Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-17
Świecie: wybór specjalisty do spraw organizacji
i nadzoru staży zawodowych Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
Numer ogłoszenia: 133528 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży zawodowych Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży zawodowych dla uczennic i uczniów następujących szkół: 1) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu - ul. Kościuszki 6 a, 86 - 100 Świecie; 2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - ul. Myśliwska 1, 86 - 170 Nowe; 3) Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu - ul. Wojska Polskiego 85, 86-105 Świecie; 4) Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu - ul. Paderewskiego 5A, 86 - 105 Świecie. 2. Zadaniem specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży zawodowych będzie zorganizowanie czterotygodniowych staży dla 71 uczennic i uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących zawodowo w zakładach pracy - dla 25 uczennic i uczniów w 2014r. i 46 uczennic i uczniów w 2015r., w wymiarze 150 godzin miesięcznie, na terenie województwa kujawsko - pomorskiego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na czas realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełniła obowiązki specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży zawodowych oraz spełnia łącznie następujące kryteria: posiada wykształcenie wyższe, ukończone min. 1 szkolenie/ kurs z zakresu organizacji staży w ramach POKL, min. rok doświadczenia w realizacji projektów POKL, doświadczenie w organizacji staży zawodowych dla min. 30 osób. Weryfikacja spełniania warunku dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nastąpi na podstawie informacji zawartych w Wykazie osób, który należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę, o ile ofertę składa Pełnomocnik; 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 5) gdy zaistnieje uzasadniona konieczność zmiany osoby realizującej zamówienie, obejmująca wyłącznie wyjątkowe zdarzenia losowe np. długotrwałą chorobę lub śmierć osoby, po spełnieniu łącznie następujących warunków: a) Wykonawca uprawdopodobni (odpowiednimi dokumentami) zdarzenie losowe, o którym mowa powyżej, b) Wykonawca wskaże nową osobę, która musi posiadać takie samo lub wyższe wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy, c) Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę osoby. 11. Zamawiający może jednostronnie rozwiązać z Wykonawcą umowę w każdym czasie w przypadku, gdy: 1) Wykonawca dokona zmiany osoby wykonującej obowiązki specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży zawodowych, wskazanej w ofercie Wykonawcy, bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego; 2) Zamawiający stwierdzi brak dokumentowania zadań w karcie pracy; 3) Zamawiający stwierdzi opóźnienie lub zaniechanie realizacji obowiązków wymienionych w Rozdziale IV ust. 3 SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 15:15, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, Nr Projektu WND-POKL.00.02.00-04-010/13.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1260C Kozłowo - Przechowo
- Budowa fragmentu drogi od ronda na skrzyżowaniu ulic Laskowickiej i Miodowej w stronę Chmielnik
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
- (4) Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Utwardzenie drogi w Sulnówku naprzeciwko OSP
- Modernizacja dachu w SP 5
więcej: przetargi w Świeciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.