 1. demontaż istniejących drzwi balkonowych i okien, 2. wymiana parapetów zewnętrznych, 3. wymiana wybranych parapetów wewnętrznych 4. remont wybranych parapetów wewnętrznych, 5. montaż nowych drzwi balkonowych i okien, 6. prace naprawcze tynków wewnętrznych 7. prace malarskie wewnętrzne, 8. prace naprawcze tynków zewnętrznych 9. prace malarskie zewnętrzne, 10. skucie terakoty wraz z warstwami posadzkowymi na balkonach, 11. demontaż obróbek blacharskich i rynien, 12. wykonanie warstw posadzkowych i izolacji płyt balkonowych, 13. ułożenie płytek gres na balkonach, 14. montaż obróbek blacharskich i rynien odwadniających, 15. wymiana wysięgnika lampy. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe: należą do nich: . prace przygotowujące plac budowy, zabezpieczenie terenu prac w trakcie realizacji, . wywóz i utylizacja powstałych odpadów, . uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, . dokumentacja powykonawcza. Zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną należy wykonać przedmiotowy remont wraz z wykonaniem robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych i zabezpieczających w budynku Biura Rzecznika Praw Obywatelskich. Prace należy wykonać wykorzystując nowoczesne rozwiązania, w oparciu o Opis przedmiotu zamówienia /BR-2/: - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych /BR-2A/; - Rozbicie ceny ofertowej (Przedmiar prac) /BR-2B/; a także zapisy Istotnych postanowień Umowy /BR-4/..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.26.29.00 - Roboty balkonowe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CEZAR Jan Cabak, ul. Kasprowicza 3, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184497,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240582,91

  • Oferta z najniższą ceną: 240582,91 / Oferta z najwyższą ceną: 281178,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.