eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiUsługa w zakresie konserwacji systemów ochrony technicznej jednostek wojskowych 3036 Nowogród Bobrzański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Nowogród Bobrzański: Usługa w zakresie konserwacji systemów ochrony technicznej jednostek wojskowych 3036 Nowogród Bobrzański
Numer ogłoszenia: 13356 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036, Zawiszy Czarnego, 66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3276555 w. 108, 167, fax 068 3216201.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie konserwacji systemów ochrony technicznej jednostek wojskowych 3036 Nowogród Bobrzański.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji systemów i urządzeń alarmowych wewnętrznych i zewnętrznych systemu ochrony technicznej składów materiałowych zamawiającego w następujących miejscowo-ściach: Radnica, Potok, Duninów, Wędrzyn i Nowogród Bobrzański. 1. Zakres usług: a) Raz na dwa miesiące; - testowanie systemów; - okresowa kontrola rezerwowych źródeł zasilania poprzez pomiar ich pojemności; - sprawdzenie central i ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie poprawności transmisji alarmu do central zbiorczych; - sprawdzenie poprawności działania komputerowych systemów ochrony i kontroli dostępu, zwalnianie pa-mięci w buforach; - sprawdzenie stanu technicznego i obsługa konserwacyjna sprzętu komputerowego; - konserwacja własnymi środkami wykonawcy elementów systemu ochrony i kontroli dostępu w zakresie zgodnych z warunkami eksploatacji zapewniającymi długotrwałe i niezawodne działanie systemów; - sprawdzenie czy system alarmowy i kontroli dostępu jest całkowicie w stanie gotowości do pracy; b) Raz na trzy miesiące; - sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia, zamocowania całego wyposażenia i urządzeń na podstawie doku-mentacji techniczno - powykonawczej; - sprawdzenie działania wszystkich czujek łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie i ich obsługa kon-serwacyjna; - sprawdzenie ciągłości połączeń galwanicznych obwodów instalacji uziemiającej, ochronnej i odgromowej systemów ochrony i kontroli dostępu; - sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego oraz ich obsługa kon-serwacyjna; - sprawdzenie procedur postępowania na wybranych liniach alarmowych; c) Dwa razy w roku; - pomiar rezystancji i skuteczności obwodów instalacji uziemiającej ochronnej i odgromowej; - dokonanie okresowej kontroli okablowania; d) prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego (czas reakcji 24 godziny od momentu zawiadomienia); e) wykonawca dokonując konserwacji systemów, każdorazowo potwierdzi to wpisem do książki eksploatacji, a w szczególnych przypadkach protokołem z przeprowadzonych prac, o treści zgodnej z umową. 2. Wykaz urządzeń alarmowych podlegających konserwacji 1. Centrale i podcentrale alarmowe 263 2. Urządzenia kontroli dostępu 5 3. Kamera TV użytkowej (cz/b) z oprzyrządowaniem 19 4. Kamera TV z oprzyrządowaniem i WDR 6 5. Czujki (bariery) zewnętrzne - podczerwieni i mikrofalowe 291 6. Czujki (bariery) wewnętrzne - podczerwieni, mikrofalowe, stłucze-nia szkła, ruchu, ppoż. 802 7. Urządzenia transmisji sygnałów alarmowych (kable) 150 km 8. Tablice synoptyczne 3 9. Monitory TV przemysłowej 12 10. Czytniki kart dostępu zbliżeniowe 40 11. Multipleksy wizyjne 5 12. Wizyjne cyfrowe dedektory ruchu 5 13. Rejestratory cyfrowe 5

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Dodatkowe warunki udziału w postępowaniu 1.posiadanie koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą obejmującą zakres przedmiotu zamówienia 2.posiadanie aktualnej autoryzacji producenta na nw systemy (wydanej na firmę) a)system COMPAS 2026 BMT b)system SZERSZEŃ c)system GALAXY - 500 d)bariery mikrofalowe cyfrowe 482x e)na kable sensoryczne napłotowe, 3.posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum (POUFNE) dla in-stalatorów systemów i urządzeń 4.posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli (TAJNE) dla właściciela i in-stalatorów systemów i urządzeń wykonujących usługę w I strefie bezpieczeństwa 5.posiadanie autoryzacji na systemy alarmowe klasy SA-4 dla instalatorów systemów i urządzeń 6.posiadanie aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia dla firmy o klauzuli (TAJNE).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane a) formularz ofertowy - zał. nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa d) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym) e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą obejmującą zakres przedmiotu zamówienia g) aktualna autoryzacja producenta na nw system ochrony technicznej (wydana na firmę) system COMPAS 2026 system SZERSZEŃ system GALAXY- 500 system SEMICO - 2 bariery mikrofalowe cyfrowe serii ERMO 482x kable sensoryczne napłotowe h) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i) aktualne poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli min. POUFNE dla instalatorów systemów i urządzeń j) aktualne poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli min. TAJNE dla właściciela i instalatorów systemów i urządzeń wykonujących usługę w I strefie bezpieczeństwa k) aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia dla firmy o klauzuli TAJNE l) aktualne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia w zakresie: projektowania systemów alarmowych do klasy SA-4 - pracownicy przewidziani do wykonania dokumentacji, instalowania urządzeń alarmowych - instalatorzy systemów i urządzeń; m) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu kancelarii tajnej i pomieszczenia umożliwiających prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą przedmiotu zamówienia n) dokument potwierdzający przeszkolenie pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, zatrudnionego u Wykonawcy, przez właściwy organ. o) aktualne autoryzacje na systemy alarmowe klasy SA-4 dla instalatorów systemów i urządzeń 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Każdy z ww wymienionych dokumentów musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisania oferty z dopiskiem Za zgodność z oryginałem.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 3036 ul. Zawiszy Czarnego 66-011 Nowogród Bobrzański.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 3036 ul. Zawiszy Czarnego 66-011 Nowogród Bobrzański budynek nr 735 - kancelaria jednostki.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.02.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.