eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecUsługa szkolenia zawodowego



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Mielec: Usługa szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 133542 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa (Monter płatowców -wprowadzenie do zawodu) wymieniona w art. 5 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami)-Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:80530000-8 usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia Monter płatowców -wprowadzenie do zawodu będzie 100 osób (podzielonych na grupy) z wykształceniem minimum zasadniczym zawodowym, skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, które nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy zgodnej z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 2.Celem szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności praktycznych oraz niezbędnej wiedzy teoretycznej do pracy na stanowisku monter płatowców. 3.Szkolenie zakończy się egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 4.Liczba godzin usługi szkoleniowej: 120 godzin zegarowych, w tym minimum 70 godzin zajęć praktycznych. W godzinie zegarowej uwzględnia się przerwę. 5.Zajęcia odbywaja się codziennie (bez sobót, niedziel i dni wolnych od pracy), minimum 30 godzin zegarowych w tygodniu. 6.Termin realizacji szkolenia: dla grupy I: od 11.05.2009r. do 29.05.2009r. dla grupy II: od 15.06.2009r. do 03.07.2009r. dla grupy III: od 06.07.2009r. do 24.07.2009r. dla grupy IV: od 07.09.2009r. do 25.09.2009r. dla grupy V: od 05.10.2009r. do 23.10.2009r. 7.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia),materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze,ubranie robocze oraz okulary ochronne zgodne z wymaganiami BHP,kadrę dydaktyczną posiadające kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia,odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, a także zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki,bazę do zajęć praktycznych umożliwiającą nabycie umiejętności praktycznych, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzenia kształcenia, wyżywienie-catering (dzienna stawka 7,00 zł na osobę). 8.Po zakończeniu szkolenia ubranie robocze oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 9.Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia: wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia,pomieszczeń , w których odbywać będą się zajęcia dla uczestników szkolenia, materiałów dydaktycznych,dyplomów, zaświadczeń lub certyfikatów, logo PO KL i flagą Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informacją o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które są zamieszczone na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej www.pokl.wup-rzeszow.pl Jeśli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na dyplomach, zaświadczeniach, certyfikatach (np. świadectwa na drukach MEN itp.) Wykonawca wyda dodatkowy dyplom spełniający wymogi informacyjne. 10.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 11.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 roku oraz poinformowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego szkolenia, a w przypadku zmiany miejsca archiwizacji ww. dokumentów, do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 130000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Więcej szans w powiecie mieleckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI. Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Zakłady Lotnicze Sp. z o.o, ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 115000
  • Oferta z najniższą ceną: 115000 oferta z najwyższą ceną: 115000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.