eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Tarnów: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Numer ogłoszenia: 133486 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 68 80 511, faks 14 68 80 511.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www@www.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp.NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1.IGŁA 0,4X nie mniej niż 19mm i nie więcej niż 20 mm , a100 SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą Op.5 2.IGŁA 0,5X25 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 20 3.IGŁA 0,6X30 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 10 4.IGŁA 0,7X40 A100SZT. Terumo pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.100 5.IGŁA O,8X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP.45 6.IGŁA 0,9X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 50 7. IGŁA1,1X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 5 8.IGŁA 0,5X16 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 2 9.IGŁA0,9X50 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 2 10 IGŁA 1,2X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 35 11.IGŁA DO WSTRZYKIWACZY INSULINOWYCH JAŁOWE 0,30X8MM pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą SZT. 800 12.STRZYKAWKA 100ML JAŁOWA NIEPIROGENNA do płukania uszu z łagodnym zakończeniem TYPU POLFA SZT. 1800 13.STRZYKAWKA 2 CZĘŚCIOWA 2ML A 100SZT kontrastujący tłok rozszerzona skala min.20proc. pojedyncza skala pomiarowa OP. 65 14 STRZYKAWKA 2 CZĘŚCIOWA 5ML A 100SZT kontrastujący tłok rozszerzona skala min.20proc. pojedyncza skala pomiarowa OP. 50 15 STRZYKAWKA 2 CZĘŚCIOWA 10ML A 100SZT kontrastujący tłok rozszerzona skala min.20proc. pojedyncza skala pomiarowa OP. 15 16 STRZYKAWKA 2 CZĘŚCIOWA 20 ML.A 100SZ kontrastujący tłok rozszerzona skala min.20proc. -pojedyncza skala pomiarowa OP. 30 17 STRZYKAWKA do pompy infuzyjnej NIE MNIEJ NIŻ 50ML. I NIE WIĘCEJ NIŻ 60 ML. SZT. 10 18 FARTUCH FLIZOLINOWY 1X UŻYTKU a 10 szt Op . 20 19 Fartuch foliowy a 100 szt. Op. 30 20 PRZEŚCIERADŁO FLIZELINOWE 1X UŻYTKU NIE MNIEJSZE NIŻ 210X140 pakowane po 10szt. Op. 60 21 MASECZKA 1XUŻYTKU FLIZELINOWA Z GUMKĄ a 50szt. Op. 30 22 MOTYLKI 22G SZT. 100 23 VENFLON 0,6 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 50 24 VENFLON 0,7 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 300 25 VENFLON 0,9 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 600 26 VENFLON 1,1 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 300 27 VENFLON 1,3 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 200 28 KORECZEK DO VENFLONU może posiadać trzpień zamykający światło kaniuli znajdujące się powyżej krawędzi koreczka. SZT. 1000 29 Zamknięty system dostępu naczyniowego bezigłowy, bez metalowych oraz wewnetrzynych mechanicznych części, bez lateksu, umożliwiający połączenia typu Luer zapewniający używanie do 7 dni. Szt. 100 30 KRANIK TRÓJDROŻNY DO VENFLONU SZT. 31 ZATYCZKA DO CEWNIKA TYPU FOLLEY UNIWERSALNA POSIADAJĄCA UCHWYT UŁATWIAJĄCY PRAWIDŁOWE UMIESZCZENIE GO W ODPOWIEDNIM MIEJCSU SZT. 100 32 PRZEDŁUŻACZ DO POMPY INFUZYJNEJ NIE KRÓTSZY NIŻ 120 CM JAŁOWY NIEPIROGENNY, NIETOKSYCZNY SZT. 50 33 CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS DLA DOROSŁYCH SZT. 50 34 CEWNIK DO ODSYSANIA DLA DOROSŁYCH SZT. 1500 35 CEWNIK ZEWNĘTRZNY Urologiczny NR 25 SZT. 10 36 DREN DO MASKI TLENOWEJ SZT. 10 37 KANKA DOODBYTNICZA DLA DOROS.NR 24 SZT. 50 38 ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS. CH 18 nie krótsze niż 800 mm SZT. 50 39 ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS.CH 16 SZT. 20 40 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 06 SZT. 5 41 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 08 SZT. 5 42 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 10 SZT. 5 43 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 12 SZT. 5 44 