To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-21
Nowy Sącz: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE MIASTA NOWEGO SĄCZA w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2014 roku
Numer ogłoszenia: 13349 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251113 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Wyspiańskiego 22, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18-4427967, faks 18 4427800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE MIASTA NOWEGO SĄCZA w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza w okresie 01 stycznia do 31 grudnia 2014 r. Zakres prac : Zakres A /. Utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych - w okresie letnim tj. od dnia 01 kwietnia 2014 r. do dnia 31 października 2014 r. tj. 1. zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok, 2. usuwanie szkła / poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio/tyłu i boków wiat/w sytuacji uszkodzenia ( wybicia ) szyb w wiacie przystankowej . 2a. bezpośrednio po zakończeniu sprzątania wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni terenów czyszczonych. Wszelkie nieczystości muszą być wywiezione przez wykonawcę. 2b. zabronione jest zmiatanie nieczystości z przystanków na jezdnię i teren okalający przystanek oraz wrzucanie ich do koszy znajdujących się na przystankach, 2c.. bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu i w przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich. 3. opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci, 4. usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych , 5.utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek, 6.utrzymywanie terenów zielonych poprzez cykliczne ich wykaszanie i utrzymywanie w należytym porządku, 7. utrzymywanie w czystości wiat przystankowych : -mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz., -mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu ), -usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej , powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem, - planowane mycie wiat - 2 razy w okresie : A/- kwiecień / maj, B/- wrzesień / październik. 8. wykonywanie prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego, 8.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania prac - realizacji przedmiotu umowy oraz Wykonawca na czas trwania umowy winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia. 8.2.Wykonawca ponosi odpowiedzialności za urządzenia, sprzęt, materiały itp. należące do Wykonawcy, a znajdujące się na terenie wykonywanych prac. 8.3.Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność odszkodowawczą jaką inne podmioty mogą dochodzić od Zamawiającego z tytułu uszkodzenia ciała, zadośćuczynienia /szkód osobowych/, oraz szkód majątkowych jakie mogą wyniknąć z niewłaściwego utrzymania czystości i porządku (tj. w zakresie pełnego zakresu usług) przystanków autobusowych objętych niniejszą umową. 9.Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za efekt - rezultat pracy a nie za ilość wykonanej pracy, stąd też Zamawiający nie ustala częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności. Zakres B /. Utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych - w okresie zimowym tj. -od dnia 1 stycznia 2014r. do dnia 31 marca 2014 r. -od dnia 1 listopada 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r. tj. 1.zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok, 1a/. usuwanie szkła / poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio/tyłu i boków wiat/w sytuacji uszkodzenia ( wybicia ) szyb w wiacie przystankowej . 2a. bezpośrednio po zakończeniu sprzątania wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni terenów czyszczonych. Wszelkie nieczystości muszą być wywiezione przez wykonawcę. 2b. zabronione jest zmiatanie nieczystości z przystanków na jezdnię i teren okalający przystanek oraz wrzucanie ich do koszy znajdujących się na przystankach, 2c.. bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu i w przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich. 3. opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci, 4. usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych , 5.utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek, 6.utrzymywanie terenów zielonych poprzez cykliczne ich wykaszanie i utrzymywanie w należytym porządku, 7.utrzymywanie w czystości wiat przystankowych : -mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz., -mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu ), -usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej , powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem, 8. odśnieżanie i likwidacja śliskości na terenie przystanków - z użyciem środków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), usuwanie sopli oraz zgarnianie śniegu z dachu wiaty przystankowej, 9. wywożenie śniegu z terenu przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd terenu przystanku i dla zapewnienia bezpieczeństwa pasażerów/osób przebywających na tym terenie, 10. usuwanie nawisów lodowych z dachów i konstrukcji wiat przystankowych, 11. usuniecie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić każdorazowo od momentu wystąpienia opadów śniegu i gołoledzi , niezależnie od pory dnia i i czy jest to dzień roboczy ,czy tez wolny od pracy , niezależnie od intensywności oraz czasu trwania opadów . 12. wykonywanie innych prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego, 13.1 Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom, trzecim powstałe w trakcie wykonywania prac- realizacji przedmiotu umowy oraz Wykonawca na czas trwania umowy winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia. 13.2 Wykonawca ponosi odpowiedzialności za urządzenia, sprzęt, materiały itp. należące do Wykonawcy, a znajdujące się na terenie wykonywanych prac. 13.3 Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność odszkodowawczą jaką inne podmioty mogą dochodzić od Zamawiającego z tytułu uszkodzenia ciała, zadośćuczynienia /szkód osobowych/ oraz szkód majątkowych jakie mogą wyniknąć z niewłaściwego utrzymania czystości i porządku (tj. w zakresie pełnego zakresu usług) przystanków autobusowych objętych niniejszą umową. 14.Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za efekt - rezultat pracy a nie za ilość wykonanej pracy, stąd też Zamawiający nie ustala częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SITA Małopolska Sp. z o.o., ul.Kosiarzy 5a, 30-731 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77962,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88410,00
Oferta z najniższą ceną: 88410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88410,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1547K Brzezna-Brzezna Litacz-Wysokie
- BZP.271.20.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1545K Podegrodzie-Mokra Wieś-Jastrzębie w km 0+590-1+200 i 3+850-4+660
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1520K Piwniczna (ul. Szczawnicka) w km 4+840,00 - 5+200,00 w m. Piwniczna
- BZP. 271.19.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- "Letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków autobusowych na terenie Gminy Lubawka 2025"
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.