eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych, montaż ochronnych listew na ściany dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Częstochowa: Dostawa drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych, montaż ochronnych listew na ściany dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
Numer ogłoszenia: 133284 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, fax 034 3249428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych, montaż ochronnych listew na ściany dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż w siedzibie Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 17 Biur Powiatowych na terenie województwa śląskiego fabrycznie nowych drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych oraz dostawa i montaż ochronnych listew na ściany o parametrach i w ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Adresy poszczególnych lokalizacji określone zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ. Ilościowe zestawienie dostaw do poszczególnych lokalizacji określa Załącznik nr 3 a i b do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają doświadczenie w zakresie produkcji lub sprzedaży mebli: a. Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 1 przedstawią wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli biurowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 50 000,00 zł brutto, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 1, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b. Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 4 przedstawią wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli metalowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 30 000,00 zł brutto, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 4, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie, zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 - Załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 1 przedstawią wykaz (Załącznik nr 6 do SIWZ), co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli biurowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 50 000,00 zł brutto, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 1, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5.Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 4 przedstawią wykaz (Załącznik nr 6 do SIWZ), co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli metalowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 30 000,00 zł brutto, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 4, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ARiMR, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 12:00, miejsce: ARiMR, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 143.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drewnianych mebli biurowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drewnianych mebli biurowych. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa foteli pracowniczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa foteli pracowniczych. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Montaż ochronnych listew na ściany..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż ochronnych listew na ściany. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa regałów metalowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa regałów metalowych. Zamówienie poniżej 133 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.