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 16 SZT. 70 45 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 18 SZT. 80 46 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 20 SZT. 20 47 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 22 SZT. 50 48 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 24 SZT. 70 49 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 26 SZT. 40 50 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 30 SZT. 20 51 KAPTUREK JEDNORAZOWY PLASTIKOWY DO TERMOMETRU Brown a 40 szt. Op. 12 52 WOREK UROLOGICZNY 2L. jałowy SZT. 500 53 WOREK UROLOGICZNY 750 ML. jałowy SZT. 10 54 KIELISZKI JEDNORAZOWE NA LEKI a 75 szt. OP. 150 55 Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy 4 mm SZT. 2000 56 Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy 2,5 mm SZT. 2000 57 PASKI DO STER.PARĄ WODNĄ DO PAKIETU V klasy a100szt. OP. 200 58 TAŚMA DO STER.PARĄ WODNĄ NA PAKIET a 1szt. OP. 4 59 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x230a100szt. OP. 3 60 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x203a100szt. OP. 3 61 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.130x250 a100szt. OP. 3 62 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x130 a100szt. OP. 3 63 SZPATUŁKI DO JĘZYKA drewniane A 100SZT. OP. 100 64 PENSETY JEDNORAZ. jałowa SZT. 120 65 KUBKI NA MOCZ JAŁOWE nie mniej niż 100ML.Z ZAKRETKĄ SZT. 300 66 APARAT DO KROPÓWKI posiadające komorę wolną od PCV oraz pozbawione ftalanów SZT. 2000 67 SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 11SZT. 20 68 SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 12SZT. 20 69 SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 13SZT 20 70 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 24 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP. 2 71 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 13 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP. 2 72 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 23 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP. 2 73 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 12 Z ZAKRZWIONYM OSTRZEM nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP.2 Pakiet nr 2. l.p. NAZWA ASORTYMENTU J.M. Ilość 1 Rękawice lateksowe diagnostyczne , pudrowe XS przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a 100 szt. OP. 10 2 Rękawice lateksowe, diagnostyczne, pudrowane S przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt. Op. 40 3 Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt. Op. 150 4 Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt. Op. 180 5 Rękawice winylowe bezpudrowe S a100 szt. przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia OP. 80 6 Rękawice winylowe bezpudrowe M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt. OP. 500 7 Rękawice winylowe bezpudrowe L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt. OP. 150 8 Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe nr 8 pakowane po 2 szt. PAR 200 9 Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 7,5 pakowane po 2 szt. PAR. 2 10 Rękawice pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 6,5 pakowane po 2 szt. PAR. 100 11 Rękawiczki nitrylowe S bezpudrowe, diagnostyczne a 100szt. OP. 230 12 Rękawiczki nitrylowe M bezpudrowe, diagnostyczne a 100szt. OP. 870 13 Rękawiczki nitrylowe L bezpudrowe, diagnostyczne a100szt. OP. 270 razem Pakiet nr 3. NAZWA MATERIAŁU J.M Ilość 1 POJEMN. NA ODP.MED. 10 L. PLASTIK SZT. 150 2 POJEMN.NA ODP. MED.20L. PLASTIK SZT. 20 3 POJEMN.NA ODP.MED.5L.PLASTIK SZT. 150 4 POJEMN.NA ODP.MD.3,5L.PLASTIK SZT. 70 5 POJEMN.NA ODP.MED. 2 L.PLASTIK o wysokości nie mniej niż 20 cm i nie więcej niż 23 cm SZT. 150 6 POJEMN.NA ODP.MED. 2 L.PLASTIK o wysokości nie mniej niż 14 cm i nie więcej niż 16 cm. 300 7 POJEMN.NA ODP.MED. 1 L.PLASTIK SZT. 50 8 POJEMN.NA ODP.MED. 0,7 L. PLASTIK SZT. 30 9 POJEMN.NA