Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Bytom: Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 133385 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Bytomiu , ul. Wrocławska 92 92, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810081 w 375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: 1) część 1: wykonywanie usług wprowadzania danych oraz innych usług związanych z obsługą informacji o czynnościach majątkowych, 2) część 2,3,4: wykonywanie usług wprowadzania danych oraz innych usług biurowych w Dziale egzekucji administracyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga posiadania doświadczenia w wykonywaniu tego rodzaju usług, w szczególności znajomości aplikacji Czynności Majątkowe dla realizacji części 1 zamówienia oraz programu komputerowego EGAPOLTAX i Biblioteka Akt dla realizacji części 2,3 i 4 zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia w dniu składania oferty miały ukończony 18 rok życia oraz legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej. Na potwierdzenie powyższego wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia w dniu składania oferty miały ukończony 18 rok życia oraz legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej. Na potwierdzenie powyższego wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubieających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w prowadzonym postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) winien spełniać co najmniej jeden z wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie W przypadku oferty skadanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty określone w pkt 6.2 podpunkt 2 do 4 SIWZ. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których wykonawca polega, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez zamawiającego. Wzory formularzy należy ściśle wypełnić według wskazówek określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania jakichkolwiek zmian w treści załączonych formularzy. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Urząd Skarbowy w Bytomiu, 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 92, p. 51, II piętro
- faksem, na wskazany we wniosku numer
- pocztą elektroniczną, na wskazany we wniosku adres..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Skarbowego w Bytomiu lub przesłać na adres: Urząd Skarbowy w Bytomiu, 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 92. Otwarcie ofert: 12.07.2013r. godz. 9.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług wprowadzania danych oraz innych usług związanych z obsługą informacji o czynnościach majątkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynności do wykonania: 1) rejestracja w aplikacji CZM (Czynności Majątkowe) wpływających do urzędu aktów notarialnych, postanowień sądów, zawiadomień sądów o hipotekach, 2) wprowadzanie do aplikacji CZM danych wynikających z ww. dokumentów, 3) przekazywanie wprowadzonych dokumentów do Referatu orzecznictwa podatkowego (PP-1), 4) sporządzanie notatek w przypadku braku możliwości wprowadzenia dokumentu do aplikacji. Minimalna ilość spraw do zarejestrowania i wprowazenia do aplikacji CZM przez wykonawcę w ciągu 1 godziny wynosi 8 spraw. W okresie obowiązywania umowy wykonawca winien wprowadzić do aplikacji CZM 4.500 spraw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług wprowadzania danych oraz innych usług biurowych w Dziale egzekucji administracyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynności do wykonania: 1) sporządzanie projektów pism w programie WORD oraz z programu EGPOLTAX (wezwania, doręczenia odpisów, zwrot tytułów wykonawczych, postanowienia, uchylenia, wnioski o udostępnienia danych itp.), 2) wprowadzanie do programu EGAPOLTAX informacji o przebiegu zajęcia (POZ, POT, OSW), 3) wprowadzanie dokonanych czynności egzekucyjnych do programu EGAPOLTAX, 4) rejestrowanie korespondencji wychodzącej w programie Biblioteka Akt wraz z wypisywaniem potwierdzeń odbioru oraz kopertowaniem, 5) Sortowanie i podział otrzymanych