To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-25
Gdańsk: Organizacja kolonii i obozów letnich dla dzieci pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer ogłoszenia: 133231 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100185 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii i obozów letnich dla dzieci pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na zorganizowaniu wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ujętego w 4 pakietach: Pakiet nr 1 - obóz windsurfingowy na Kaszubach, Pakiet nr 2 - kolonie w Rabce, Pakiet nr 3 - obóz na terenie Austrii (Karyntia), Pakiet nr 4 - obóz na Sycylii..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: obóz windsurfingowy na Kaszubach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNO-USŁUGOWE I HANDLOWE PIOTR KUKLA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNO-USŁUGOWE I HANDLOWE PIOTR KUKLA
- Przedsiębiorstwo Turystyczno-Usługowe i Handlowe JUNIOR, Św. Wojciecha 17, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37450,00
Oferta z najniższą ceną: 37450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: kolonia w Rabce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYCZNE CZERWIŃSKI TRAVEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYCZNE CZERWIŃSKI TRAVEL SP. Z O.O.
- Biuro Turystyczne CZERWIŃSKI TRAVEL s.c., Kartuska 45, 80-141 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52760,00
Oferta z najniższą ceną: 52760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: obóz na terenie Austrii (Karyntia),
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Turystyczno-Handlowe EID-POL, Kowalska 7/1, 80-846 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67960,00
Oferta z najniższą ceną: 67960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: obóz na Sycylii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANTAVIA TRAVEL s.c., Mikołajska 14/1, 31-027 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70000,00
Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.