ODP.MED 0,2 l. PLASTIK SZT. 10 10 PUDEŁKA NA ODPADY 4L. TEKTURA SZT. 10 razem Pakiet nr 4 LP Materiały diagnostyczne j.m. ilość 1 SZKIEŁKA NAKRYWKOWE 24X50 MM TYPU MENZEL a 100 SZT. OP. 20 2 SZKIEŁKA PODSTAWOWE Z BIAŁYM POLEM TYPU MENZEL a50SZT. OP. 25 3 ŻEL DO USG A 500ML. SZT 100 4 ŻEL DO USG NIE GORSZY NIŻ SONOGEL A 5l z pompką do aparatu LOGIQ 5 Expert szt. 8 5 PAPIER DO EKG A4 112X25 Z NADRUKIEM do aparatu ASCARD ROL 130 6 PAPIER DO EKG A3 104X40 Z NADRUKIEM do aparatu ASCARD ROL 20 7 WZIERNIKI GINEKOLOGICZNE XS SZT. 500 8 WZIERNIKI GINEKOL. S TYPU CUSCO Szt. 800 9 SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG.A 100SZT okrągła jałowa OP. 10 10 SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG.A 100SZT wachlarz jałowa OP. 2 11 PAT.DO POB. WYM.CYTOLOGICZNYCH .A 100 SZT. PLASTIKOWE JAŁOWE Z WACIKIEM nie krótsze niż 210mm. OP. 15.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: - opłaconej aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych; lub - informacji (opinii) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 10.000,00 wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: - opłaconej aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych; lub - informacji (opinii) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 10.000,00 wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: - opłaconej aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych; lub - informacji (opinii) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 10.000,00 wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: - opłaconej aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych; lub - informacji (opinii) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 10.000,00 wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ wzór formularza 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach Cena brutto będzie zmieniona wyłącznie w przypadku a.zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian b. zmiany wymienione w pkt. a. następują z mocy prawa po wejściu w życie podstawy prawnej ich obowiązywania c. w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników materiałów objętych umową. Ewentualna zmiana ceny w tym zakresie może odbywać się na zasadach określonych w pkt. e. d).w przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen wyrobów objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części. e. Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. c. wymaga zgodnego porozumienia stron, potwierdzonego zawartym aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mcm@mcm.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o. w Tarnowie, 33-101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego 15, sekretariat p. 131.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o. w Tarnowie, 33-101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego 15, sekretariat p. 131.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 IGŁA 0,4X nie mniej niż 19mm i nie więcej niż 20 mm , a100 SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą Op. 5 2 IGŁA 0,5X25 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 20 3 IGŁA 0,6X30 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 10 4 IGŁA 0,7X40 A100SZT. Terumo pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 100 5 IGŁA O,8X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 45 6 IGŁA 0,9X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 50 7 IGŁA1,1X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 5 8 IGŁA 0,5X16 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 2 9 IGŁA0,9X50 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 2 10 IGŁA 1,2X40 A100SZT. pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą OP. 35 11 IGŁA DO WSTRZYKIWACZY INSULINOWYCH JAŁOWE 0,30X8MM pełne oznaczenie i identyfikacja produktu, na każdym pojedynczym opakowaniu z igłą SZT. 800 12 STRZYKAWKA 100ML JAŁOWA