eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiRemont budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Pięknej 5 w Lidzbarku Warmińskim

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Numer ogłoszenia: 133536 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 85613 - 2014 data 17.04.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lipowa 21, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672750, fax. 089 7672750.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: I,II,I,IV.
  • W ogłoszeniu jest: Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64531 - 2014r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lipowa 21, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672750, faks 089 7672750. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Pięknej 5 w Lidzbarku Warmińskim. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej holenderki na nową taką samą . 2. Częściowa wymiana deskowania, krokwi, desek wiatrowych i innych elementów drewnianych dachu wraz z impregnacją. 3. Wymiana całego łacenia dachu wraz z impregnacją. 4. Montaż ław kominiarskich metalowych. 5. Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej. 6. Montaż wyłazu dachowego. 7. Przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej. 8. Częściowa wymiana drewnianej podłogi na strychu. 9. Wymiana okienek piwnicznych na nowe okna PCV uchylno- rozwierne. 10. Wymiana okien na nowe drewniane w kolorze białym uchylno- rozwierne o kształcie i podziale jak dotychczasowe ( w oknach kuchennych, łazienkowych oraz w każdym pokoju musi być zamontowany w ramie okiennej nawiewnik higrosterowany lub ciśnieniowy). 11. Wymiana drzwi do budynku na drewniane zabytkowe. 12. Renowacja cokołu kamiennego. 13. Przeszycie pękniętych ścian prętami stalowymi. 14. Ocieplenie ścian budynku styropianem 10 cm wraz z tynkiem barwionym baranek 1,5mm w masie z dodatkową warstwą siatki do 2.00 m ponad cokół budynku.. 15. Wymiana 2 szt drzwi wejściowych do lokali. 16. Montaż daszku nad drzwiami wejściowymi 17. Szpachlowanie ścian i sufitów klatki schodowej i zamontowanie kątowników ochronnych. 18. Malowanie tynków i innych elementów klatki schodowej farbą emulsyjną i olejną. 19. Uzupełnienie elementów barierki schodów klatki schodowej. 20. Remont schodów do piwnicy. 21. Wykonanie posadzki cementowej w piwnicy wraz z izolacją z papy. 22. Wymiana instalacji WLZ wraz z przebudową rozdzielnic z tablicami licznikowymi i zasileń do mieszkań oraz rozdzielnic mieszkaniowych, wymiana osprzętu elektrycznego ( wyłączniki automaty schodowe, oprawy oświetleniowe wraz z kloszami), wymiana instalacji elektrycznej klatki schodowej i piwnic i strychu, montaż szyny wyrównawczej. Wykonanie schematu dokonanie uzgodnień w Zakładzie Energetycznym. Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, 23. Remont schodów do budynków - rozebranie istniejących i wykonanie z kostki brukowej . 24. Wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej. 25. Roboty porządkowe. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: Zakład Remontowo-Budowlany STOLBUD mgr Jan Podolak 11-220, Nadbrzeżna 10, 11-200 Górowo Iławeckie, kraj/woj. warmińsko-mazurskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141220,61 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 123174,22 Oferta z najniższą ceną: 123174,22 / Oferta z najwyższą ceną: 161977,34 Waluta PLN..
  • W ogłoszeniu powinno być: Ogłoszenie anuluje się w całości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.