Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Częstochowa: Dostawa drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych, montaż ochronnych listew na ściany dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
Numer ogłoszenia: 133284 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, fax 034 3249428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych, montaż ochronnych listew na ściany dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż w siedzibie Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 17 Biur Powiatowych na terenie województwa śląskiego fabrycznie nowych drewnianych mebli biurowych, krzeseł biurowych, regałów metalowych oraz dostawa i montaż ochronnych listew na ściany o parametrach i w ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Adresy poszczególnych lokalizacji określone zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ. Ilościowe zestawienie dostaw do poszczególnych lokalizacji określa Załącznik nr 3 a i b do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają doświadczenie w zakresie produkcji lub sprzedaży mebli: a. Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 1 przedstawią wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli biurowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 50 000,00 zł brutto, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 1, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b. Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 4 przedstawią wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli metalowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 30 000,00 zł brutto, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 4, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie, zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 - Załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 1 przedstawią wykaz (Załącznik nr 6 do SIWZ), co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli biurowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 50 000,00 zł brutto, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 1, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5.Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 4 przedstawią wykaz (Załącznik nr 6 do SIWZ), co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli metalowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 30 000,00 zł brutto, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 4, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ARiMR, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 12:00, miejsce: ARiMR, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 143.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drewnianych mebli biurowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drewnianych mebli biurowych. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa foteli pracowniczych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa foteli pracowniczych. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Montaż ochronnych listew na ściany..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż ochronnych listew na ściany. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa regałów metalowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa regałów metalowych. Zamówienie poniżej 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 oraz samochodu BUS 8+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła - 12 części.
- Prace modernizacyjne dot. projektu "Praktyczne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start - poprawa jakości kształcenia w szkołach zawodowych w Częstochowie" - IV części.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- Naprawa okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.