NIEPIROGENNA do płukania uszu z łagodnym zakończeniem TYPU POLFA SZT. 1800 13 STRZYKAWKA 2CZĘŚCIOWA 2ML A 100SZT kontrastujący tłok rozszerzona skala min.20proc. pojedyncza skala pomiarowa OP. 65 14 STRZYKAWKA 2CZĘŚCIOWA 5ML A 100SZT kontrastujący tłok rozszerzona skala min.20proc. pojedyncza skala pomiarowa OP. 50 15 STRZYKAWKA 2CZĘŚCIOWA 10ML A 100SZT kontrastujący tłok rozszerzona skala min.20proc. pojedyncza skala pomiarowa OP. 15 16 STRZYKAWKA 2CZĘŚCIOWA 20 ML.A 100SZ kontrastujący tłok rozszerzona skala min.20proc. pojedyncza skala pomiarowa OP. 30 17 STRZYKAWKA do pompy infuzyjnej NIE MNIEJ NIŻ 50ML. I NIE WIĘCEJ NIŻ 60 ML. SZT. 10 18 FARTUCH FLIZOLINOWY 1X UŻYTKU a 10 szt Op . 20 19 Fartuch foliowy a 100 szt. Op. 30 20 PRZEŚCIERADŁO FLIZELINOWE 1X UŻYTKU NIE MNIEJSZE NIŻ 210X140 pakowane po 10szt. Op. 60 21 MASECZKA 1XUŻYTKU FLIZELINOWA Z GUMKĄ a 50szt. Op. 30 22 MOTYLKI 22G SZT. 100 23 VENFLON 0,6 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 50 24 VENFLON 0,7 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 300 25 VENFLON 0,9 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 600 26 VENFLON 1,1 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 300 27 VENFLON 1,3 wykonany z poliuretanu, posiadający min.3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy. Korek może posiadać system zatrzaskowy typu klik oraz zawór ułatwiający wprowadzenie płynu i zapobiegający jego cofaniu się. Nazwa handlowa lub producenta na pojedynczym opakowaniu SZT. 200 28 KORECZEK DO VENFLONU może posiadać trzpień zamykający światło kaniuli znajdujące się powyżej krawędzi koreczka. SZT. 1000 29 Zamknięty system dostępu naczyniowego bezigłowy, bez metalowych oraz wewnetrzynych mechanicznych części, bez lateksu, umożliwiający połączenia typu Luer zapewniający używanie do 7 dni. Szt. 100 30 KRANIK TRÓJDROŻNY DO VENFLONU SZT. 31 ZATYCZKA DO CEWNIKA TYPU FOLLEY UNIWERSALNA POSIADAJĄCA UCHWYT UŁATWIAJĄCY PRAWIDŁOWE UMIESZCZENIE GO W ODPOWIEDNIM MIEJCSU SZT. 100 32 PRZEDŁUŻACZ DO POMPY INFUZYJNEJ NIE KRÓTSZY NIŻ 120 CM JAŁOWY NIEPIROGENNY, NIETOKSYCZNY SZT. 50 33 CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS DLA DOROSŁYCH SZT. 50 34 CEWNIK DO ODSYSANIA DLA DOROSŁYCH SZT. 1500 35 CEWNIK ZEWNĘTRZNY Urologiczny NR 25 SZT. 10 36 DREN DO MASKI TLENOWEJ SZT. 10 37 KANKA DOODBYTNICZA DLA DOROS.NR 24 SZT. 50 38 ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS. CH 18 nie krótsze niż 800 mm SZT. 50 39 ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS.CH 16 SZT. 20 40 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 06 SZT. 5 41 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 08 SZT. 5 42 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 10 SZT. 5 43 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 12 SZT. 5 44 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 16 SZT. 70 45 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 18 SZT. 80 46 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 20 SZT. 20 47 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 22 SZT. 50 48 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 24 SZT. 70 49 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 26 SZT. 40 50 CEWNIK TYPU FOLLEYA NR 30 SZT. 20 51 KAPTUREK JEDNORAZOWY PLASTIKOWY DO TERMOMETRU Brown a 40 szt. Op. 12 52 WOREK UROLOGICZNY 2L. jałowy SZT. 500 53 WOREK UROLOGICZNY 750 ML. jałowy SZT. 10 54 KIELISZKI JEDNORAZOWE NA LEKI a 75 szt. OP. 150 55 Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000 jednorazowy plastikowy 4 mm SZT. 2000 56 Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000 jednorazowy plastikowy 2,5 mm SZT. 2000 57 PASKI DO STER.PARĄ WODNĄ DO PAKIETU V klasy a100szt. OP. 200 58 TAŚMA DO STER.PARĄ WODNĄ NA PAKIET a 1szt. OP. 4 59 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x230a100szt. OP. 3 60 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x203a100szt. OP. 