Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Mrągowo: Dostawa materiałów szewnych zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Numer ogłoszenia: 133574 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. M. Kajki, ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412127, fax 089 7412127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych zgodnie z wymaganiami SIWZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych: Pakiet 1 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny, polipropylen z dodatkiem glikolu polietylenowego - szwy naczyniowe. Pakiet 2 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, niewchłanialny - monofilament poliamid - szwy skórne. Pakiet 3 - Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, niewchłanialny. Pakiet 4 - Szew syntetyczny, poliestrowy, powlekany, niewchłanialny. Pakiet 5 - Monofilament syntetyczny szybkowchłanialny, czas podtrzymywania tkankowego ok. 10 dni, czas wchłaniania ok. 56 dni. Pakiet 6 - Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny. Pakiet 7 - Szew syntetyczny, pleciony, powlekany kaprolaktonem lub polikaprolaktonem i starynianem, barwiony, czas podtrzymywania tkankowego 21-28 dni, czas wchłaniania do 70 dni . Pakiet 8: a) Siatki przepuklinowe, sterylne, obojętne b) Szew syntetyczny do podtrzymywania siatek, jednowłóknowy, niewchłanialny, polipropylen zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt III/2 specyfikacji oraz w załączniku nr 1 do specyfikacji. Pakiet 9 - Szew stalowy 2. Dodatkowe warunki: a) dla nitek o grubości od 4/0-7/0 dopuszcza się tolerancję w zakresie długości igły +/- 1mm, b) podana w specyfikacji długość nici jest długością minimalną. Dopuszcza się długość nici większą niż określono w specyfikacji. 3. Opis części zamówienia: Pakiety od nr 1 do 9. a) dopuszcza się składanie ofert częściowych gdzie część stanowi Pakiet 1, Pakiet 2, Pakiet 3, Pakiet 4, Pakiet 5, Pakiet 6, Pakiet 7, Pakiet 8; Pakiet 9; zastrzega się częściowy wybór ofert gdzie część stanowi dany Pakiet; b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w grupie zostaną odrzucone; c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części niniejszego zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania żadnej z części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 4 ustawy). 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: (takie jak wymagany okres ważności, gwarancji, serwis itp.): a) termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI.1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. VI.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw materiałów szewnych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VII.1.1. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.c ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VII.1.2. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie VI.1.a i VI.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.3. VI.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.a specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.b specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.c specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art.24 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 10 (a w przypadku pkt 4-9, odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest przytoczyć w całości treść punktów z art. 24 ust. 1, co do których składa oświadczenie. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mragowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. M. Kajki w Mrągowie ul. Wolności 12 11-700 Mrągowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. M. Kajki w Mrągowie ul. Wolności 12 11-700 Mrągowo Sekretariat (pokój 212).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 7 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 8 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 18 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Budowa drogi leśnej, dojazdu pożarowego w Leśnictwie Złoty Potok
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn.: "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej CKZiU w Mrągowie"
- Dostawa artykułów biurowych do Starostwa Powiatowego w Mrągowie
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa implantów oraz osprzętu do przeprowadzania zabiegów operacyjnych z zakresu pełnego spektrum ortopedycznego i neurochirurgicznego
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
- dostawa produktów leczniczych, środków do mycia, odkażania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.