Ogłoszenie z dnia 2015-09-09
Warszawa: Przeprowadzenie kampanii promującej wydarzenia Jubileuszu 250-lecia Teatru Narodowego w dodatku Co Jest Grane ukazującym się wraz z piątkowym wydaniem Gazety Wyborczej
Numer ogłoszenia: 133475 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Narodowy, Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 692 06 09, faks 22 692 07 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promującej wydarzenia Jubileuszu 250-lecia Teatru Narodowego w dodatku Co Jest Grane ukazującym się wraz z piątkowym wydaniem Gazety Wyborczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii promującej wydarzenia Jubileuszu 250-lecia Teatru Narodowego w dodatku Co Jest Grane ukazującym się wraz z piątkowym wydaniem Gazety Wyborczej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca umieści w dodatku Co Jest Grane następujące publikacje: a) Materiał redakcyjny dwustronicowy (rozkładówka), w formacie A3, przygotowany w porozumieniu z Teatrem i zaakceptowany przez Teatr, poświęcony organizowanemu przez Teatr festynowi, który odbędzie się na PI. Teatralnym 12 września. Materiał redakcyjny będzie posiadał zasięg stołeczny i ukaże się, w nakładzie co najmniej 70 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane,1 dniu 11 września 2015 roku. Na każdej z dwóch stron materiału redakcyjnego Wykonawca umieści przygotowaną przez Teatr reklamę w formacie 1/3 strony. b) Wkładka czterostronicowa, w formacie A3, poświęcona Międzynarodowemu Festiwalowi Teatralnemu Spotkanie Teatrów Narodowych. Wkładka będzie posiadała zasięg stołeczny i ukaże się, w nakładzie co najmniej 70 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane, w dniu 2 października 2015 roku. Na trzech pierwszy stronach wkładki znajdą się materiały redakcyjne przygotowane w porozumieniu z Teatrem i zaakceptowane przez Teatr. Na czwartej stronie wkładki zostanie umieszczona reklama przygotowana przez Teatr. c) Reklama w formacie A3, przygotowana przez Teatr, która ukaże się, w zasięgu stołecznym i nakładzie co najmniej 70 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane, w dniu 4 września 2015 roku. d) Reklama w formacie A3, przygotowana przez Teatr, która ukaże się, w zasięgu ogólnopolskim, w nakładzie co najmniej 200 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane, w dniu 13 listopada 2015 roku, e) Reklama w formacie A3, przygotowana przez Teatr, która ukaże się, w zasięgu ogólnopolskim, w nakładzie co najmniej 200 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane, w dniu 27 listopada 2015 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55000,00
Oferta z najniższą ceną: 55000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Co Jest Grane - dodatek do Gazety Wyborczej jest jedynym, ukazującym się regularnie w zasięgu ogólnopolskim, wysokonakładowym (na podstawie danych Zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy: średni nakład jednorazowy - 292 910 egz., w tym, w zasięgu stołecznym - 79050 egz.) dodatkiem, który poświęcony jest wydarzeniom kulturalnym. Sprzedaż Gazety Wyborczej w piątki, tj. w dniu, w którym ukazuje się dodatek Co Jest Grane, wynosi 280 153 egz. (dane Zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy). Wysoki nakład i sprzedaż oraz profil tematyczny dodatku Co Jest Grane pozwalają na skuteczne dotarcie do grup zainteresowanych kulturą wysoką, w szczególności wydarzeniami artystycznymi przewidzianymi w programie obchodów Jubileuszu 250-lecia Teatru Narodowego. W związku z powyższym, na podstawie art. 67, ust.l, poz.l) a) ustawy PZP, udzielenie zamówienia z wolnej ręki jest celowe i uzasadnione
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.