3 61 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.130x250 a100szt. OP. 3 62 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x130 a100szt. OP. 3 63 SZPATUŁKI DO JĘZYKA drewniane A 100SZT. OP. 100 64 PENSETY JEDNORAZ. jałowa SZT. 120 65 KUBKI NA MOCZ JAŁOWE nie mniej niż 100ML.Z ZAKRETKĄ SZT. 300 66 APARAT DO KROPÓWKI posiadające komorę wolną od PCV oraz pozbawione ftalanów SZT. 2000 67 SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 11 SZT. 20 68 SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 12 SZT. 20 69 SCALPEL JAŁOWY OSTRZE + UCHWYT NR 13 SZT 20 70 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 24 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP. 2 71 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 13 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP. 2 72 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 23 nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP. 2 73 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 12 Z ZAKRZWIONYM OSTRZEM nie wymagany grawer z nazwą producenta na ostrzu OP. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. NAZWA ASORTYMENTU J.M. Ilość 1 Rękawice lateksowe diagnostyczne , pudrowe XS przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a 100 szt. OP. 10 2 Rękawice lateksowe, diagnostyczne, pudrowane S przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt. Op. 40 3 Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt. Op. 150 4 Rękawiczki lateksowe diagnostyczne, pudrowane L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100 szt. Op. 180 5 Rękawice winylowe bezpudrowe S a100 szt. przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia OP. 80 6 Rękawice winylowe bezpudrowe M przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt. OP. 500 7 Rękawice winylowe bezpudrowe L przeznaczone dla minimum średniego zagrożenia a100szt. OP. 150 8 Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe nr 8 pakowane po 2 szt. PAR 200 9 Rękawiczki pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 7,5 pakowane po 2 szt. PAR. 2 10 Rękawice pudrowane , lateksowe, chirurgiczne jałowe sterylne 6,5 pakowane po 2 szt. PAR. 100 11 Rękawiczki nitrylowe S - bezpudrowe, diagnostyczne a 100szt. OP. 230 12 Rękawiczki nitrylowe M - bezpudrowe, diagnostyczne a 100szt. OP. 870 13 Rękawiczki nitrylowe L - bezpudrowe, diagnostyczne a100szt. OP. 270.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAZWA MATERIAŁU J.M Ilość 1 POJEMN. NA ODP.MED. 10 L. PLASTIK SZT. 150 2 POJEMN.NA ODP. MED.20L. PLASTIK SZT. 20 3 POJEMN.NA ODP.MED.5L.PLASTIK SZT. 150 4 POJEMN.NA ODP.MD.3,5L.PLASTIK SZT. 70 5 POJEMN.NA ODP.MED. 2 L.PLASTIK o wysokości nie mniej niż 20 cm i nie więcej niż 23 cm SZT. 150 6 POJEMN.NA ODP.MED. 2 L.PLASTIK o wysokości nie mniej niż 14 cm i nie więcej niż 16 cm. 300 7 POJEMN.NA ODP.MED. 1 L.PLASTIK SZT. 50 8 POJEMN.NA ODP.MED. 0,7 L. PLASTIK SZT. 30 9 POJEMN.NA ODP.MED 0,2 l. PLASTIK SZT. 10 10 PUDEŁKA NA ODPADY 4L. TEKTURA SZT. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Materiały diagnostyczne j.m. ilość 1 SZKIEŁKA NAKRYWKOWE 24X50 MM TYPU MENZEL a 100 SZT. OP. 20 2 SZKIEŁKA PODSTAWOWE Z BIAŁYM POLEM TYPU MENZEL a50SZT. OP. 25 3 ŻEL DO USG A 500ML. SZT 100 4 ŻEL DO USG NIE GORSZY NIŻ SONOGEL A 5l z pompką do aparatu LOGIQ 5 Expert szt.. 8 5 PAPIER DO EKG A-4 112X25 Z NADRUKIEM do aparatu ASCARD ROL 130 6 PAPIER DO EKG A-3 104X40 Z NADRUKIEM do aparatu ASCARD ROL 20 7 WZIERNIKI GINEKOLOGICZNE XS SZT. 500 8 WZIERNIKI GINEKOL. S TYPU CUSCO Szt. 800 9 SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG.A 100SZT okrągła jałowa OP. 10 10 SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG.A 100SZT wachlarz jałowa OP. 2 11 PAT.DO POB. WYM.CYTOLOGICZNYCH .A 100 SZT. PLASTIKOWE JAŁOWE Z WACIKIEM nie krótsze niż 210mm. OP. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.