eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SmołdzinoKoordynator projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Smołdzino: Koordynator projektu
Numer ogłoszenia: 133431 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Słowiński Park Narodowy , ul. Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, woj. pomorskie, tel. 59 8117204, faks 59 8117509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koordynator projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu Projekt planów ochrony obszarów Natura 2000 - Ostoja Słowińska, Przybrzeżne Wody Bałtyku i Słowińskiego Parku Narodowego w ramach zadania 4.2 polegające na: 1)nadzorze nad prawidłową i terminową realizacją projektu, 2)kontroli realizacji umów realizowanych w ramach projektu w tym dokonywanie odbioru prac jako przewodniczący komisji, 3)nadzorze nad zgodnością wydatkowania środków z harmonogramem realizacji projektu, 4)przygotowaniu ewentualnych zmian harmonogramu realizacji projektu jeśli zajdzie taka potrzeba, 5)przygotowaniu okresowych sprawozdań finansowych i merytorycznych z realizacji projektu w tym sporządzaniu wniosków oraz ich korekt o płatność w terminach wynikających z umowy o dofinansowanie, 6)bieżącej współpracy z pracownikami merytorycznymi Parku zatrudnionymi przy realizacji projektu w zakresie ewaluacji merytorycznej prac nad projektami planów ochrony, 7)bieżącej współpracy z księgowym projektu w zakresie wydatkowania środków finansowych, 8)przygotowaniu dokumentacji przetargowych w tym w zakresie merytorycznym do postępowań podlegających p.z.p. i przeprowadzaniu rozeznania rynku do postępowań nie objętych p.z.p. dla wszystkich zadań realizowanych w ramach projektu od momentu podpisania umowy, 9)ewaluacja wszystkich zadań realizowanych w ramach projektu, 10)składanie zapotrzebowań na środki oraz prawidłowy opis faktur zgodnie z obowiązującymi w Słowińskim Parku Narodowym zasadami obiegu dokumentów, 11)obowiązku dostarczania danych finansowych do planów i sprawozdań finansowych Słowińskiego Parku Narodowego sporządzanych zgodnie z Ustawą o finansach publicznych i ust. o rachunkowości, 12)bieżącym kontakcie z Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych w zakresie realizacji projektu, 13)gromadzeniu i przechowywaniu dokumentacji z realizacji projektu, 14)terminowe rozliczenie poszczególnych etapów projektu, 15)przygotowaniu projektów pism do Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, 16)uzyskiwanie w terminie pozwalającym na odbiór zadania lub jego części, niezbędnych opinii i recenzji dostarczonych przez konsultantów-recenzentów, 17)zebranie we właściwym czasie i dostarczenie do Wykonawcy planu ochrony uwag pracowników merytorycznych Parku, 18)opracowaniu i koordynacji przekazywania na stronę internetową informacji o postępie prac nad projektem, 19)identyfikacji zagrożeń dla realizacji projektu i przeciwdziałaniu im, 20)organizacji spotkań Komisji Planu powołanej przez Zamawiającego (planowana ilość spotkań-4 razy), 21)organizacji spotkań konsultacyjnych (planowana ilość spotkań-6 razy), 22organizacji konferencji podsumowującej Projekt 23)nadzorze nad efektami konsultacji i ich wdrażaniu, 24)sporządzaniu sprawozdań w miarę potrzeb Zamawiającego, z postępów prac nad planami ochrony, 25)nadzorze prac Wykonawcy planu na każdym etapie jego realizacji, 26)sporządzaniu miesięcznych raportów dotyczących realizacji projektu i wykonanej pracy na rzecz projektu, 27)sporządzanie wniosków o płatność za pomocą generatora, 28)całkowite rozliczenie projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie: a) wyższe ekonomiczne lub b) wyższe z zakresu zarządzania o specjalności zarządzania projektami lub c) wyższe z dodatkowym wykształceniem z zakresu zarządzania projektami lub d) osobą z doświadczeniem w nadzorowaniu realizacji co najmniej jednego projektu/przedsięwzięcia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 dla jednego projektu, w zakresie rozliczania projektu i nadzoru nad zgodnością wydatkowania środków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca powierzający części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ. W tym przypadku bierze na siebie pełną odpowiedzialność za czynności podjęte przez podwykonawcę. 2) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slowinskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Słowiński Park Narodowy ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Słowińskiego Parku Narodowego ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Projekt planów ochrony obszarów Natura 2000 - Ostoja Słowińska, Przybrzeżne Wody Bałtyku i Słowińskiego Parku Narodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet V Działanie 5.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.