To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Siedlce: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 1335 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 522910 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia drogowego na obszarze Miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego (ok. 6500 szt. opraw oświetleniowych). Zakres prac obejmuje: Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji oświetlenia będzie należało: 1. Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dotyczących funkcjonowania oświetlenia (prowadzenie książki zgłoszeń obejmującej obszar Miasta Siedlce administrowany przez Zamawiającego - do wglądu Zamawiającego). 2. Wykonywanie co najmniej 2 razy w miesiącu oględzin całości oświetlenia. Protokoły z oględzin należy przekazywać niezwłocznie do Wydziału Dróg Urzędu Miasta Siedlce ul. Oskara Lange 6. 3. Dokonywanie napraw bieżących w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o awarii, które będą obejmowały : a) wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, zapłonników w oprawach, b) wymianę uszkodzonych bezpieczników w sieci oświetleniowej, c) wymianę lub naprawę uszkodzonych tabliczek i gniazd bezpiecznikowych, d) naprawy elementów obwodów oświetleniowych napowietrznych i kablowych po przyjęciu reklamacji o uszkodzeniu lub awarii, e) wymianę uszkodzonych, zużytych elementów obudowy lub wyposażenia szaf oświetleniowych, f) wymianę lub remont uszkodzonych słupów i wysięgników. 4. Dokonywanie zabezpieczeń i napraw pilnych (przystąpienie do usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 0,5 godziny od chwili otrzymania zgłoszenia), które będą obejmowały: a) natychmiastowe zabezpieczanie skutków dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego, kolizji drogowych i klęsk żywiołowych, b) natychmiastowe usuwanie awarii sieci oświetleniowej (układu sterowania), polegających na świeceniu oświetlenia w trakcie dnia, 5. Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym: a) utrzymanie w należytym stanie opraw oświetleniowych (utrzymanie w czystości kloszy i odbłyśników), b) utrzymanie w należytym stanie szaf oświetleniowych, c) zabezpieczanie i malowanie elementów metalowych oświetlenia: słupów, wysięgników, konstrukcji, drzwiczek i obudów szaf oświetleniowych wykazujących oznaki korozji, d) utrzymanie w należytym stanie i konserwacja urządzeń sterowniczych umożliwiająca ich prawidłowe działanie oraz bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, e) sprawdzanie stanu ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, f) ustawianie i regulacja zegarów astronomicznych. 6. Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia. 7. Wykonanie inwentaryzacji w dwóch egzemplarzach obejmującej schematy jednokreskowe punktów zasilania i sterowania wraz z obwodami obejściowymi z podaniem: rodzaju sieci, ilości opraw, typu oprawy, mocy źródła do 30.06.2013r. 8. Prowadzenie dokumentacji technicznej oświetlenia ulicznego. 9. Magazynowanie i prowadzenie magazynu dla zdeponowanych opraw, wysięgników i innych materiałów oświetleniowych przeznaczonych dla modernizacji oświetlenia oraz materiałów z demontaży przeznaczonych do ponownego wykorzystania. 10. Usuwanie skutków: kolizji drogowych, dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego i klęsk żywiołowych (po uprzednim zgłoszeniu do policji i UM). 11. Występowanie do policji o ustalenie sprawców uszkodzeń urządzeń oświetlenia oraz do firm ubezpieczeniowych w celu odzyskania odszkodowań za naprawy. 12. Współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę przez Wykonawcę kompletnych opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami. Będzie się to odbywało w obiektach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający w takich przypadkach dostarczy na swój koszt komplet materiałów. 13. Współpraca z Zamawiającym w celu uporządkowania oświetlenia poprzez przełączanie zasilania opraw oświetleniowych z fazy całonocnej na zasilanie z faz północnych i odwrotnie. Będzie się to odbywało w obiektach wyznaczonych przez Zamawiającego. 14. Współpraca z Zamawiającym w celu przezbrojenia i konserwacji opraw oświetleniowych z demontaży do ponownego wykorzystania. Brakujące materiały do przezbrojenia (np. stateczniki i kondensatory) dostarczy Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do składania miesięcznych sprawozdań z prowadzenia konserwacji oświetlenia do Wydziału Dróg UM Siedlce. Sprawozdania muszą zawierać szczegółowe informacje o wykonanych czynnościach i zużytych materiałach związanych z konserwacją oświetlenia drogowego. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę za nieuzasadnione załączenie oświetlenia ulicznego w okresie dnia w wysokości 1500,00 zł za każde stwierdzone jednorazowe uchybienie. Powyższe nie dotyczy awarii sieci oświetleniowej zgłoszonych do Zamawiającego i usuniętych bezzwłocznie. Wykonawca będzie pracował w oparciu o instrukcję współpracy opracowaną przez PGE - Rejon Energetyczny i uwzględni koszty dopuszczeń do pracy na sieci oświetleniowej napowietrznej i kablowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ZELTECH" STANISŁAW PRZESMYCKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ZELTECH" STANISŁAW PRZESMYCKI
- Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki, ul. Brzeska 139, 08-110 SIEDLCE, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 415488,00
Oferta z najniższą ceną: 415488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 632244,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Eksploatacja urządzeń iluminacyjnych, oświetleniowych i instalacji zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku - II postępowanie
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.