eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuślinPrzebudowa dróg gminnych, ulic, remont chodników.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Kuślin: Przebudowa dróg gminnych, ulic, remont chodników.
Numer ogłoszenia: 133420 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kuślin , ul. Emilii Sczanieckiej 4, 64-316 Kuślin, woj. wielkopolskie, tel. 061 4473002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuslin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych, ulic, remont chodników..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych, odcinka ulicy oraz remont chodników: Część 1. - przebudowa, utwardzenie drogi gminnej Wąsowo-Dąbrowa,dług. 2,030 km, nawierzchnia bitumiczna, 6090,00 m2, Cześć 2. - przebudowa drogi gminnej w Kuślinie, dług. 0,200 km, nawierzchnia bitumiczna, 1060,00 m2, Część 3. - przebudowa drogi gminnej w Kuślinie, dług. 0,232 km, nawierzchnia bitumiczna, 1348,00 m2 Część 4. - przebudowa ul. Św. Wawrzyńca w Wąsowie, dług. 0,150 km, nawierzchnia bitumiczna, 450,00 m2 Część 5. - remont chodników drogi gminnej w Chraplewie, odcinek dług. 0,162 km, nawierzchnia z kostki brukowej, grub. 6 cm - 363,00 m2, grub. 8 cm - 12,00 m2. Część 6. - remont chodników drogi gminnej w Głuponiach, odcinek dług. 0,160 km, nawierzchnia z kostki brukowej, grub. 6 cm - 168,00 m2, grub. 8 cm - 76,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Ustala się wadium: 1) dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 700,00 PLN, słownie: dziesięć tysięcy siedemset złotych. 2) dla części 1 przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00 PLN, słownie: sześć tysięcy złotych. 3) dla części 2 przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 200,00 PLN, słownie: jeden tysiąc dwieście złotych. 4) dla części 3 przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych. 5) dla części 4 przedmiotu zamówienia w wysokości: 700,00 PLN słownie: siedemset złotych. 6) dla części 5 przedmiotu zamówienia w wysokości: 500,00 PLN słownie: pięćset złotych. 7) dla części 6 przedmiotu zamówienia w wysokości: 300,00 PLN, słownie: trzysta złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy ocenę dokona się w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie musi dostarczyć wykonawca wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie ocenę dokona się w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie musi dostarczyć wykonawca wg formuły: spełnia -nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ocenę dokona się w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie musi dostarczyć wykonawca wg formuły: spełnia -nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kuslin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kuślin, ul. Emilii Sczanieckiej4, 64-316 Kuślin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Kuślin, ul. Emilii Sczanieckiej4, 64-316 Kuślin, pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa, utwardzenie drogi gminnej Wąsowo-Dąbrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa, utwardzenie drogi gminnej Wąsowo-Dąbrowa,dług. 2,030 km,nawierzchnia bitumiczna, 6090,00 m2,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Kuślinie, ul. Radosna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Kuślinie, ul. Radosna, dług. 0,200 km, nawierzchnia bitumiczna, 1060,00 m2,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Kuślinie, ul. Ogrodowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Kuślinie, ul. Ogrodowa, dług. 0,232 km, nawierzchnia bitumiczna, 1348,00 m2 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa ul. Św. Wawrzyńca w Wąsowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Św. Wawrzyńca w Wąsowie, dług. 0,150 km, nawierzchnia bitumiczna, 450,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont chodników drogi gminnej w Chraplewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodników drogi gminnej w Chraplewie, odcinek dług. 0,162 km, nawierzchnia z kostki brukowej, grub. 6 cm - 363,00 m2, grub. 8 cm - 12,00 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont chodników drogi gminnej w Głuponiach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodników drogi gminnej w Głuponiach, odcinek dług. 0,160 km, nawierzchnia z kostki brukowej, grub. 6 cm - 168,00 m2, grub. 8 cm - 76,00 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.