Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-03
Raszyn: Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego dla IBL w roku 2015, ZP39-159016
Numer ogłoszenia: 133346 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badawczy Leśnictwa , Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7150300, faks 22 7200397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibles.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego dla IBL w roku 2015, ZP39-159016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego dla IBL w roku 2015 odpowiadająca wymogom zawartym w niniejszej Specyfikacji, a w szczególności odpowiadającym zapisom Załącznika nr 3 Opis Przedmiotu Zamówienia. Na zamówienie składa się 5 oddzielnych części: Część 1: Stacja robocza wraz z oprogramowaniem ilość 2 szt., Tablet pancerny ilość 1 szt. oraz komplet tuszy, Ploter ilość 1 szt., Skaner A3 ilość 2 szt., Tablet pancerny ilość 1 szt.. Część 2:Komputer stacjonarny typu biuro ilość 30 szt., Część 3: Komputer stacjonarny zaawansowany ilość 10szt., Stacja graficzna ilość 7 szt.. Część 4 Laptop typu biuro ilość 5 szt., Laptop zaawansowany ilość 3 szt. oraz 2 stacje dokujące, Laptop-tablet ilość 1 szt., Laptop ilość 1 szt., Laptop 1 szt..Część 5:Drukarka ilość 15 szt., Acces Point ilość 11 szt., Xero ilość 1 szt.,Zewnętrzne CD ilość 5 szt.,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać wszelkie Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania aby zrealizować zamówienie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien mieć wiedzę i doświadczenie właściwe do wykonania zamówienia. W tym celu należy przedstawić wypełniony Wykaz dostaw Załącznik nr 5 Część 1 do SIWZ, Załącznik nr 5 Część 2 do SIWZ, Załącznik nr 5 Część 3 do SIWZ, Załącznik nr 5 Część 4 do SIWZ, Załącznik nr 5 Część 5 do SIWZ ZP39-159016, z którego wynikać będzie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę podobnego sprzętu - do sprzętu jaki zawiera się w części na którą jest składana oferta - o wartości: - dla Części 1- nie mniejszej niż 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy, netto. - dla Części 2- nie mniejszej niż 100 000, 00 zł, słownie: sto tysięcy, netto. - dla Części 3- nie mniejszej niż 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy, netto. - dla Części 4- nie mniejszej niż 50 000,00 zł, słownie: pięćdziesiąt tysięcy, netto. - dla Części 5- nie mniejszej niż 25 000,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy, netto. W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, to co najmniej jeden z nich powinien samodzielnie spełnić warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym właściwym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin dostawy - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibles.pl okienko BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Badawczy Leśnictwa, ul. Braci Leśnej 3, Sękocin Stary, 05-090 Raszyn, budynek B, pok 119.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Instytut Badawczy Leśnictwa, ul. Braci Leśnej 3, Sękocin Stary, 05-090 Raszyn, budynek B, pok 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja robocza wraz z oprogramowaniem ilość 2 szt., Tablet pancerny ilość 1 szt. oraz komplet tuszy, Ploter ilość 1 szt., Skaner A3 ilość 2 szt. Tablet pancerny ilość 1 szt...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny typu biuro ilość 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny zaawansowany ilość 10szt., Stacja graficzna ilość 7 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop typu biuro ilość 5 szt., Laptop zaawansowany ilość 3 szt oraz 2 stacje dokujące, Laptop-tablet ilość 1 szt., Laptop ilość 1 szt., Laptop 1 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka ilość 15 szt., Acces Point ilość 11 szt., Xero ilość 1 szt., Zewnętrzne CD ilość 5 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI RASZYN
- Dostawa kart kryptograficznych
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 2 w Raszynie
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w gminie Rudziniec"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.