To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-25
Puławy: promocja miasta Puławy w związku z realizacją wydarzenia kulturalnego pod nazwą Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi
Numer ogłoszenia: 133261 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127794 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Puławy, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804580, 8804503, faks 081 8804505.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: promocja miasta Puławy w związku z realizacją wydarzenia kulturalnego pod nazwą Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są działania promocyjne oferowane w związku z realizacją wydarzenia kulturalnego pod nazwą Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. W ramach oferty uwzględnia się m.in.: - nadanie miastu tytułu Puławy - Partner Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi Kazimierz Dolny - Janowiec n/Wisłą, którym Puławy mogą posługiwać się w komunikacji marketingowej; - zaprezentowanie Puław jako partnera, organizatora i miejsca wydarzeń festiwalowych podczas wszystkich wydarzeń oficjalnych (np. otwarcie, zamknięcie festiwalu) i konferencji prasowych Organizatora; - zezwolenie na użycie wzoru graficznego festiwalu w komunikacji marketingowej miasta Puławy; - możliwość organizacji własnego programu artystycznego i marketingowego pod godłem festiwalu; - przeprowadzenie przez Organizatora Festiwalu kampanii promocyjnej na rzecz miasta Puławy - jako Partnera Festiwalu - w mediach z wykorzystaniem nośników: Internet, prasa, reklama out-door, spoty TV METRO , logo miasta na drukach festiwalowych (plakaty, banery, ekspozytory roll-up, zaproszenia, broszury, katalogi), reklama w sieci salonów Empik (spoty, ulotki, plakaty), reklama miasta w katalogu festiwalowym, emisja spotu miasta przed każdym seansem filmowym; - program filmowy - każdego dnia dwie projekcje filmów festiwalowych w Puławach; - zorganizowanie w Puławach spotkań autorskich z twórcami filmu i sztuki; - umieszczenie w oficjalnych materiałach festiwalowych - wszystkich prezentujących imprezy realizowane w ramach Festiwalu - informacji o imprezach odbywających się w ramach festiwalu w Puławach, także o tych, samodzielnie przygotowanych przez miasto Puławy; - przekazanie przez Organizatora Festiwalu materiałów promocyjnych miasta Puławy gościom festiwalu w trybie zapewniającym pozycjonowanie Puław jako Partnera Festiwalu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie DWA BRZEGI, ul. Lubelska 12, 24-120 Kazimierz Dolny, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122000,00
Oferta z najniższą ceną: 122000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi to inicjatywa kulturalna o ugruntowanej renomie. Można powiedzieć, że festiwal stał się marką. Grażyna Torbicka - dyrektor artystyczna festiwalu - zapewnia najwyższą jakość oferty programowej i doskonały poziom realizacji przedsięwzięcia, co przekłada się na wielkie zainteresowanie rynku. Połączenie planów promocyjnych Puław z wnioskowaną imprezą przyczynia się do budowania i umacniania silnej pozycji miasta na rynku ogólnopolskim. Pozycja ta ma kilka aspektów - impreza, obok walorów kulturalnych, posiada silne oddziaływanie na klientów rynku turystycznego - stanowi produkt turystyczny. Odbywa się w okresie letnim, gdy najsilniej realizowany jest ruch turystyczny w kierunku Kazimierza Dolnego. Realizacja wydarzeń festiwalowych w Puławach jest okazją do zatrzymania ruchu tranzytowego w mieście, a ponadto stanowi bardzo dobrą ofertę dla mieszkańców i osób spędzających ten okres w Puławach i okolicy. Ze względu na znaczne obciążenie Kazimierza Dolnego jest także szansą na ściągnięcie dotychczasowych konsumentów festiwalu kazimierskiego do Puław, gdzie imprezy i projekcje festiwalowe będą się odbywać w lepszych warunkach infrastrukturalnych. Festiwal jest ofertą autorską - nie ma imprezy alternatywnej, o takim charakterze i wartości, która mogłaby by być rozszerzona na Puławy lub przeniesiona do Puław z zachowaniem wszystkich korzyści, które miasto może zyskać dzięki włączeniu się we wnioskowany, bardzo dobrze rozpoznawalny produkt. Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi wpisuje się i bardzo dobrze realizuje założenia marki Puławy w dwóch obszarach: turystyki i promocji wewnętrznej. Przekłada się na jakość życia w mieście, ugruntowując pozycję Puław jako miejsca wartościowych wydarzeń artystycznych oraz destynacji turystyki eventowej i kulturowej. Posiada silne przełożenie na rozpoznawalność miasta, co z kolei wpływa na większą skuteczność innych działań promocyjnych. Obecność festiwalu w Puławach to mocny przekaz, znakomita promocja Puław, świadectwo ambicji kulturalnych mieszkańców oraz dbałości samorządu o standardy życia w mieście. Szeroko prowadzona komunikacja marketingowa prowadzona przez Organizatora wydarzenia stanowi bardzo dobrą rekomendację dla miasta, które zostało uznane za partnera i miejsce wydarzeń. Festiwal podnosi atrakcyjność miasta, może wyraźnie pomóc w budowaniu wizerunku-marki Puławy, w rozwoju turystyki i umacnianiu gospodarki. Przedstawiona powyżej argumentacja uzasadnia zastosowanie przesłanek określonych w art. 67 ust.1 pkt 1c: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielania zamówienia w zakresie działalności twórczej lub artystycznej.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa ubezpieczenia Gminy Puławy oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 3 zadania
- "Zakup i sukcesywna dostawa talonów w formie papierowej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025r."
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Produkcja i reklama filmów video promujących usługi sieci EURES
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.