Ogłoszenie z dnia 2016-07-13
Żagań: Wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku pompowni II-go stopnia oraz napowietrzalni znajdujących się na terenie stacji uzdatniania wody w Żaganiu.
Numer ogłoszenia: 133423 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chrobrego 44, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 368 18 40, faks 68 377 39 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego-sektorowiec.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku pompowni II-go stopnia oraz napowietrzalni znajdujących się na terenie stacji uzdatniania wody w Żaganiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku pompowni II-go stopnia oraz dachu budynku napowietrzalni. Oba budynki znajdują się na terenie stacji uzdatniania wody w Żaganiu. Zakres prac remontowych m.in. obejmuje: - rozbiórkę pokrycia z papy na dachach betonowych, uzupełnienie posadzki cementowej, pokrycie dachów papa termozgrzewalną (jednowarstwowe i dwuwarstwowe), obróbkę wokół narożników dachu, instalacja odgromowa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Żagań Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Wykonawców: Lider: Molewski Sp. z o.o.,Partner: Molewski S.A., ul. Płocka 164, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16420,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20196,91
Oferta z najniższą ceną: 20196,91 / Oferta z najwyższą ceną: 20196,91
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robot budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z zamówieniem podstawowym. Uzasadnienie faktyczne: Wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku pompowni II-go stopnia, Wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku napowietrzalni - w czasie prowadzenia prac naprawczych stwierdzono, że niezbędna jest naprawa całego pokrycia dachowego w związku z jego bardzo złym stanem technicznym, które objawia się głównie dużą ilością pęcherzy i odparzeń, znacznymi ubytkami posypki oraz występowaniem włoskowatych spękań na całej powierzchni pokrycia. Niewykonanie wskazanych robót budowlanych może w niedalekiej przyszłości doprowadzić do trwałego uszkodzenia konstrukcji dachu. Zdefiniowane roboty w pełni kwalifikują się do zlecenia uzupełniającego w trybie art. 67.1.6 ustawy Pzp. Omówienie okoliczności, które muszą być spełnione łącznie w celu udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki: 1) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego. TAK. Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie roboty budowlanej dla Kontraktu nr 5 nastąpiło w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 2) Wartość zamówienia podstawowego została określona z uwzględnieniem wartości zamówień uzupełniających. TAK. W przedmiotowym kontrakcie przyjęto wartość zamówień uzupełniających na poziomie 20% wartości zamówienia podstawowego co daje kwotę - 1 362 055,32 zł, 3) Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających była przewidziana i wskazana w ogłoszeniu o zamówieniu pierwotnym. TAK. 4) Nie minęło więcej niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. SPEŁNIONE. Data udzielenia zamówienia dla kontraktu 5 - 16.02.2016 r. 5)Wykonanie zamówienia uzupełniającego powierza się wykonawcy zamówienia podstawowego. TAK. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone konsorcjum firm: MOLEWSKI. Sp. z o.o. ul. Płocka 164, 87-800 Włocławek (Lider konsorcjum), oraz Molewski S.A., ul. Kaliska 11, 87-860 Chodecz, (Partner konsorcjum) 6)Wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego dla robót. TAK. W przedmiotowym kontrakcie przyjęto wartość zamówień uzupełniających na poziomie 20% wartości zamówienia podstawowego. Mając na uwadze ust. 2 pkt. 2 niniejszego postępowania, wartość zamówienia uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego wynosi - 16 420,25 zł 7) Przedmiot zamówienia uzupełniającego ma polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (powtórzenie podobnych robot budowlanych), zgodnych z zamówieniem podstawowym: Spełnia.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.