potwierdzeń odbioru wraz z kserowaniem i przyporządkowaniem do dokumentów źródłowych, 6) archiwizacja akt egzekucyjnych w aplikacji lokalnej, 7) rejestracja wpływających tytułów wykonawczych w programie EGAPOLTAX , 8) wykreślanie zakończonych tytułów wykonawczych, 9) wykonywanie kserokopii tytułów wykonawczych celem przekazania ich do komórki rejestracyjnej w przypadku braku zgodności danych osobowych, 10) podkładanie tytułów wykonawczych do teczek, 11) wykonywanie kserokopii dokumentów (tytuł wykonawczy wraz z czynnościami egzekucyjnymi). W okresie obowiązywania umowy wykonawca w ramach jednej części zamówienia winien świadczyć usługi w wymiarze 700 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług wprowadzania danych oraz innych usług biurowych w Dziale egzekucji administracyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynności do wykonania: 1) sporządzanie projektów pism w programie WORD oraz z programu EGPOLTAX (wezwania, doręczenia odpisów, zwrot tytułów wykonawczych, postanowienia, uchylenia, wnioski o udostępnienia danych itp.), 2) wprowadzanie do programu EGAPOLTAX informacji o przebiegu zajęcia (POZ, POT, OSW), 3) wprowadzanie dokonanych czynności egzekucyjnych do programu EGAPOLTAX, 4) rejestrowanie korespondencji wychodzącej w programie Biblioteka Akt wraz z wypisywaniem potwierdzeń odbioru oraz kopertowaniem, 5) Sortowanie i podział otrzymanych potwierdzeń odbioru wraz z kserowaniem i przyporządkowaniem do dokumentów źródłowych, 6) archiwizacja akt egzekucyjnych w aplikacji lokalnej, 7) rejestracja wpływających tytułów wykonawczych w programie EGAPOLTAX , 8) wykreślanie zakończonych tytułów wykonawczych, 9) wykonywanie kserokopii tytułów wykonawczych celem przekazania ich do komórki rejestracyjnej w przypadku braku zgodności danych osobowych, 10) podkładanie tytułów wykonawczych do teczek, 11) wykonywanie kserokopii dokumentów (tytuł wykonawczy wraz z czynnościami egzekucyjnymi). W okresie obowiązywania umowy wykonawca w ramach jednej części zamówienia winien świadczyć usługi w wymiarze 700 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie usług wprowadzania danych oraz innych usług biurowych w Dziale egzekucji administracyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynności do wykonania: 1) sporządzanie projektów pism w programie WORD oraz z programu EGPOLTAX (wezwania, doręczenia odpisów, zwrot tytułów wykonawczych, postanowienia, uchylenia, wnioski o udostępnienia danych itp.), 2) wprowadzanie do programu EGAPOLTAX informacji o przebiegu zajęcia (POZ, POT, OSW), 3) wprowadzanie dokonanych czynności egzekucyjnych do programu EGAPOLTAX, 4) rejestrowanie korespondencji wychodzącej w programie Biblioteka Akt wraz z wypisywaniem potwierdzeń odbioru oraz kopertowaniem, 5) Sortowanie i podział otrzymanych potwierdzeń odbioru wraz z kserowaniem i przyporządkowaniem do dokumentów źródłowych, 6) archiwizacja akt egzekucyjnych w aplikacji lokalnej, 7) rejestracja wpływających tytułów wykonawczych w programie EGAPOLTAX , 8) wykreślanie zakończonych tytułów wykonawczych, 9) wykonywanie kserokopii tytułów wykonawczych celem przekazania ich do komórki rejestracyjnej w przypadku braku zgodności danych osobowych, 10) podkładanie tytułów wykonawczych do teczek, 11) wykonywanie kserokopii dokumentów (tytuł wykonawczy wraz z czynnościami egzekucyjnymi). W okresie obowiązywania umowy wykonawca w ramach jednej części zamówienia winien świadczyć usługi w wymiarze 700 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy ,,Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych realizowanych przez IAM.
- Dostosowanie do obowiązują modelu danych bazy EGiB w Powiecie Brzeskim dla jedn ew Borzęcin, Brzesko miasto, Brzesko obszar wiejski, Czchów miasto , Czchów obszar wiejski, Gnojnik, Iwkowa, Szczurowa
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160906_2.0356 Grabczok, 160906_2.0134 Młodnik, 160906_2.0136 Okoły, 160906_2.0104 Radomierowice, gmina Murów
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.