Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Bogatynia: Dostawa pojazdów przystosowanych do wywozu odpadów z pojemników typu SM-110, PA-1100
Numer ogłoszenia: 133258 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 17, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732028, fax 075 7731387.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpobogatynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdów przystosowanych do wywozu odpadów z pojemników typu SM-110, PA-1100.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. samochodów specjalistycznych - śmieciarek przystosowanych do wywozu odpadów z pojemników typu SM-110, PA-1100 DANE TECHNICZNE Pojazdy fabrycznie nowe Wymiary pojazdu łącznie z zabudową: długość max 6600mm, szerokość max 2200mm, wysokość max 2200 mm, Pojemność skrzyni ładunkowej 7-8 m³ Aparat zasypowy umieszczony z tyłu pojazdu Dwie osie - koła podwójne z tyłu Blokada mechanizmu różnicowego Cykl pracy ręczny ze sterowaniem elektrycznym Urządzenie podnoszące pojemniki przystosowane do pojemników od 80-1100l, możliwość podnoszenia 2 pojemników typu SM-110 jednocześnie Dwa stopnie dla ładowaczy Sterowanie rozładunkiem z kabiny kierowcy Stosunek zgniatania od 3:1 bądź większy Światła ostrzegawcze (kogut) z przodu i z tyłu pojazdu Sygnał ostrzegawczy w cofaniu Reflektor roboczy z tyłu zabudowy Kabina 3 osobowa w kolorze białym Klimatyzacja Radioodtwarzacz CD Reklama w fotograficznej jakości naklejona na bocznych ścianach skrzyni ładunkowej (projekt własny w załączeniu) Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 m-ce na zabudowę; Gwarantowany czas naprawy urządzenia od momentu zgłoszenia awarii - max 5 dni; W przypadku wydłużającego się terminu usuwania awarii ponad 5 dni Wykonawca dokona niezwłocznie wymiany niesprawnego podzespołu na nowy pozbawiony wad; Koszt transportu uszkodzonego awaryjnie urządzenia obciążać będzie Wykonawcę, jeżeli wina leży po stronie Wykonawcy, jeśli natomiast wina jest po stronie Zamawiającego wówczas wszelkie koszty ponosi Zamawiający; Wykonawca będzie wykonywał pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej; Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i akcesoriów objętych gwarancją producenta; Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego na terenie siedziby Spółki przy ul. Kilińskiego 17 w Bogatyni Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami posiadanego świadectwa homologacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póżń. zm.) tzn.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 2.1. wykaz wykonywanych co najmniej 5 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 1.Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2.Dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 9 SIWZ; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2); 4.Wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 3) 5.Dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 6.Dołączony projekt umowy kupna-sprzedaży 7.Ogólne warunki gwarancji W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. I Zamawiający stawia następujące wymogi formalne: 1.Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 2.Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą SIWZ muszą zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku ściśle wg warunków i postanowień w nich zawartych - bez dokonywania żadnych zmian i uzupełnień. Miejsca przeznaczone do wypełnienia muszą zostać prawidłowo wypełnione. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w danym miejscu nie dotyczy. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 9 ppkt. 1.1 i 1.2, muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpobogatynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ul. Kilińskiego 17, 59-920 Bogatynia.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 12:30, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ul. Kilińskiego 17, 59-920 Bogatynia biuro obsługi klienta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Przebudowa ulicy Wiosennej w Bogatyni II etap - II RAZ
- Świadczenie usług pocztowych 2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Opracowanie Studium Wykonalności dla zadania polegającego na : Modernizacji i rozbudowie sortowni odpadów komunalnych i kompostowni materiałów biologicznie przetwarzanych na terenie składowiska...
- Budowa wodociągu wraz z przyłączami w miejscowości Wolanów
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową bramową dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie z formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
- Najem długoterminowy na okres 24 miesięcy hakowca zasilanego gazem CNG do kontenerów KP7, KP10, KP15
- Wynajem 1 pojazdu ciężarowego - śmieciarki na okres 9 miesięcy z opcją wykupu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do odbioru odpadów - śmieciarki, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.