Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Zielona Góra: Usługa prowadzenie ksiąg rachunkowych
Numer ogłoszenia: 133335 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zielonogórskie Zakłady Usług Miejskich sp. z o. o. , ul. Masarska 13, 65-068 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3208218, faks 068 3208218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzp.bipzielonagora.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Miejska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenie ksiąg rachunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy będzie prowadzenie w siedzibie spółki (Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 23) ksiąg rachunkowych w rozumieniu aktualnych przepisów ustawy o rachunkowości. 1. Księgi rachunkowe oraz wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia będą przechowywane w siedzibie zamawiającego. 2. Wykonawca dostosuje terminy przygotowania sprawozdań oraz informacji do harmonogramu przedłożonego przez zamawiającego. 3. Wykonawca będzie prowadził księgi rachunkowe według własnego systemu z możliwością wykorzystani zainstalowanych programów informatycznych, w tym również programów działających w poszczególnych zakładach zamawiającego. 4. Wykonawca świadczący usługę musi znać programy informatyczne funkcjonujące u zamawiającego: - PC BIZNES PRO 2.13.25930, - Gastro SZEF 7.6208, - Gastro POS. 5. Zamawiający zapewni serwis i obsługę programów przez wyspecjalizowaną firmę informatyczną. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy: - pomieszczenie biurowe z kompletnym wyposażeniem, - dostęp do linii internetowej, - wyposażenie biur, szafy i regały do przechowywania dokumentów Krótka charakterystyka spółki: - obroty roczne - ok. 6 mln zł - zatrudnienie - 70 etatów - F.01 i wynik badania bilansu za 2008 r. do wglądu w siedzibie spółki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianą Dz. U. z 2008 roku nr 171, poz. 1058), b) oświadczą, że wykonywali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą: a) oświadczenie, że spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianą Dz. U. z 2008 roku nr 171, poz. 1058), b) oświadczenie, że wykonywali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, f) uprawnienia Ministra Finansów do prowadzenia biura rachunkowego, g) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzp.bipzielonagora.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: ZIELONOGÓRSKIE ZAKŁADY USŁUG MIEJSKICH Spółka z o. o., 65-078 Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 6 w Zielonej Górze.
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 oraz 5 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.