eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańWykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku pompowni II-go stopnia oraz napowietrzalni znajdujących się na terenie stacji uzdatniania wody w Żaganiu.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Żagań: Wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku pompowni II-go stopnia oraz napowietrzalni znajdujących się na terenie stacji uzdatniania wody w Żaganiu.
Numer ogłoszenia: 133423 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chrobrego 44, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 368 18 40, faks 68 377 39 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego-sektorowiec.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku pompowni II-go stopnia oraz napowietrzalni znajdujących się na terenie stacji uzdatniania wody w Żaganiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku pompowni II-go stopnia oraz dachu budynku napowietrzalni. Oba budynki znajdują się na terenie stacji uzdatniania wody w Żaganiu. Zakres prac remontowych m.in. obejmuje: - rozbiórkę pokrycia z papy na dachach betonowych, uzupełnienie posadzki cementowej, pokrycie dachów papa termozgrzewalną (jednowarstwowe i dwuwarstwowe), obróbkę wokół narożników dachu, instalacja odgromowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Żagań Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Wykonawców: Lider: Molewski Sp. z o.o.,Partner: Molewski S.A., ul. Płocka 164, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16420,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20196,91

  • Oferta z najniższą ceną: 20196,91 / Oferta z najwyższą ceną: 20196,91

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robot budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z zamówieniem podstawowym. Uzasadnienie faktyczne: Wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku pompowni II-go stopnia, Wykonanie prac remontowo-budowlanych dachu budynku napowietrzalni - w czasie prowadzenia prac naprawczych stwierdzono, że niezbędna jest naprawa całego pokrycia dachowego w związku z jego bardzo złym stanem technicznym, które objawia się głównie dużą ilością pęcherzy i odparzeń, znacznymi ubytkami posypki oraz występowaniem włoskowatych spękań na całej powierzchni pokrycia. Niewykonanie wskazanych robót budowlanych może w niedalekiej przyszłości doprowadzić do trwałego uszkodzenia konstrukcji dachu. Zdefiniowane roboty w pełni kwalifikują się do zlecenia uzupełniającego w trybie art. 67.1.6 ustawy Pzp. Omówienie okoliczności, które muszą być spełnione łącznie w celu udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki: 1) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego. TAK. Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie roboty budowlanej dla Kontraktu nr 5 nastąpiło w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 2) Wartość zamówienia podstawowego została określona z uwzględnieniem wartości zamówień uzupełniających. TAK. W przedmiotowym kontrakcie przyjęto wartość zamówień uzupełniających na poziomie 20% wartości zamówienia podstawowego co daje kwotę - 1 362 055,32 zł, 3) Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających była przewidziana i wskazana w ogłoszeniu o zamówieniu pierwotnym. TAK. 4) Nie minęło więcej niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. SPEŁNIONE. Data udzielenia zamówienia dla kontraktu 5 - 16.02.2016 r. 5)Wykonanie zamówienia uzupełniającego powierza się wykonawcy zamówienia podstawowego. TAK. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone konsorcjum firm: MOLEWSKI. Sp. z o.o. ul. Płocka 164, 87-800 Włocławek (Lider konsorcjum), oraz Molewski S.A., ul. Kaliska 11, 87-860 Chodecz, (Partner konsorcjum) 6)Wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego dla robót. TAK. W przedmiotowym kontrakcie przyjęto wartość zamówień uzupełniających na poziomie 20% wartości zamówienia podstawowego. Mając na uwadze ust. 2 pkt. 2 niniejszego postępowania, wartość zamówienia uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego wynosi - 16 420,25 zł 7) Przedmiot zamówienia uzupełniającego ma polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (powtórzenie podobnych robot budowlanych), zgodnych z zamówieniem podstawowym: Spełnia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.